TIP: Jak propagovat vaši značku efektivně a zcela zdarma? Zkuste INSTAGRAM REELS!

27.10.2022

Chtěli byste svoji značku posunout dál a uvažujete nad tvorbou Reels na Instagramu? Už tato videa točíte, ale stále nevidíte žádný efekt? Nevíte, co přesně by mělo být obsahem vašich Reels? Přečtěte si mé tipy!

Ukažte své produkty v akci

Reels může být opravdu užitečným pomocníkem, pokud má být jejich cílem hlavně zvýšení prodeje vašeho produktu. Při vymýšlení těchto videí se nebojte být kreativní. Jeden statický záběr na produkt s hudbou v pozadí nejspíš příliš nezaujme. 

Vaším cílem je vyvolat ve sledujících pocit: Tohle musím mít! 

Nebojte se proto ukázat vaše výrobky při běžném používání. Oblečení můžete ukázat na sobě a doporučit, s čím tyto kousky ladíte vy, nádobí můžete prezentovat s již hotovým pokrmem a přidat tip na recept... 

Zkrátka nabídněte sledujícím i nějakou "přidanou hodnotu".

Věděli jste o naší značce, že...?

Proč by si lidé měli vybrat produkt zrovna od vás? Nebojte se vyzdvihnout všechna pozitiva vaší firmy! Obsahem může být opravdu cokoliv. 

Jsou vaše produkty vhodné pro vegany, recyklujete, mají zaměstnanci vaší firmy nějaké zvláštní benefity? Pro Reels se hodí všechno, čím se vaše značka může pochlubit

Pokud nevíte, jak tyto informace podat, zkuste začít slovy: "Věděli jste, že...?", protože tento způsob je na sítích velmi populární.

Sledujte trendy

Pokud chcete Reels tvořit, určitě byste měli sledovat i tvorbu jiných firem. Často jsou totiž virální videa založená na stejném konceptu

U produktů se jedná například o videa, kde tvůrci ukazují, jak by jejich zboží vypadalo, kdyby ho prodávali levněji

Inspirace ano, ale pozor si dejte na to, abyste nekopírovali! Vždy se snažte do svého Reels vložit nějaký vlastní nápad.

Humor hýbe internetem

Nejvíce sdílená a oblíbená jsou videa s vtipnou pointou

Pokud vás tedy napadá Reels, které diváky rozesměje, směle do toho! Ovšem nesnažte se být vtipní za každou cenu. I když se říká: Negativní reklama - také reklama, v oblasti propagace vaší značky by vám to mohlo spíše uškodit.

Pohled do zákulisí

Nemusíte hned světu prozrazovat své know-how, ale nebojte se poodkrýt kus toho, jak to ve vaší firmě funguje

Ukažte dílnu, rozpracované zakázky nebo způsob, jakým balíte a odesíláte objednávky. Zároveň si tímto krokem budujete důvěryhodnost, protože potenciální zákazník uvidí za vaší firmou či produktem konkrétní příběh.

4 "NE" na závěr

  1. NEIGNORUJTE ALGORITMUS
  2. NEVKLÁDEJTE VIDEA S VODOZNAKEM
  3. NEPOSTUJTE VIDEO, POKUD OBRAZ A ZVUK NENÍ DOSTATEČNĚ KVALITNÍ
  4. NESDÍLEJTE REELS Z TIKTOKU
  5. NEKOPÍRUJTE JEDNA KU JEDNÉ SVOU KONKURENCI

Další články, které by vás mohly zajímat

Přečtěte si jako první, co je nového

Spouštíte novou kampaň v prostředí METY. Dlouho jste na ní pracovali. Vytvořili jste si celou komunikační strategii. Máte to promyšlené do posledního detailu. Ale nechcete, aby se vám reklama zobrazovala na Instagramu (nebo třeba na Messengeru, nebo třeba v Audience Network). Jak to zde tedy nastavíte? Pojďme se na to podívat.

Správce sociálních sítí X Facebooková podpora. Často se na mě lidé obrací s tím, ať jim odblokuji jejich profil na soc. sítích. Nebo ať jim prozradím jejich přístupové heslo. Nebo ať jim něco na soc. sítích nastavím. Jenže... Já nejsem facebooková, instagramová nebo třeba LinkedIn podpora. Kdo teda jsem a co teda na těch sítích dělám?!...

Tomuto tématu jsem už kdysi věnovala na mém blogu jeden článek. Ovšem přijde mi důležité toto téma zopakovat a hlavně ukázat, co je v této oblasti nového. Stále totiž můžete pozívat úplně nové a neznámé lidi ke sledování vašeho firemního profilu. Věděli jste to? Jak na to? Pojďme se na to společně podívat.

Meta Business Suite. Základní pracovní nástroj každého správce firemních sociálních sítí. Co v něm najdete? Jak se v něm zorientovat? Které položky jsou důležitější než jiné? Je potřeba jej znát kompletně celý? A hlavně, co zajímavého vám nabízí? Připravila jsem si pro vás tohoto jednoduchého průvodce.

Facebook PIXEL končí 31. října 2024! Přestane fungovat. Přestane sbírat výsledky. A bez něj vám nepojedou vaše konverzní kampaně na Facebooku ani na Instagramu. Není to ale konec světa! Stačí si místo něj nastavit Conversion API. Jak? A kde? V tomto článku najdete podrobný návod, jak na to.