TIP: Jak propagovat vaši značku efektivně a zcela zdarma? Zkuste INSTAGRAM REELS!

27.10.2022

Chtěli byste svoji značku posunout dál a uvažujete nad tvorbou Reels na Instagramu? Už tato videa točíte, ale stále nevidíte žádný efekt? Nevíte, co přesně by mělo být obsahem vašich Reels? Přečtěte si mé tipy!

Ukažte své produkty v akci

Reels může být opravdu užitečným pomocníkem, pokud má být jejich cílem hlavně zvýšení prodeje vašeho produktu. Při vymýšlení těchto videí se nebojte být kreativní. Jeden statický záběr na produkt s hudbou v pozadí nejspíš příliš nezaujme. 

Vaším cílem je vyvolat ve sledujících pocit: Tohle musím mít! 

Nebojte se proto ukázat vaše výrobky při běžném používání. Oblečení můžete ukázat na sobě a doporučit, s čím tyto kousky ladíte vy, nádobí můžete prezentovat s již hotovým pokrmem a přidat tip na recept... 

Zkrátka nabídněte sledujícím i nějakou "přidanou hodnotu".

Věděli jste o naší značce, že...?

Proč by si lidé měli vybrat produkt zrovna od vás? Nebojte se vyzdvihnout všechna pozitiva vaší firmy! Obsahem může být opravdu cokoliv. 

Jsou vaše produkty vhodné pro vegany, recyklujete, mají zaměstnanci vaší firmy nějaké zvláštní benefity? Pro Reels se hodí všechno, čím se vaše značka může pochlubit

Pokud nevíte, jak tyto informace podat, zkuste začít slovy: "Věděli jste, že...?", protože tento způsob je na sítích velmi populární.

Sledujte trendy

Pokud chcete Reels tvořit, určitě byste měli sledovat i tvorbu jiných firem. Často jsou totiž virální videa založená na stejném konceptu

U produktů se jedná například o videa, kde tvůrci ukazují, jak by jejich zboží vypadalo, kdyby ho prodávali levněji

Inspirace ano, ale pozor si dejte na to, abyste nekopírovali! Vždy se snažte do svého Reels vložit nějaký vlastní nápad.

Humor hýbe internetem

Nejvíce sdílená a oblíbená jsou videa s vtipnou pointou

Pokud vás tedy napadá Reels, které diváky rozesměje, směle do toho! Ovšem nesnažte se být vtipní za každou cenu. I když se říká: Negativní reklama - také reklama, v oblasti propagace vaší značky by vám to mohlo spíše uškodit.

Pohled do zákulisí

Nemusíte hned světu prozrazovat své know-how, ale nebojte se poodkrýt kus toho, jak to ve vaší firmě funguje

Ukažte dílnu, rozpracované zakázky nebo způsob, jakým balíte a odesíláte objednávky. Zároveň si tímto krokem budujete důvěryhodnost, protože potenciální zákazník uvidí za vaší firmou či produktem konkrétní příběh.

4 "NE" na závěr

  1. NEIGNORUJTE ALGORITMUS
  2. NEVKLÁDEJTE VIDEA S VODOZNAKEM
  3. NEPOSTUJTE VIDEO, POKUD OBRAZ A ZVUK NENÍ DOSTATEČNĚ KVALITNÍ
  4. NESDÍLEJTE REELS Z TIKTOKU
  5. NEKOPÍRUJTE JEDNA KU JEDNÉ SVOU KONKURENCI

Další články, které by vás mohly zajímat

Přečtěte si jako první, co je nového

Měli jste spuštěné placené kampaně v prostředí METY. Něco jste tam utratili. Jenže v den splatnosti kampaní (ať už konkrétní den v měsíci, anebo dosažení určité částky), vám z nějakého důvodu platba neproběhla. Reklamní účet se vám tedy kompletně zablokoval. Kampaně stopnuly. Co teď? Jak se to dá vyřešit? A kde můžete znovu zadat úhradu svých...

Jasně. Vy to víte. Komunikace - otevřená, upřímná, aktivní, oboustranná, přímá - je základem všech dobrých vztahů. Všech vztahů. A ano, to i těch pracovních. Spoiler: I těch, které jsou mezi vámi a agenturou, nebo třeba markeťákem externistou. Bez p̶r̶ác̶e̶ komunikace nebudou koláče...

"Opatrně na tečky a další podobné znamínka v příspěvcích, jako jsou například: ".,?!'-/" - Algoritmus to v popisku dost špatně bere. Paradoxně to může dost ovlivnit dosah příspěvku. To samé emoji "💪🏼😁🤝🏆", když je jich dva a více, pak to může negativně ovlivnit dosah příspěvku."

Nedávno mě jeden můj klient přivedl na zajímavou myšlenku: Lze placenými reklamami na soc. sítích dosahovat jak velmi odvážných a ambiciózních cílů, tak i extrémně vysoké kvality zacílení? Tedy, že jinými slovy budete cílit jen a pouze skutečně na ty nejlepší, nejefektivnější a zkrátka na ty nej. lidi a na nikoho jiného? A cena za výsledek...

Facebook vás zablokoval. Nefunguje vám dvoufázové ověření. Zabránil vám zkrátka přístup do vašeho osobního účtu. Jenže vaše placené kampaně pod vaším firemním účtem vám stále běží. Máte je naplánované na neurčito. Vy je ale potřebujete ihned zastavit. Jak to tedy můžete udělat i bez toho, aniž byste se dostali do svého Reklamního účtu?

Je den jako každý jiný. Kontrolujete si svůj Reklamní účet. Chcete se podívat na výsledky svých kampaní. Na vašem profilu vše běží v pořádku. Ovšem když vejdete do svého Reklamního účtu na Facebooku (Ads Manageru / Správce reklam), nevidíte žádné výsledky jako obvykle, ale jen informaci "Máme problém načíst všechna požadovaná data.". Co s tím? Jak...