Obsah na Instagramu s přehledem
Instagram pomáhá značkám spojit se s uživatelskou základnou pomocí vizuálního obsahu. Najít zajímavé informace pro zveřejnění na této platformě ale nemusí být úplně jednoduché.
Dnes už Instagram čítá přes 1 bilion uživatelů a od hříčky, o které na samém počátku vlastně nikdo přesně netušil, k čemu má být dobrá, se rozrostl v sofistikovanou platformu. Na Instagramu tak už potkáte široké věkové rozvrstvení publika, nejen teenagery, kteří zveřejňují selfie opatřené různými filtry.
V dřívějších dobách marketingoví experti připouštěli, že Instagram je místem zejména pro vizuálně silné značky. Tento mnohovrstevnatý komunikační kanál ale dnes může sloužit velmi širokému spektru podnikatelů a firem.
Došla vám inspirace? Obecně platí, že na této sociální síti nejvíce pozornosti upoutáte se zábavným, jedinečným, specifickým, motivačním a akčním obsahem. S následujícími tipy kreativní krizi snadno zažehnáte.
Dejte prostor svým zákazníkům
Jednou z možných voleb je sdílet to, co vytvořili vaši zákazníci. Svému cílovému publiku můžete tím dát šanci na to, aby se na vašich sítích spolupodílelo. Tvůrčí krize se tak dá elegantně vyřešit.
Čítankovým příkladem tohoto postupu je například známý "kávový" řetězec Starbucks. Kelímky s ikonickým logem už jsme viděli v mnoha situacích a fotografie s kávou si přímo říkají o to se s nimi na síti podělit.