Nejlepší příspěvky na Instagram

27.01.2022

Instagram, stejně jako jakákoliv jiná sociální síť, má své trendy. Jakými typy příspěvků si své publikum na této sociální síti tedy zaručeně získáte? Jaké příspěvky jsou zde úplně ty nejúspěšnější? A jaký typ příspěvků by vám neměl ve vašem plánu chybět?

Příspěvky ze zákulisí

Ať už to u vás ve firmě vypadá jakkoli, příspěvky ze zákulisí budou vaše sledující jednoznačně bavit. Tento typ příspěvků je vhodný jak pro freelancery, tak i pro běžné podniky.

A pozor, váš post nemusí vypadat jako z katalogu! Žádoucí je autenticita

Takže žádné extra uklízení a aranžování. Pokud patříte mezi freelancery, záleží samozřejmě na vás, jak moc si pustíte veřejnost do svého soukromí, snímky z domova sdílet nemusíte, postačí i kavárna, kde poodhalíte kus svého pracovního zázemí.

Příspěvky od fanoušků a sledujících

Jak jinak ukázat svým fanouškům, že si jich ceníte než tím, že své sociální sítě obohatíte obsahem přímo od nich?!

Ukážete tím, že vám nezáleží jen na vlastním úspěchu, ale i na ostatních. Nezapomeňte také na Instagramu používat označení své firmy nebo hashtag se značkou. 

Pokud se o vás zmíní někdo jiný, nezapomeňte k příspěvku připojit oblíbené srdíčko. Nenápadně se publiku připomenete a lajkováním konkurence si vybudujete u ostatních respekt.

Příspěvky, které slouží pro tagování přátel

Máte ve svém portfoliu něco zajímavého, co by mohlo nadchnout i další uživatele? Dejte na sítě příspěvek, v němž sledující vybídnete, aby označili své přátele. Nenásilně tím zvýšíte dosah svých příspěvků.

Obsah by však, pozor, měl být skutečně zajímavý, aby vaše uživatele zcela přirozeně přiměl k tomu někoho dalšího označit. Například pokud jste prodejcem fotovybavení, můžete sdílet návod, jak vykouzlit hezčí záběry krajiny.

Příspěvky, jimiž můžete ocenit svého zákazníka

Každý z nás "slyší" na ocenění. Neváhejte proto své spokojené zákazníky prezentovat i na svém Instagramu.

Pokud zůstaneme u výše zmíněného jednoduchého příkladu prodejce fotovybavení, může to být například úspěšný fotograf, který vyhrál fotografickou soutěž s technikou, kterou si koupil přímo u vás. 

Na Instagramu můžete takového člověka prezentovat přímo, ale také s ním udělat rozhovor, který budete na svých sociálních sítích sdílet.

Inspirativní příspěvky

Inspirovat nemusíte jen příspěvky z vlastní dílny. Stačí si vypůjčit známý citát a doplnit ho vhodnou fotografií.

Může to být citát například některé slavné osobnosti, případně cokoli jiného, o čem se domníváte, že to ve vašem publiku bude rezonovat. 

Ačkoli se nejedná přímo o váš osobní příspěvek, jsou obecně posty tohoto typu poměrně populární a snadno sbírají lajky na sítích.

Příspěvky o tom, co čtete nebo sledujete

Následující rada se bude hodit nejenom freelancerům: Čtete, sledujete nebo posloucháte aktuálně něco zajímavého, co souvisí s vaším oborem? Skvělé, vaše publikum se tím může rovněž inspirovat.

Pokud přidáte k příspěvku navíc i vhodný hashtag, například ve formátu #nowreading, zvýšíte tím dosah svého příspěvku.

Užitečné příspěvky

Objevili jste šikovný nástroj nebo aplikaci, které vám pomáhají usnadnit každodenní fungování? Neváhejte a řekněte o nich i lidem na sociálních sítích.

Šířit pozitivní zmínky o tom, co vytvořili druzí, se jednoznačně nebojte. Nejde o propagování konkurence, naopak se takové chování dá snadno využít k reciprocitě, tedy na oplátku budou ostatní hovořit o vás a vašich produktech a službách.

Vtipné příspěvky

Na Instagramu z pochopitelných důvodů funguje dobře hlavně humor ztvárněný vizuálně. Vtipná fotografie i video může poměrně snadno "nasbírat" i tisíce sdílení.

Jen pozor, abyste svým humorem někomu poněkud nešlápli na pověstné "kuří oko". Víte-li, že vaše publikum tvoří převážně konzervativně vnímající ženy, zkrátka není ideální na sítě posílat košilaté dvojsmyslné vtipy.

Závěrem aneb jak postovat na Instagram

Instagram je poměrně mocným nástrojem, který vám může pomoci v propagaci vaší značky. Některé typy příspěvků jsou pak poměrně univerzální a fungují v jakémkoli prostředí s libovolným cílovým publikem.

Další články, které by vás mohly zajímat

Přečtěte si jako první, co je nového

Nedávno mě jeden můj klient přivedl na zajímavou myšlenku: Lze placenými reklamami na soc. sítích dosahovat jak velmi odvážných a ambiciózních cílů, tak i extrémně vysoké kvality zacílení? Tedy, že jinými slovy budete cílit jen a pouze skutečně na ty nejlepší, nejefektivnější a zkrátka na ty nej. lidi a na nikoho jiného? A cena za výsledek...

Facebook vás zablokoval. Nefunguje vám dvoufázové ověření. Zabránil vám zkrátka přístup do vašeho osobního účtu. Jenže vaše placené kampaně pod vaším firemním účtem vám stále běží. Máte je naplánované na neurčito. Vy je ale potřebujete ihned zastavit. Jak to tedy můžete udělat i bez toho, aniž byste se dostali do svého Reklamního účtu?

Je den jako každý jiný. Kontrolujete si svůj Reklamní účet. Chcete se podívat na výsledky svých kampaní. Na vašem profilu vše běží v pořádku. Ovšem když vejdete do svého Reklamního účtu na Facebooku (Ads Manageru / Správce reklam), nevidíte žádné výsledky jako obvykle, ale jen informaci "Máme problém načíst všechna požadovaná data.". Co s tím? Jak...

Nástěnka fotek ve čtvercovém formátu – to je Instagram. Instagram aktuálně oslovuje především mladší publikum. Intuitivně by tak velké B2B společnosti nemusely takové médium upřednostňovat. Existuje však mnoho důvodů, proč by využití Instagramu mohlo být pro vás přínosné. Jak můžete efektivně oslovit svou B2B komunitu i na Instagramu?

Pro všechny ostatní to bylo úterý… Pro mě začátek mé 40,5 hodin dlouhé noční můry, kterou bych nikomu nepřála. Dvoufázové ověření na Facebooku nefungovalo a nechtělo mě pustit do mého účtu. Do účtu, ze kterého spravuji účty a kampaně všem mým klientům. Jak to nakonec dopadlo? Jak jsem to vyřešila? Vše vám dopodrobna rozepíšu v tomto článku.

Měli jste spuštěnou reklamu na Facebooku? A teď na vás tlačí vaše účetní, že jí musíte přeposlat své faktury z Facebooku? Jenže je nikde nevidíte, ani nedokážete najít?! Díky tomuto článku je lehce najdete.