TIP: Jak propagovat vaši značku efektivně a zcela zdarma? Zkuste INSTAGRAM REELS!

27.10.2022

Chtěli byste svoji značku posunout dál a uvažujete nad tvorbou Reels na Instagramu? Už tato videa točíte, ale stále nevidíte žádný efekt? Nevíte, co přesně by mělo být obsahem vašich Reels? Přečtěte si mé tipy!

Ukažte své produkty v akci

Reels může být opravdu užitečným pomocníkem, pokud má být jejich cílem hlavně zvýšení prodeje vašeho produktu. Při vymýšlení těchto videí se nebojte být kreativní. Jeden statický záběr na produkt s hudbou v pozadí nejspíš příliš nezaujme. 

Vaším cílem je vyvolat ve sledujících pocit: Tohle musím mít! 

Nebojte se proto ukázat vaše výrobky při běžném používání. Oblečení můžete ukázat na sobě a doporučit, s čím tyto kousky ladíte vy, nádobí můžete prezentovat s již hotovým pokrmem a přidat tip na recept... 

Zkrátka nabídněte sledujícím i nějakou "přidanou hodnotu".

Věděli jste o naší značce, že...?

Proč by si lidé měli vybrat produkt zrovna od vás? Nebojte se vyzdvihnout všechna pozitiva vaší firmy! Obsahem může být opravdu cokoliv. 

Jsou vaše produkty vhodné pro vegany, recyklujete, mají zaměstnanci vaší firmy nějaké zvláštní benefity? Pro Reels se hodí všechno, čím se vaše značka může pochlubit

Pokud nevíte, jak tyto informace podat, zkuste začít slovy: "Věděli jste, že...?", protože tento způsob je na sítích velmi populární.

Sledujte trendy

Pokud chcete Reels tvořit, určitě byste měli sledovat i tvorbu jiných firem. Často jsou totiž virální videa založená na stejném konceptu

U produktů se jedná například o videa, kde tvůrci ukazují, jak by jejich zboží vypadalo, kdyby ho prodávali levněji

Inspirace ano, ale pozor si dejte na to, abyste nekopírovali! Vždy se snažte do svého Reels vložit nějaký vlastní nápad.

Humor hýbe internetem

Nejvíce sdílená a oblíbená jsou videa s vtipnou pointou

Pokud vás tedy napadá Reels, které diváky rozesměje, směle do toho! Ovšem nesnažte se být vtipní za každou cenu. I když se říká: Negativní reklama - také reklama, v oblasti propagace vaší značky by vám to mohlo spíše uškodit.

Pohled do zákulisí

Nemusíte hned světu prozrazovat své know-how, ale nebojte se poodkrýt kus toho, jak to ve vaší firmě funguje

Ukažte dílnu, rozpracované zakázky nebo způsob, jakým balíte a odesíláte objednávky. Zároveň si tímto krokem budujete důvěryhodnost, protože potenciální zákazník uvidí za vaší firmou či produktem konkrétní příběh.

4 "NE" na závěr

  1. NEIGNORUJTE ALGORITMUS
  2. NEVKLÁDEJTE VIDEA S VODOZNAKEM
  3. NEPOSTUJTE VIDEO, POKUD OBRAZ A ZVUK NENÍ DOSTATEČNĚ KVALITNÍ
  4. NESDÍLEJTE REELS Z TIKTOKU
  5. NEKOPÍRUJTE JEDNA KU JEDNÉ SVOU KONKURENCI

Další články, které by vás mohly zajímat

Přečtěte si jako první, co je nového

Audience Network je důležitou funkcionalitou z dílny společnosti Meta. K čemu slouží? Jak ji můžete využít? A proč by vás vůbec měla zajímat? Přináším vám odpovědi na vaše otázky.

Facebook a Instagram vkládají svým uživatelům do rukou vynikající možnost, jak efektivně zasáhnout cílové publikum. Lze ovšem upravovat na těchto sítích placené kampaně po jejich spuštění? Můžete do reklam zasahovat? A jaká to má omezení?

Na Facebooku je možné využít tzv. profesionální režim. O co se jedná? K čemu to slouží? Proč by vám to nemělo uniknout? A jaké má tato funkce v praxi využití? Nelenila jsem a přesně na to jsem v tomto článku zaměřila.

Vypínání a zapínání reklamy představuje základní dovednost při spouštění reklamních kampaní. Teprve po zapnutí můžete s reklamou pracovat dále. Kde se tato možnost nachází pro Instagram?