Inspirovat se úspěšnou strategií může být v marketingu funkčním postupem. Proč to ovšem neplatí bezvýhradně? Proč jsou lokální trhy specifické? A v čem jsou Češi jako zákazníci unikátní?
Blog
O peníze jde až na prvním místě aneb jak rozjet úspěšné podnikání a proč to bez peněz nejde
Žádná firma ani podnikatel se v začátcích svého podnikání neobejdou bez určitých vstupních investic. Tak to prostě je, bylo a bude. A platí to tím tuplem pro výdaje na marketing a reklamu na sítích. Proč? A proč je věta "My do toho začneme investovat, až když nám to začne vydělávat." tou nejhorší, jakou můžete v businessu vypustit?...
Máte svůj osobní instagramový nebo facebookový profil, který se vyznačuje širokým dosahem co se počtu sledujících týče? Je možné tyto lidi jednoduše přesměrovat na váš profil firemní? Existuje nějaký jednoduchý způsob, jak přetáhnout vaše kamarády na firemní profil? Pojďte se na to se mnou podívat.
Největší mýty o reklamě na Facebooku
Reklamu na Facebooku opřádá mnoho mýtů, polopravd a nejrůznějších omylů. Mnohým z nich věří nejen samotní majitelé značek, ale i marketéři. Značkám tím ovšem výrazně škodí. Která tvrzení mohou být na sociálních sítích podobně škodlivá i pro váš byznys? Zvu vás k přečtení nejdůležitějšího článku, jaký jsem doposud vytvořila.
Facebook Conversion Advantage Plus
V uplynulých měsících byl některým inzerentům na Facebooku zpřístupněn nástroj s názvem Advantage Plus nebo též Advantage+. O co se jedná a k čemu slouží? Mrkla jsem se tomuto novému nástroji na zoubek.
A/B testování představuje velmi účinnou metodu používanou v marketingu. V čem může být užitečné a jak se správně používá na Facebooku? Nad tím jsem se nedávno zamýšlela s jedním klientem, a proto jsem se rozhodla toto téma zpracovat i do článku.
Jak funguje reklama na Facebooku?
Reklama na Facebooku je efektivním způsobem, který vám umožní účinně podpořit vaši značku. Co a jak na síti funguje? A proč byste se měli spolehnout na reklamu na Facebooku?
Sociální sítě představují důležitý komunikační nástroj dnes již každé značky. Klíčem k úspěchu je jejich obsah. Jak by proto měl vypadat ideální příspěvek na sociální sítě? Pojďme se na to podívat.
Příběhy na Instagramu a jejich funkce
Instagram Stories představují jednoduchou cestu ke sdílení obsahu. Mají řadu funkcí. Které z nich jsou ty neoblíbenější a k čemu vám budou?
Zrušená reklama nebo zablokovaný účet pro reklamy na Facebooku jsou nepříjemnou překážkou při budování úspěšné marketingové strategie. Proč k tomu dochází? Co jste udělali špatně, že vás Facebook zablokoval? A jaké jsou nejčastější chyby správců placených kampaní? Pohodlně se usaďte, začínám.
Další články, které najdete na mém blogu
Placené kampaně na soc. sítích
Můžete upravovat placené kampaně na soc. sítích?
NÁVOD: Jak přidat správcovství někomu dalšímu ke správci reklam
Kdy je správný čas na vyhodnocení kampaně?
Jak vyřešit zamítnutí reklamy na Facebooku?
Pamatujte: Reklamu na Facebooku je potřeba budovat od nuly
Největší mýty o reklamě na Facebooku
Facebook Conversion Advantage Plus
Chyby během A/B testování na soc. sítích, aneb jak to dělat správně
Jak vypnout/zapnout reklamy na Instagramu
Základní pravidla grafiky na Instagramu
Jaký obsah se hodí na Instagram?
Instagram bio: Co to je a co do něj můžete napsat?
TIP: Jak propagovat vaši značku efektivně a zcela zdarma? Zkuste INSTAGRAM REELS!
Faktory, které ovlivňují náklady na reklamu na Instagramu
Příběhy na Instagramu a jejich funkce
Business Suite není Business Manager! Jaký je mezi nimi rozdíl?
Facebook dynamický remarketing: Jak na něj?
Facebook už dokáže zacílit reklamu mnohem lépe a přesněji než člověk
Jak správně zacházet s atribučním oknem na Facebooku?
Jak proměnit vaše kamarády a osobní followery na cíl vašeho podnikání
Jak vytvořit skvělý příspěvek na sociální sítě?
Kdy je vhodné začít pracovat na marketingové strategii/plánu příspěvků?