Jak propojit Facebook s Instagramem?

04.01.2024

Máte firemní profil na Facebooku a chcete si jej propojit s firemním profilem na Instagramu? Pak jste tady naprosto správně! V tomto článku půjdeme rovnou k jádru pudla. Žádná teorie, žádná omáčka. Jen praktický návod. Tak pojďme na to!

Propojení firemního Facebooku a firemním Instagramem

1. Jste na počítači.

2. Vejděte na Facebook - www.facebook.com

3. Překlikněte se z vašeho osobního profilu na ten firemní/podnikatelský.

4. Klikněte nahoře vpravo na profilovou fotografii vašeho firemního profilu.

5. Zvolte možnost "Nastavení a soukromí"

 6. A klikněte na položku "Nastavení"

7. V levém menu zvolte možnost "Připojené účty"

 8. A dostanete se na stránku, kde můžete pomocí modrého tlačítka "Připojit účet" propojit svůj firemní/podnikatelský facebookový profil s tím instagramovým.

9. Pro propojení těchto dvou účtů se vám objeví vyskakovací okno. Zde stačí vyplnit vaše přihlašovací údaje (Jméno a Heslo) k vašemu firemnímu/podnikatelskému instagramovému profilu (Pozor: Ne k vašemu osobnímu, ale k vašemu firemnímu! Nevadí, jestli máte firemní a osobní profil na mobilu v aplikaci propojené a jen se mezi nimi překlikáváte. Zde vložíte své přihlašovací údaje ke svému firemnímu/podnikatelskému instagramovému profilu.).

10. Jakmile přihlašovací údaje ve vyskakovacím okně vyplníte a přihlásíte se ke svému firemnímu/podnikatelskému instagramovému profilu, máte hotovo! Facebook vám automaticky tyto dva profily propojí.

Je to jednoduché jako facka!

A k čemu vám to vůbec bude dobré? Proč byste měli mít propojený firemní/podnikatelský instagramový profil s tím facebookovým?

  • Můžete zveřejňovat příspěvky na obou sítích zároveň.
  • Můžete přes tyto sítě zveřejňovat Stories.
  • Můžete reportovat výsledky z obou sítí v Přehledech na Facebooku.
  • Můžete plánovat příspěvky na Instagram z počítače přes svůj firemní facebookový profil.
  • Můžete odpovídat na zprávy a komentáře svých fanoušků na Instagramu z počítače (přes svůj firemní facebookový profil).
  • atd.

Další články, které by vás mohly zajímat

Přečtěte si jako první, co je nového

Měli jste spuštěnou reklamu na Facebooku? A teď na vás tlačí vaše účetní, že jí musíte přeposlat své faktury z Facebooku? Jenže je nikde nevidíte, ani nedokážete najít?! Díky tomuto článku je lehce najdete.

Business Manager, Meta Business Suite, Ads Manager, Facebook Page... Pojmů souvisejících se správou vašeho firemního profilu na soc. sítí je nespočet. A čím víc jich je a čím jsou si podobnější, tím rychleji se v nich můžete ztratit. Pojďme si proto jednou provždy vysvětlit, co to vlastně je ten podivný Business Manager, co má společného s Meta...

Máte firemní profil na Facebooku a chcete si jej propojit s firemním profilem na Instagramu? Pak jste tady naprosto správně! V tomto článku půjdeme rovnou k jádru pudla. Žádná teorie, žádná omáčka. Jen praktický návod. Tak pojďme na to!

Prodeje. Asi jedna z prvních věcí, která vás napadne na otázku - Proč je dobré mít reklamu na Facebooku? Jenže to není jediný důvod, proč byste zde (a potažmo na různých soc. sítích) měli reklamu mít. V tomto článku jsem se o tom rozepsala více. Pojďte odhalit dalších 5 klíčových důvodů, proč je dobré inzerovat na Facebooku.

Možná jste už o tom někdy slyšeli - když zasáhnete do nastavení reklamy na Facebooku, vyresetuje to její dosavadní výsledky a vrátí jí to do fáze učení. Co konkrétně ale resetuje fázi učení? To bude mým dnešním tématem.