Proč má Facebook výpadky?

23.06.2022

Sociální sítě se staly hybnou silou lidské společnosti. Trávíme na nich obrovské množství času. (Podle nejnovějších průzkumů jsou to nyní skoro 3 hodiny denně.) Tohoto fenoménu si samozřejmě všimla i většina podnikatelských subjektů. Ti se prostřednictvím Facebooku snaží propagovat svoje výrobky a služby

Online marketing má velkou budoucnost. Ovšem pouze za předpokladu správné funkčnosti všech sociálních sítí. Platforma založená Markem Zuckerbergem však v poslední době zaznamenává jeden výpadek za druhým.

Jak poznáte výpadek Facebooku?

Většina firem používá ke komunikaci se zákazníky hlavně Facebook

Výpadek na této sociální síti většinou znamená nemožnost jakékoliv komunikace s klienty. Spolehlivým indikátorem výpadku na Facebooku jsou tak pro vás nepublikované příspěvky. Zkrátka se vám naplánovaný příspěvek nezveřejní a zůstane vám viset s datem v minulosti v Creator Studiu.

To je pro koncept marketingové komunikace pochopitelně problém. Nefunkčnost Facebooku si také ověřte na více zařízeních nebo v různých prohlížečích.

Jak napravit nezveřejněný příspěvek na Facebooku?

Jak v takovou chvíli postupovat?

  1. Příspěvek okamžitě ve chvíli, kdy na to přijdete, zveřejněte s pomocí tlačítka "Zveřejnit".
  2. Příspěvek přeplánujte na nějaký čas v budoucnosti pomocí tlačítka "Znovu naplánovat".
  3. Příspěvek zveřejněte v minulosti, v čase, ve kterém měl původně vyjít, s pomocí tlačítka "Antedatovat".
  4. Nebo příspěvek úplně smažte s pomocí tlačítka "Odstranit".

Proč k výpadkům dochází?

V drtivé většině případů k výpadkům na Facebooku dochází během rutinní údržby. Kromě toho Facebook běžně padá při implementaci nových prvků. Nicméně s výpadky Facebooku nic neuděláte. 

Nebojte, nejedná se o chybu na vaší straně.

Jak se s výpadky vyrovnat?

Řešením ovšem není z Facebooku odcházet ani obviňovat marketingového specialistu nebo inzerenta. K výpadkům této sociální sítě zkrátka dochází a v budoucnu velmi pravděpodobně docházet bude. 

I proto byste měli využívat nástroj Business Manager, s nímž máte lepší přehled o publikovaných a nezveřejněných příspěvcích. Kromě toho zde vidíte i statistiky návštěvnosti, podle čehož dokážete optimalizovat svůj další obsah, abyste oslovili ještě větší množství lidí.

Další články, které by vás mohly zajímat

Přečtěte si jako první, co je nového

Facebook vás zablokoval. Nefunguje vám dvoufázové ověření. Zabránil vám zkrátka přístup do vašeho osobního účtu. Jenže vaše placené kampaně pod vaším firemním účtem vám stále běží. Máte je naplánované na neurčito. Vy je ale potřebujete ihned zastavit. Jak to tedy můžete udělat i bez toho, aniž byste se dostali do svého Reklamního účtu?

Je den jako každý jiný. Kontrolujete si svůj Reklamní účet. Chcete se podívat na výsledky svých kampaní. Na vašem profilu vše běží v pořádku. Ovšem když vejdete do svého Reklamního účtu na Facebooku (Ads Manageru / Správce reklam), nevidíte žádné výsledky jako obvykle, ale jen informaci "Máme problém načíst všechna požadovaná data.". Co s tím? Jak...

Nástěnka fotek ve čtvercovém formátu – to je Instagram. Instagram aktuálně oslovuje především mladší publikum. Intuitivně by tak velké B2B společnosti nemusely takové médium upřednostňovat. Existuje však mnoho důvodů, proč by využití Instagramu mohlo být pro vás přínosné. Jak můžete efektivně oslovit svou B2B komunitu i na Instagramu?

Pro všechny ostatní to bylo úterý… Pro mě začátek mé 40,5 hodin dlouhé noční můry, kterou bych nikomu nepřála. Dvoufázové ověření na Facebooku nefungovalo a nechtělo mě pustit do mého účtu. Do účtu, ze kterého spravuji účty a kampaně všem mým klientům. Jak to nakonec dopadlo? Jak jsem to vyřešila? Vše vám dopodrobna rozepíšu v tomto článku.

Měli jste spuštěnou reklamu na Facebooku? A teď na vás tlačí vaše účetní, že jí musíte přeposlat své faktury z Facebooku? Jenže je nikde nevidíte, ani nedokážete najít?! Díky tomuto článku je lehce najdete.

Business Manager, Meta Business Suite, Ads Manager, Facebook Page... Pojmů souvisejících se správou vašeho firemního profilu na soc. sítí je nespočet. A čím víc jich je a čím jsou si podobnější, tím rychleji se v nich můžete ztratit. Pojďme si proto jednou provždy vysvětlit, co to vlastně je ten podivný Business Manager, co má společného s Meta...