Možná jste už o tom někdy slyšeli - když zasáhnete do nastavení reklamy na Facebooku, vyresetuje to její dosavadní výsledky a vrátí jí to do fáze učení. Co konkrétně ale resetuje fázi učení? To bude mým dnešním tématem.
Nejlepší příspěvky na Instagram
Instagram, stejně jako jakákoliv jiná sociální síť, má své trendy. Jakými typy příspěvků si své publikum na této sociální síti tedy zaručeně získáte? Jaké příspěvky jsou zde úplně ty nejúspěšnější? A jaký typ příspěvků by vám neměl ve vašem plánu chybět?

Příspěvky ze zákulisí
Ať už to u vás ve firmě vypadá jakkoli, příspěvky ze zákulisí budou vaše sledující jednoznačně bavit. Tento typ příspěvků je vhodný jak pro freelancery, tak i pro běžné podniky.
A pozor, váš post nemusí vypadat jako z katalogu! Žádoucí je autenticita.
Takže žádné extra uklízení a aranžování. Pokud patříte mezi freelancery, záleží samozřejmě na vás, jak moc si pustíte veřejnost do svého soukromí, snímky z domova sdílet nemusíte, postačí i kavárna, kde poodhalíte kus svého pracovního zázemí.
Příspěvky od fanoušků a sledujících
Jak jinak ukázat svým fanouškům, že si jich ceníte než tím, že své sociální sítě obohatíte obsahem přímo od nich?!
Ukážete tím, že vám nezáleží jen na vlastním úspěchu, ale i na ostatních. Nezapomeňte také na Instagramu používat označení své firmy nebo hashtag se značkou.
Pokud se o vás zmíní někdo jiný, nezapomeňte k příspěvku připojit oblíbené srdíčko. Nenápadně se publiku připomenete a lajkováním konkurence si vybudujete u ostatních respekt.

Příspěvky, které slouží pro tagování přátel
Máte ve svém portfoliu něco zajímavého, co by mohlo nadchnout i další uživatele? Dejte na sítě příspěvek, v němž sledující vybídnete, aby označili své přátele. Nenásilně tím zvýšíte dosah svých příspěvků.
Obsah by však, pozor, měl být skutečně zajímavý, aby vaše uživatele zcela přirozeně přiměl k tomu někoho dalšího označit. Například pokud jste prodejcem fotovybavení, můžete sdílet návod, jak vykouzlit hezčí záběry krajiny.
Příspěvky, jimiž můžete ocenit svého zákazníka
Každý z nás "slyší" na ocenění. Neváhejte proto své spokojené zákazníky prezentovat i na svém Instagramu.
Pokud zůstaneme u výše zmíněného jednoduchého příkladu prodejce fotovybavení, může to být například úspěšný fotograf, který vyhrál fotografickou soutěž s technikou, kterou si koupil přímo u vás.
Na Instagramu můžete takového člověka prezentovat přímo, ale také s ním udělat rozhovor, který budete na svých sociálních sítích sdílet.

Inspirativní příspěvky
Inspirovat nemusíte jen příspěvky z vlastní dílny. Stačí si vypůjčit známý citát a doplnit ho vhodnou fotografií.
Může to být citát například některé slavné osobnosti, případně cokoli jiného, o čem se domníváte, že to ve vašem publiku bude rezonovat.
Ačkoli se nejedná přímo o váš osobní příspěvek, jsou obecně posty tohoto typu poměrně populární a snadno sbírají lajky na sítích.
Příspěvky o tom, co čtete nebo sledujete
Následující rada se bude hodit nejenom freelancerům: Čtete, sledujete nebo posloucháte aktuálně něco zajímavého, co souvisí s vaším oborem? Skvělé, vaše publikum se tím může rovněž inspirovat.
Pokud přidáte k příspěvku navíc i vhodný hashtag, například ve formátu #nowreading, zvýšíte tím dosah svého příspěvku.

Užitečné příspěvky
Objevili jste šikovný nástroj nebo aplikaci, které vám pomáhají usnadnit každodenní fungování? Neváhejte a řekněte o nich i lidem na sociálních sítích.
Šířit pozitivní zmínky o tom, co vytvořili druzí, se jednoznačně nebojte. Nejde o propagování konkurence, naopak se takové chování dá snadno využít k reciprocitě, tedy na oplátku budou ostatní hovořit o vás a vašich produktech a službách.
Vtipné příspěvky
Na Instagramu z pochopitelných důvodů funguje dobře hlavně humor ztvárněný vizuálně. Vtipná fotografie i video může poměrně snadno "nasbírat" i tisíce sdílení.
Jen pozor, abyste svým humorem někomu poněkud nešlápli na pověstné "kuří oko". Víte-li, že vaše publikum tvoří převážně konzervativně vnímající ženy, zkrátka není ideální na sítě posílat košilaté dvojsmyslné vtipy.

Závěrem aneb jak postovat na Instagram
Instagram je poměrně mocným nástrojem, který vám může pomoci v propagaci vaší značky. Některé typy příspěvků jsou pak poměrně univerzální a fungují v jakémkoli prostředí s libovolným cílovým publikem.
Další články, které by vás mohly zajímat
Přečtěte si jako první, co je nového
Jak ovlivňuje počasí reklamy na Facebooku
Je to jeden z faktorů, který nedokážete ovlivnit. Přitom někdy ovlivňuje vás a výsledky vašich reklam, a to nejen na soc. sítích. Počasí. Určitě už jste někdy slyšeli, že i počasí může mít vliv na výsledky vašich reklam. Ovšem jak? Do jaké míry? A jak s tím můžete do budoucna pracovat a plánovat? V tomto článku se to pokusím rozklíčovat....
Marketingový rok 2024: Připravte se už teď
Cítíte to? To už nám rok 2024 dýchá na záda. Zdá se to jako naprosto neuvěřitelné, ale už za pouhých 52 dní je tady nový rok 2024. A stejně jako jakýkoliv jiný předcházející rok, tak i ten s číslovkou 2024 přinese spoustu marketingových akcí, událostí a aktivit. Pojďme se na ně tedy s předstihem podívat, abyste se na ně mohli už teď připravit....
Facebook VS. GA4
"Paní Rumpala, ten Facebook si úplně vymýšlí výsledky. Jak máme vyhodnocovat kampaně, když nám reportujte úplné nesmysly? A v Google Analytics 4 zase nemáme zaznamenáno všechno. Podle čeho to máme tedy vyhodnocovat?"
Není kliknutí jako kliknutí
Kliknutí (vše), Kliknutí na odkaz, Zobrazení cílové stránky, Jedinečná kliknutí. Zdánlivě je to všechno stejné. Vždyť se pořád jedná o kliknutí. Jenže! Není kliknutí jako kliknutí. A možná v tomto článku zjistíte, že jste to celou dobu vyhodnocovali špatně.
PNO na Facebooku: Je 20 % málo nebo moc?
Stojíte před klíčovou otázkou: Dosáhli jsme 20% PNO na Facebooku - je to málo, nebo strašně hodně a musíme s tím začít něco dělat? Jaké PNO je na Facebooku vlastně "to správné"? A co když se na Facebooku nedokážete dostat pod 30% PNO? O tom všem se dočtete v tomto článku.