Sledujte trendy
Pokud chcete Reels tvořit, určitě byste měli sledovat i tvorbu jiných firem. Často jsou totiž virální videa založená na stejném konceptu.
U produktů se jedná například o videa, kde tvůrci ukazují, jak by jejich zboží vypadalo, kdyby ho prodávali levněji.
Inspirace ano, ale pozor si dejte na to, abyste nekopírovali! Vždy se snažte do svého Reels vložit nějaký vlastní nápad.
Humor hýbe internetem
Nejvíce sdílená a oblíbená jsou videa s vtipnou pointou.
Pokud vás tedy napadá Reels, které diváky rozesměje, směle do toho! Ovšem nesnažte se být vtipní za každou cenu. I když se říká: Negativní reklama - také reklama, v oblasti propagace vaší značky by vám to mohlo spíše uškodit.
Pohled do zákulisí
Nemusíte hned světu prozrazovat své know-how, ale nebojte se poodkrýt kus toho, jak to ve vaší firmě funguje.
Ukažte dílnu, rozpracované zakázky nebo způsob, jakým balíte a odesíláte objednávky. Zároveň si tímto krokem budujete důvěryhodnost, protože potenciální zákazník uvidí za vaší firmou či produktem konkrétní příběh.