Praktický návod: Jak nastavit platby na Facebooku?

13.01.2022

Na Facebooku je potřeba si mimo jiného i správně nastavit platby. Jak na to? Jak si správně nastavit platby za reklamy na Facebooku? A proč je to vlastně nezbytné? Čtěte dále a vše se dozvíte.

Proč je potřeba si platby na Facebooku nastavit správně

Nastavení plateb je na Facebooku mimořádně důležité zejména kvůli placení firemní inzerce. Neúspěšná platba totiž může vyvolat pozastavení reklamy a v konečném důsledku také zhoršení výsledků. Reklama jednoduše přestane fungovat, dokud se vám nepodaří váš problém vyřešit.

Proč se reklamy na Facebooku nezaplatily?

Obvyklým důvodem, proč se vám reklamy na Facebooku nezaplatí, je limit na některých kreditních kartách. Částku je potřeba změnit, aby odpovídala výši sumy, která se bude účtovat za jednu transakci. Při snížení se změna projeví okamžitě, u zvýšení může změna trvat.

Důvodem pro selhání platby za vaši facebookovou reklamu však může být kromě nevhodně nastavených limitů také nedostatek finančních prostředků na vaší kreditní nebo debetní kartě či problém se zpracováním nebo ověřením karty. 

Příčinou potíží dále mohou být i nesprávné údaje o bankovním účtu.

Jak na optimální nastavení plateb na Facebooku

  • Vstupte do Business Manageru/Správce reklam.

  • Klikněte nahoře v levé části na symbol tří čárek.

  • V menu zvolte možnost Vyúčtování.

  • Na nové stránce klikněte nahoře v pravé části na položku "Nastavení plateb".

  • V této části je možné libovolně upravovat, jakým způsobem vám Facebook bude vyúčtovávat peníze.
    V prvé řadě je zde možné zadat, kdy bude síť prostředky strhávat. Nastavit si můžete několik možností, například každý poslední den v měsíci, případně po dosažení částky 5 000 Kč.
    Dále je zde možné definovat, z jaké platební karty se budou peníze strhávat či které fakturační údaje budou na faktuře od Facebooku.

Pár slov závěrem

Správné nastavení plateb vám významně ovlivní výkonnost vašich reklam na Facebooku, a tím v konečném důsledku i úspěšnost vašeho podnikání. Vždy si proto ověřte, že je máte nastavené tak, jak potřebujete. Hlavně si pohlídejte dostatek prostředků na platební kartě a nastavené limity na kartě.

Další články, které by vás mohly zajímat

Přečtěte si jako první, co je nového

Sociální sítě se staly hybnou silou lidské společnosti. Trávíme na nich obrovské množství času. (Podle nejnovějších průzkumů jsou to nyní skoro 3 hodiny denně.) Tohoto fenoménu si samozřejmě všimla i většina podnikatelských subjektů. Ti se prostřednictvím Facebooku snaží propagovat svoje výrobky a služby.

Máte svůj osobní instagramový nebo facebookový profil, který se vyznačuje širokým dosahem co se počtu sledujících týče? Je možné tyto lidi jednoduše přesměrovat na váš profil firemní? Existuje nějaký jednoduchý způsob, jak přetáhnout vaše kamarády na firemní profil? Pojďte se na to se mnou podívat.

Reklamu na Facebooku opřádá mnoho mýtů, polopravd a nejrůznějších omylů. Mnohým z nich věří nejen samotní majitelé značek, ale i marketéři. Značkám tím ovšem výrazně škodí. Která tvrzení mohou být na sociálních sítích podobně škodlivá i pro váš byznys? Zvu vás k přečtení nejdůležitějšího článku, jaký jsem doposud vytvořila.

V uplynulých měsících byl některým inzerentům na Facebooku zpřístupněn nástroj s názvem Advantage Plus nebo též Advantage+. O co se jedná a k čemu slouží? Mrkla jsem se tomuto novému nástroji na zoubek.