Co je fáze učení?
Než si ale vysvětlíme, co resetuje fázi učení, je potřeba si vůbec vysvětlit, co to vlastně ta "fáze učení" je.
Jedná se o časové období, kdy Facebook zjišťuje, koho podle vámi nastavených cílů u kampaně bude nejlepší oslovit. Zkouší, testuje, učí se. Proto ten název "fáze učení". Tato fáze může trvat různě dlouho.
Aktuálně se uvádí, že se z fáze učení dostanete po dosažení alespoň 50 konverzí za týden.
To jinými slovy znamená, že musíte získat přes reklamu alespoň 50 objednávek (například), aby se reklama dostala z fáze učení.
Proč je důležité dostat se z fáze učení?
Teď vás možná napadá otázka: "Proč je vlastně důležité dostat reklamu z fáze učení? Proč by v této fázi nemohla zůstat reklama navždy?"
A odpověď je jednoduchá - protože ve fázi učení není vaše reklama tak efektivní. Facebook v této fázi zkouší oslovit nejrůznější lidi, zkouší a testuje, kdo s největší pravděpodobností udělá vámi požadovanou akci. Jenže, toto dělá hodně naslepo. Zkouší, testuje. Nejde na jistotu.
Kdežto, když se vaše reklama dostane z fáze učení, může být mnohem efektivnější a přínosnější, protože jde Facebook více na jistotu. Ano, pořád to není 100%, ale už je to mnohem lepší a efektivnější, než ve fázi učení.
Fáze učení se také může v průběhu úplně stopnout, a to vy samozřejmě nechcete. Proto je dobré se z fáze učení co nejrychleji dostat.