Blog

Název firemního profilu na Facebooku. Jedna z nejdůležitějších věcí v rámci firemního marketingu. Je to totiž právě název, který vidí vaši fanoušci jako první. Může odhalovat obsah vašeho profilu, přibližovat obor vašeho podnikání, anebo jednoduše odkazovat na vaši firmu. Někdy je to s názvem firemního profilu velice jednoduché - prostě to bude ...

Často se setkávám s otázkou, zda je Facebook, či všeobecně sociální sítě, pro firmy zdarma? V první chvíli se nad tím člověk pousměje a odpoví si, že samozřejmě ano, firemní profil na Facebooku nic nestojí a může jej zde mít každý - od malého podnikatele až po nadnárodní giganty.

Mít firemní profil na Instagramu je dnes stejně běžné, jako mít webovou stránku nebo e-mailovou adresu. Ovšem často se stává, že zde nakonec firmy nemají co vkládat. Buď neví, co publikovat, anebo na to jednoduše nemají čas. A tak přichází na scénu koketování s myšlenkou, zda tento profil raději úplně nezrušit.

Začínáte se správou placených kampaní na Facebooku. Už ovšem máte dřívější zkušenost s Sklikem nebo Google Ads a pamatujete si, že jste zde dobíjeli vždy pravidelně kredit, ze kterého se pak online reklamy platily. Kde se dá toto nabíjení peněz dělat na Facebooku? Existuje na Facebooku nějaká online peněženka, ze které by se posléze platily...

Již po několik let je Facebook zdaleka tou nejrozšířenější a nejoblíbenější sociální sítí. Udává se, že celá polovina české populace se alespoň jednou za měsíc připojí na Facebook. Ze sociální sítě, kde uživatelé sdílí své zážitky, se tak rázem stává ideální marketingová půda.

Stejně jako Facebook, stává se i Instagram nepostradatelnou součástí každodenního života. Obrázky, videa, návody nebo také vhodné místo pro propagaci vašeho výrobku - to je Instagram. To, že se na této oblíbené platformě dá vytvářet nejrůznější obsah, a dokonce tak i vydělávat, už víte. Jak ale přidávat na tuto platformu příspěvky i z počítače? To...

Abyste mohli plně využívat možností Facebook Business Manageru a prostřednictvím placené reklamy zde oslovovat své potencionální zákazníky, je třeba mít fungující reklamní účet. To je naprostý základ. Často se ovšem stává, že facebookoví administrátoři reklamní účet zablokují. A věřte mi, že stát se to může i vám. V takové chvíli ale není potřeba...

Jste v situaci, kdy potřebujete sehnat nové zaměstnance a chcete využít sílu Facebooku? Facebook je sociální síť, kterou tvoří více než dvě miliardy uživatelů. Mimo komunikaci a sdílení příspěvků ovšem může sloužit také jako tržiště či burza práce.

V dnešním článku se opět vrátím do oblasti placené reklamy na Facebooku. Je to totiž jeden z nejúčinnějších a nejvyužívanějších nástrojů většiny českých firem. Ať už využíváte propagace příspěvků, sponzoringu facebookového profilu, podpory svých produktů, anebo propagace svých webových stránek.

Vlastníte firemní profil na LinkedIn? Ovšem z nějakého důvodu jste se rozhodli jej zrušit, smazat, zavřít? Ať už proto, že jej vůbec nepoužíváte, anebo jste zavřeli firmu a tak už firemní profil na LinkedIn nepotřebujete, anebo jste se rozhodli pro jiný marketingový kanál. Jak na to? Jak zrušit firemní profil na LinkedIn? Opět vám zde přináším...