Proč má Facebook výpadky?

23.06.2022

Sociální sítě se staly hybnou silou lidské společnosti. Trávíme na nich obrovské množství času. (Podle nejnovějších průzkumů jsou to nyní skoro 3 hodiny denně.) Tohoto fenoménu si samozřejmě všimla i většina podnikatelských subjektů. Ti se prostřednictvím Facebooku snaží propagovat svoje výrobky a služby

Online marketing má velkou budoucnost. Ovšem pouze za předpokladu správné funkčnosti všech sociálních sítí. Platforma založená Markem Zuckerbergem však v poslední době zaznamenává jeden výpadek za druhým.

Jak poznáte výpadek Facebooku?

Většina firem používá ke komunikaci se zákazníky hlavně Facebook

Výpadek na této sociální síti většinou znamená nemožnost jakékoliv komunikace s klienty. Spolehlivým indikátorem výpadku na Facebooku jsou tak pro vás nepublikované příspěvky. Zkrátka se vám naplánovaný příspěvek nezveřejní a zůstane vám viset s datem v minulosti v Creator Studiu.

To je pro koncept marketingové komunikace pochopitelně problém. Nefunkčnost Facebooku si také ověřte na více zařízeních nebo v různých prohlížečích.

Jak napravit nezveřejněný příspěvek na Facebooku?

Jak v takovou chvíli postupovat?

  1. Příspěvek okamžitě ve chvíli, kdy na to přijdete, zveřejněte s pomocí tlačítka "Zveřejnit".
  2. Příspěvek přeplánujte na nějaký čas v budoucnosti pomocí tlačítka "Znovu naplánovat".
  3. Příspěvek zveřejněte v minulosti, v čase, ve kterém měl původně vyjít, s pomocí tlačítka "Antedatovat".
  4. Nebo příspěvek úplně smažte s pomocí tlačítka "Odstranit".

Proč k výpadkům dochází?

V drtivé většině případů k výpadkům na Facebooku dochází během rutinní údržby. Kromě toho Facebook běžně padá při implementaci nových prvků. Nicméně s výpadky Facebooku nic neuděláte. 

Nebojte, nejedná se o chybu na vaší straně.

Jak se s výpadky vyrovnat?

Řešením ovšem není z Facebooku odcházet ani obviňovat marketingového specialistu nebo inzerenta. K výpadkům této sociální sítě zkrátka dochází a v budoucnu velmi pravděpodobně docházet bude. 

I proto byste měli využívat nástroj Business Manager, s nímž máte lepší přehled o publikovaných a nezveřejněných příspěvcích. Kromě toho zde vidíte i statistiky návštěvnosti, podle čehož dokážete optimalizovat svůj další obsah, abyste oslovili ještě větší množství lidí.

Další články, které by vás mohly zajímat

Přečtěte si jako první, co je nového

Vypínání a zapínání reklamy představuje základní dovednost při spouštění reklamních kampaní. Teprve po zapnutí můžete s reklamou pracovat dále. Kde se tato možnost nachází pro Instagram?

Vyhodnocování reklam na sociálních sítích potřebuje čas. Nejde to dělat hned po první minutě, ani třeba po jednom dni. Kdy je tedy vhodné k němu přikročit? Po týdnu? Po dvou týdnech? Po měsíci? A kdo nebo co o tom rozhoduje?

Pravidla pro reklamu jsou na Facebooku poměrně striktní. Proč dochází k zamítání a co v podobné situaci můžete podniknout? Přečtěte si tento článek, abyste se mohli vyhnout zamítnutí reklamy na Facebooku.

Přidávání příspěvků na Instagram má svá pravidla. A to nejen z hlediska obsahu, ale i při výběru konkrétního času. Kdy nastává ten nejlepší moment pro přidání dalšího postu?