Blog

Věděli jste, že stále více lidí používá k prohlížení webu a sociálních sítí mobilní zařízení? Na mobilech se v Česku dokonce už surfuje více než na počítačích. Proto je potřeba tomu přizpůsobit i svůj obsah, který zveřejňujete nejen na svých webových stránkách, ale také na svých sociálních sítích. Jakým způsobem je tedy vhodné optimalizovat...

"Facebook nám zablokoval reklamní účet. Teď po nás chce občanku. Mám mu ji dát?" obrátila se na mě nedávno jedna klientka. V případě, že vám Facebook zablokuje reklamní účet, může se vám stát, že bude po vás následně vyžadovat váš občanský průkaz. Je bezpečné svěřovat této sociální síti doklad s osobními informacemi? Vždyť neustále slýcháme...

Reklama na Facebooku může být velmi účinným nástrojem. Ovšem jen když se dělá správně. Jakým způsobem z ní tedy maximalizovat profit? Jak by měla vypadat ideální facebooková reklama? A jaké kampaně by vám ve vašich sadách neměly chybět?

Konverze je ve světě marketingu často skloňovaný pojem. Ovšem ač je tento parametr všem poměrně jasný, není příliš jasné, jak vlastně Facebook tyto konverze počítá. Když třeba uživatel před nákupem klikne na více reklam, ke které Facebook nakonec přičte konverzi? Nebo pokud třeba uživatel nakoupí až po pár dnech - přiřadí se konverze ke dni, kdy...

Facebook má velmi sofistikovaný reklamní systém. Ostatně patří i k nejužívanějším sociálním sítím. Jaké by měly být parametry textu a fotografie ve facebookové reklamě?

Hashtag. Setkali jste se nyní s tímto pojmem poprvé v životě? Zaujalo vás to? Co to vlastně ten hashtag je? Jak se správně používá? A k čemu vám vůbec bude dobrý? To všechno se dozvíte právě zde.

V dnešní době by snad každý chtěl prorazit na sociálních sítích. Firmy, jednotlivci, influenceři, bloggeři, nebo třeba podnikatelé. Zdá se to totiž jako velice snadné. Zveřejníte pár příspěvků a je to! Možná se i vám zdá, že je to brnkačka, ale bohužel tomu tak vůbec není. Pokud chcete prorazit na sociálních sítích, čeká vás spousta práce. A...