Příspěvky ze zákulisí
Ať už to u vás ve firmě vypadá jakkoli, příspěvky ze zákulisí budou vaše sledující jednoznačně bavit. Tento typ příspěvků je vhodný jak pro freelancery, tak i pro běžné podniky.
A pozor, váš post nemusí vypadat jako z katalogu! Žádoucí je autenticita.
Takže žádné extra uklízení a aranžování. Pokud patříte mezi freelancery, záleží samozřejmě na vás, jak moc si pustíte veřejnost do svého soukromí, snímky z domova sdílet nemusíte, postačí i kavárna, kde poodhalíte kus svého pracovního zázemí.
Příspěvky od fanoušků a sledujících
Jak jinak ukázat svým fanouškům, že si jich ceníte než tím, že své sociální sítě obohatíte obsahem přímo od nich?!
Ukážete tím, že vám nezáleží jen na vlastním úspěchu, ale i na ostatních. Nezapomeňte také na Instagramu používat označení své firmy nebo hashtag se značkou.
Pokud se o vás zmíní někdo jiný, nezapomeňte k příspěvku připojit oblíbené srdíčko. Nenápadně se publiku připomenete a lajkováním konkurence si vybudujete u ostatních respekt.