Založili jste si Reklamní účet v METĚ. Nebo přebíráte přístupy od někoho jiného. Každopádně jste si všimli, že je zde špatně nastaveno časové pásmo. Řeknete si: "No big deal. Tak to změním. No booože. Však o nic nejde..." Jenže ono vás to nepustí. Co teď s tím?
Jak propojit Facebook s Instagramem?
Máte firemní profil na Facebooku a chcete si jej propojit s firemním profilem na Instagramu? Pak jste tady naprosto správně! V tomto článku půjdeme rovnou k jádru pudla. Žádná teorie, žádná omáčka. Jen praktický návod. Tak pojďme na to!

Propojení firemního Facebooku a firemním Instagramem
1. Jste na počítači.
2. Vejděte na Facebook - www.facebook.com
3. Překlikněte se z vašeho osobního profilu na ten firemní/podnikatelský.
4. Klikněte nahoře vpravo na profilovou fotografii vašeho firemního profilu.

5. Zvolte možnost "Nastavení a soukromí"

6. A klikněte na položku "Nastavení"

7. V levém menu zvolte možnost "Připojené účty"

8. A dostanete se na stránku, kde můžete pomocí modrého tlačítka "Připojit účet" propojit svůj firemní/podnikatelský facebookový profil s tím instagramovým.

9. Pro propojení těchto dvou účtů se vám objeví vyskakovací okno. Zde stačí vyplnit vaše přihlašovací údaje (Jméno a Heslo) k vašemu firemnímu/podnikatelskému instagramovému profilu (Pozor: Ne k vašemu osobnímu, ale k vašemu firemnímu! Nevadí, jestli máte firemní a osobní profil na mobilu v aplikaci propojené a jen se mezi nimi překlikáváte. Zde vložíte své přihlašovací údaje ke svému firemnímu/podnikatelskému instagramovému profilu.).
10. Jakmile přihlašovací údaje ve vyskakovacím okně vyplníte a přihlásíte se ke svému firemnímu/podnikatelskému instagramovému profilu, máte hotovo! Facebook vám automaticky tyto dva profily propojí.
Je to jednoduché jako facka!
A k čemu vám to vůbec bude dobré? Proč byste měli mít propojený firemní/podnikatelský instagramový profil s tím facebookovým?
- Můžete zveřejňovat příspěvky na obou sítích zároveň.
- Můžete přes tyto sítě zveřejňovat Stories.
- Můžete reportovat výsledky z obou sítí v Přehledech na Facebooku.
- Můžete plánovat příspěvky na Instagram z počítače přes svůj firemní facebookový profil.
- Můžete odpovídat na zprávy a komentáře svých fanoušků na Instagramu z počítače (přes svůj firemní facebookový profil).
- atd.
Další články, které by vás mohly zajímat
Přečtěte si jako první, co je nového
Rušíte svou firmu? Končíte s podnikáním? Zakládáte novou společnost? Chcete smazat dříve nijak nevyužitý firemní profil? Nebo jen děláte "jarní úklid? A chcete kompletně smazat svůj stávající firemní profil na Facebooku? V tomto článku vám přináším praktický návod, jak na to. Jdeme na to!
Chystáte se spravovat placené kampaně na sociálních sítích a aktuálně žijete v blahé nevědomosti. Říkáte si, že to nemůže být tak komplikované nebo složité. Věříte, že to zvládnete levou zadní. Neřešíte kdopak copak. Zkrátka se do toho chcete vrhnout po hlavě a případné problémy, zádrhely a komplikace chcete řešit až po cestě. Jenže, přece jen je...
Můžeme zacílit naši placenou reklamu na sociálních sítích na fanoušky naší konkurence? A můžeme zacílit na fanoušky konkrétní uzavřené facebookové skupiny? A můžeme cílit konkrétně na Sportovní nadšence, Firmy, hotely a rekreační zařízení, nebo třeba na Domácnosti s velkou zahradou?
Vždyť je to jenom čárka.
Vždyť je to pěknější obrázek.
Vždyť je to jen slovo.
Vždyť je to jen blbý hashtag.
Vždyť je to jen smajlík...
Často se u některých firem a klientů setkávám s očekáváním, že najmout si správce sociálních sítí znamená zbavit se kompletně všech starostí. Něco, jako kdyby si člověk najal osobního kuchaře a očekával, že mu bude vařit ty nejlepší speciality, aniž by mu ale řekl, co má rád, co nejí, nebo jestli náhodou nemá alergii na krevety. Realita...