Blog

Na Facebooku i na Instagramu může mít profil jak obyčejný člověk, tak i jakákoliv firma nebo společnost. V čem se tedy firemní a osobní profily liší? Proč je lepší mít pro firemní účely firemní profil? A proč vám pro vaše podnikání nestačí mít osobní profil? Pohodlně se usaďte, hned vám to prozradím.

Instagram se stal pro řadu značek a firem důležitým marketingovým kanálem. Proto spousta správců potřebuje lépe a hlavně jednodušeji plánovat příspěvky. Jak snadno naplánovat příspěvky na Instagram přímo z Facebooku? Jak zveřejnit příspěvek na Instagramu a přitom ani neopustit Facebook nebo počítač? V tomto článku vám to prozradím.

Sociální sítě jsou jedním z největších trendů moderní doby. Můžete na nich nejen nalézt, ale hlavně oslovit stovky miliónů uživatelů z celého světa. Proto jsou dnes jedním z nejoblíbenějších marketingových prostředků.

Při publikování reklamy a příspěvků na sociálních sítích je zvláště důležité plánovat. Jak by ale měl přesně takový plán vypadat? Co by v něm nemělo chybět? Jaké náležitosti by měl mít? A stačí vám jen fotka a text, anebo je potřeba trochu víc?

Nedávno jsem se setkala s klientem, který chtěl pomoci se správou sociálních sítí. Dali jsme si tedy první schůzku, abychom se lépe poznali. Zjistila jsem, že už jsou na sociálních sítích poměrně hodně aktivní a dokonce mají i profesionální správkyni sociálních sítí, a to za nemálo peněz. A tak kromě jiných otázek padl také dotaz na jejich ...

O operačním systému iOS 14 se v poslední době hodně mluví. Často se tato novinka skloňuje s Facebookem. Jakým způsobem nový iOS 14 ovlivní reklamu na této sociální síti? A co to znamená pro vás?

Věděli jste, že stále více lidí používá k prohlížení webu a sociálních sítí mobilní zařízení? Na mobilech se v Česku dokonce už surfuje více než na počítačích. Proto je potřeba tomu přizpůsobit i svůj obsah, který zveřejňujete nejen na svých webových stránkách, ale také na svých sociálních sítích. Jakým způsobem je tedy vhodné optimalizovat...