Proč je dobré mít reklamu na Facebooku? (kromě konverzí)

21.12.2023

Prodeje. Asi jedna z prvních věcí, která vás napadne na otázku - Proč je dobré mít reklamu na Facebooku? Jenže to není jediný důvod, proč byste zde (a potažmo na různých soc. sítích) měli reklamu mít. V tomto článku jsem se o tom rozepsala více. Pojďte odhalit dalších 5 klíčových důvodů, proč je dobré inzerovat na Facebooku.

1. Podpora značky (brand)

Kdo nejde vidět, o tom se neví.

Jinými slovy - placená reklama na soc. sítích zvyšuje o vás povědomí. Je to stejné, jako s reklamou v televizi, v rádiu, nebo někde v off-line.

A je to naprosto logické - jak jinak se o vás lidé dozví?!

Řekněme, že jste malá začínající firma. Nemáte zatím žádné zákazníky (přirozené doporučování), nemáte žádnou historii (žádnou databázi kontaktů), nemáte vybudovanou žádnou image (nikdo o vás neví).

A jak jinak se tedy dostat mezi lidi, než komunikací a reklamou?! A právě reklama na soc. sítích je jedním z nejlepších prostředků.

2. Tvorba komunity

Zároveň si zde můžete tvořit komunitu zákazníků, fanoušků a podporovatelů. Je jasné, že u vás nebudou nakupovat neustále, ale můžete si zde s nimi udržet kontakt a také budovat důvěru.

3. Podpora návštěvnosti na webu ► Remarketing

Dále si můžete díky reklamě na soc. sítích navyšovat návštěvnost na vašem webu. Neustále zde můžete přivádět další a další lidi. Na ty nejen můžete následně zacílit reklamu, tzv. remarketing, ale také se z těchto lidí mohou vyklubat platící zákazníci.

A i tím si zvyšujete povědomí o sobě, o svém produktu nebo službě a o své firmě.

4. Více poptávek B2B

Když o vás budou lidé vědět, budou o vás samozřejmě vědět i jiné firmy. Můžete si tak najít nové obchodní partnery, kolegy, distributory, dodavatele a spoustu dalších. Můžete si tak vybudovat celou síť klíčových kontaktů. Zkrátka o sobě dáte vědět i v B2B sektoru.

5. Více nákupů na prodejnách

A v neposlední řadě můžete navýšit také návštěvnost své kamenné prodejny (pokud ji máte). A nemusí to být vůbec váš primární cíl. Můžete toho dosáhnout zcela přirozeně právě tím, že o sobě dáte jednoduše vědět. 

Placená reklama na soc. sítích nejsou jen prodeje

Placené reklamy na Facebooku tedy rozhodně nejsou jen o prodejích. Ano, je to ten nejdůležitější a nejpodstatnější cíl, kterého byste se měli snažit dosáhnout. Nejste totiž charita (nejspíš) a bez prodejů příliš dlouho nevydržíte.

Ale na druhou stranu je dobré si uvědomit, že prodeje nejsou jediným cílem, kterého byste se měli snažit na soc. sítích v rámci svých kampaní dosáhnout. Kampaně vám mohou přinést mnohem více, než jen objednávky.

Proto je dobré reklamy na soc. sítích mít.

Další články, které by vás mohly zajímat

Přečtěte si jako první, co je nového

Měli jste spuštěnou reklamu na Facebooku? A teď na vás tlačí vaše účetní, že jí musíte přeposlat své faktury z Facebooku? Jenže je nikde nevidíte, ani nedokážete najít?! Díky tomuto článku je lehce najdete.

Business Manager, Meta Business Suite, Ads Manager, Facebook Page... Pojmů souvisejících se správou vašeho firemního profilu na soc. sítí je nespočet. A čím víc jich je a čím jsou si podobnější, tím rychleji se v nich můžete ztratit. Pojďme si proto jednou provždy vysvětlit, co to vlastně je ten podivný Business Manager, co má společného s Meta...

Máte firemní profil na Facebooku a chcete si jej propojit s firemním profilem na Instagramu? Pak jste tady naprosto správně! V tomto článku půjdeme rovnou k jádru pudla. Žádná teorie, žádná omáčka. Jen praktický návod. Tak pojďme na to!

Prodeje. Asi jedna z prvních věcí, která vás napadne na otázku - Proč je dobré mít reklamu na Facebooku? Jenže to není jediný důvod, proč byste zde (a potažmo na různých soc. sítích) měli reklamu mít. V tomto článku jsem se o tom rozepsala více. Pojďte odhalit dalších 5 klíčových důvodů, proč je dobré inzerovat na Facebooku.

Možná jste už o tom někdy slyšeli - když zasáhnete do nastavení reklamy na Facebooku, vyresetuje to její dosavadní výsledky a vrátí jí to do fáze učení. Co konkrétně ale resetuje fázi učení? To bude mým dnešním tématem.