Fakturace za reklamy na Facebooku: Kde to najdete?

15.02.2024

Měli jste spuštěnou reklamu na Facebooku? A teď na vás tlačí vaše účetní, že jí musíte přeposlat své faktury z Facebooku? Jenže je nikde nevidíte, ani nedokážete najít?! Díky tomuto článku je lehce najdete.

Kde jsou faktury za reklamy na Facebooku?

1. Jste na počítači.

2. Vstoupíte na www.facebook.com.

3. Překliknete se vpravo nahoře na svůj firemní (pracovní účet).

4. Vejdete na svůj firemní profil.

5. V levém menu kliknete na Centrum reklam. 

 6. V centru reklam zvolíte v levém menu možnost "Všechny reklamy".

7. A zde dole na stránce kliknete na odkaz "Zobrazit další podrobnosti ve Správci reklam"

8. Takto se dostanete do Správce reklam (Reklamního účtu), kde najdete veškeré své doposud nastavené placené kampaně, výsledky ze svých placených reklam, i spotřebované budgety, reporty, vyhodnocení, apod.

9. Zde kliknete vlevo v menu na tři čárky (Všechny nástroje)

10. Z menu si zvolíte položku "Fakturace a platby".

11. Zde se dostanete na stránku, kde budete mít uložené všechny faktury z Facebooku, které vám Meta za reklamy vystaví. Můžete si je jednoduše filtrovat s pomocí data nebo jiných specifik.

Jak si změníte fakturační údaje na faktuře?

Pokud si chcete změnit fakturační údaje na vystavené faktuře, zůstaňte tam, kam jste se teď dostali a pokračujte:

1. Klikněte nahoře vpravo na Nastavení plateb.

2. Zde úplně dole zde můžete změnit své fakturační údaje.

Jakmile máte správně vyplněné fakturační údaje, můžete si stáhnout své faktury z reklam na Facebooku a poslat je své účetní k založení. Tyto faktury už není potřeba dávat proplácet, už jsou zaplacené.

Co když zde žádné faktury nevidíme?

Došli jste až do sekce "Fakturace a platby", ale žádné faktury zde z Facebooku nevidíte? Pak jsou možné tři vysvětlení:

1. Zatím vám žádná faktura z Facebooku nebyla vystavena. V takovou chvíli počkejte.

2. Díváte se na špatné fakturační období. Stačí si zvolit jiné datum pro fakturační období.

3. Jste ve špatném účtu. Koukáte se do účtu, přes který vám neběží ani neběžely žádné reklamy. Stačí se tedy překliknout nahoře vpravo do správného účtu.


Další články, které by vás mohly zajímat

Přečtěte si jako první, co je nového

Meta Business Suite. Základní pracovní nástroj každého správce firemních sociálních sítí. Co v něm najdete? Jak se v něm zorientovat? Které položky jsou důležitější než jiné? Je potřeba jej znát kompletně celý? A hlavně, co zajímavého vám nabízí? Připravila jsem si pro vás tohoto jednoduchého průvodce.

Facebook PIXEL končí 31. října 2024! Přestane fungovat. Přestane sbírat výsledky. A bez něj vám nepojedou vaše konverzní kampaně na Facebooku ani na Instagramu. Není to ale konec světa! Stačí si místo něj nastavit Conversion API. Jak? A kde? V tomto článku najdete podrobný návod, jak na to.

Měli jste spuštěné placené kampaně v prostředí METY. Něco jste tam utratili. Jenže v den splatnosti kampaní (ať už konkrétní den v měsíci, anebo dosažení určité částky), vám z nějakého důvodu platba neproběhla. Reklamní účet se vám tedy kompletně zablokoval. Kampaně stopnuly. Co teď? Jak se to dá vyřešit? A kde můžete znovu zadat úhradu svých...

Jasně. Vy to víte. Komunikace - otevřená, upřímná, aktivní, oboustranná, přímá - je základem všech dobrých vztahů. Všech vztahů. A ano, to i těch pracovních. Spoiler: I těch, které jsou mezi vámi a agenturou, nebo třeba markeťákem externistou. Bez p̶r̶ác̶e̶ komunikace nebudou koláče...

"Opatrně na tečky a další podobné znamínka v příspěvcích, jako jsou například: ".,?!'-/" - Algoritmus to v popisku dost špatně bere. Paradoxně to může dost ovlivnit dosah příspěvku. To samé emoji "💪🏼😁🤝🏆", když je jich dva a více, pak to může negativně ovlivnit dosah příspěvku."

Nedávno mě jeden můj klient přivedl na zajímavou myšlenku: Lze placenými reklamami na soc. sítích dosahovat jak velmi odvážných a ambiciózních cílů, tak i extrémně vysoké kvality zacílení? Tedy, že jinými slovy budete cílit jen a pouze skutečně na ty nejlepší, nejefektivnější a zkrátka na ty nej. lidi a na nikoho jiného? A cena za výsledek...