V čem tkví výhody cílení publika na Facebooku
Více než dvě miliardy aktivních uživatelů měsíčně propůjčují Facebooku značný potenciál, který mohou využít značky k vlastní propagaci. Cílení reklamy slouží k tomu, aby se příspěvky zobrazovaly tomu okruhu uživatelů, který je pro zadavatele relevantní.
Facebook nabízí tisíce možností pro cílení reklamy. K základním volbám patří především demografické údaje, jako je věk nebo poloha. Cílit lze taktéž na podkladě zájmů.
Pokročilé možnosti cílení reklamy na Facebooku
Pokročilé možnosti pak zahrnují i cílení na základě dalšího chování spotřebitelů. To může zahrnovat reklamy, na které uživatelé klikli, cílení podle stránek, v nichž jsou uživatelé zapojení, ale dokonce i podle mobilního zařízení, které používají.
Právě detailní cílení jednoznačně patří k nejsilnějším "zbraním" Facebooku.
Snaha mít tento krok při nastavování reklamy reklamy důsledně pod kontrolou je proto zcela pochopitelná. Ruku v ruce však kráčí s typickou chybou: Nastavení cílení reklamy je příliš striktní. To paradoxně vede k naprosto opačnému efektu v podobě snížení výsledků.