Blog

Dynamický remarketing je jedna z účinných forem marketingu na Facebooku. Jaký je jeho princip? Jaké jsou jeho přednosti? A jak si jej můžete nastavit přímo na Facebooku? Pokud vás zajímá právě toto, pak jste tady správně.

Pokud se rozhodnete pro svůj projekt angažovat externího marketingového odborníka, měli byste vědět, jak si účinně spolupráci nastavit. Na co nezapomenout? Co by domluva rozhodně měla obsahovat? A které body můžete naopak s klidem vypustit?

Na sociálních sítích platí za hojně skloňovaný termín mezi marketéry i běžnou veřejností takzvaný dosah příspěvků. Ten je sice důležitý, ale mnohdy i přeceňovaný. Proč?

Nákladovost reklamy na jednotlivých sociálních sítích vstupuje jakožto významný faktor do celkové koncepce rozpočtu na marketing. Co všechno může ovlivnit výši nákladů konkrétně u reklamy na Instagramu a jakým způsobem? Pojďme se na to podívat.

Atribuční okno. Jedna z nejdůležitějších věcí při vyhodnocování vaší reklamy na Facebooku. Právě atribuční okno může být pomyslným předělem mezi reálnými a zkreslenými výsledky z vašich kampaní. Co to tedy je? Jak si jej správně nastavíte? A jak následně reklamy správně vyhodnotíte?

Mluví se o tom všude. Určitě se vám o tom zmínil známý, kamarád, anebo někdo z rodiny. Rozhodně byste do toho podle nich měli jít! Marušce od vedle to totiž přineslo obrovské prodeje. Řeč je o facebookové reklamě. Jak jinak. Jenže pamatujte: Reklamu na Facebooku je potřeba budovat od nuly! Tady nikdo vaše produkty nehledá!

Sociální sítě se staly hybnou silou lidské společnosti. Trávíme na nich obrovské množství času. (Podle nejnovějších průzkumů jsou to nyní skoro 3 hodiny denně.) Tohoto fenoménu si samozřejmě všimla i většina podnikatelských subjektů. Ti se prostřednictvím Facebooku snaží propagovat svoje výrobky a služby.