Fakturace za reklamy na Facebooku: Kde to najdete?

15.02.2024

Měli jste spuštěnou reklamu na Facebooku? A teď na vás tlačí vaše účetní, že jí musíte přeposlat své faktury z Facebooku? Jenže je nikde nevidíte, ani nedokážete najít?! Díky tomuto článku je lehce najdete.

Kde jsou faktury za reklamy na Facebooku?

1. Jste na počítači.

2. Vstoupíte na www.facebook.com.

3. Překliknete se vpravo nahoře na svůj firemní (pracovní účet).

4. Vejdete na svůj firemní profil.

5. V levém menu kliknete na Centrum reklam. 

 6. V centru reklam zvolíte v levém menu možnost "Všechny reklamy".

7. A zde dole na stránce kliknete na odkaz "Zobrazit další podrobnosti ve Správci reklam"

8. Takto se dostanete do Správce reklam (Reklamního účtu), kde najdete veškeré své doposud nastavené placené kampaně, výsledky ze svých placených reklam, i spotřebované budgety, reporty, vyhodnocení, apod.

9. Zde kliknete vlevo v menu na tři čárky (Všechny nástroje)

10. Z menu si zvolíte položku "Fakturace a platby".

11. Zde se dostanete na stránku, kde budete mít uložené všechny faktury z Facebooku, které vám Meta za reklamy vystaví. Můžete si je jednoduše filtrovat s pomocí data nebo jiných specifik.

Jak si změníte fakturační údaje na faktuře?

Pokud si chcete změnit fakturační údaje na vystavené faktuře, zůstaňte tam, kam jste se teď dostali a pokračujte:

1. Klikněte nahoře vpravo na Nastavení plateb.

2. Zde úplně dole zde můžete změnit své fakturační údaje.

Jakmile máte správně vyplněné fakturační údaje, můžete si stáhnout své faktury z reklam na Facebooku a poslat je své účetní k založení. Tyto faktury už není potřeba dávat proplácet, už jsou zaplacené.

Co když zde žádné faktury nevidíme?

Došli jste až do sekce "Fakturace a platby", ale žádné faktury zde z Facebooku nevidíte? Pak jsou možné tři vysvětlení:

1. Zatím vám žádná faktura z Facebooku nebyla vystavena. V takovou chvíli počkejte.

2. Díváte se na špatné fakturační období. Stačí si zvolit jiné datum pro fakturační období.

3. Jste ve špatném účtu. Koukáte se do účtu, přes který vám neběží ani neběžely žádné reklamy. Stačí se tedy překliknout nahoře vpravo do správného účtu.


Další články, které by vás mohly zajímat

Přečtěte si jako první, co je nového

Facebook vás zablokoval. Nefunguje vám dvoufázové ověření. Zabránil vám zkrátka přístup do vašeho osobního účtu. Jenže vaše placené kampaně pod vaším firemním účtem vám stále běží. Máte je naplánované na neurčito. Vy je ale potřebujete ihned zastavit. Jak to tedy můžete udělat i bez toho, aniž byste se dostali do svého Reklamního účtu?

Je den jako každý jiný. Kontrolujete si svůj Reklamní účet. Chcete se podívat na výsledky svých kampaní. Na vašem profilu vše běží v pořádku. Ovšem když vejdete do svého Reklamního účtu na Facebooku (Ads Manageru / Správce reklam), nevidíte žádné výsledky jako obvykle, ale jen informaci "Máme problém načíst všechna požadovaná data.". Co s tím? Jak...

Nástěnka fotek ve čtvercovém formátu – to je Instagram. Instagram aktuálně oslovuje především mladší publikum. Intuitivně by tak velké B2B společnosti nemusely takové médium upřednostňovat. Existuje však mnoho důvodů, proč by využití Instagramu mohlo být pro vás přínosné. Jak můžete efektivně oslovit svou B2B komunitu i na Instagramu?

Pro všechny ostatní to bylo úterý… Pro mě začátek mé 40,5 hodin dlouhé noční můry, kterou bych nikomu nepřála. Dvoufázové ověření na Facebooku nefungovalo a nechtělo mě pustit do mého účtu. Do účtu, ze kterého spravuji účty a kampaně všem mým klientům. Jak to nakonec dopadlo? Jak jsem to vyřešila? Vše vám dopodrobna rozepíšu v tomto článku.

Měli jste spuštěnou reklamu na Facebooku? A teď na vás tlačí vaše účetní, že jí musíte přeposlat své faktury z Facebooku? Jenže je nikde nevidíte, ani nedokážete najít?! Díky tomuto článku je lehce najdete.

Business Manager, Meta Business Suite, Ads Manager, Facebook Page... Pojmů souvisejících se správou vašeho firemního profilu na soc. sítí je nespočet. A čím víc jich je a čím jsou si podobnější, tím rychleji se v nich můžete ztratit. Pojďme si proto jednou provždy vysvětlit, co to vlastně je ten podivný Business Manager, co má společného s Meta...