1. Podpora značky (brand)
Kdo nejde vidět, o tom se neví.
Jinými slovy - placená reklama na soc. sítích zvyšuje o vás povědomí. Je to stejné, jako s reklamou v televizi, v rádiu, nebo někde v off-line.
A je to naprosto logické - jak jinak se o vás lidé dozví?!
Řekněme, že jste malá začínající firma. Nemáte zatím žádné zákazníky (přirozené doporučování), nemáte žádnou historii (žádnou databázi kontaktů), nemáte vybudovanou žádnou image (nikdo o vás neví).
A jak jinak se tedy dostat mezi lidi, než komunikací a reklamou?! A právě reklama na soc. sítích je jedním z nejlepších prostředků.
2. Tvorba komunity
Zároveň si zde můžete tvořit komunitu zákazníků, fanoušků a podporovatelů. Je jasné, že u vás nebudou nakupovat neustále, ale můžete si zde s nimi udržet kontakt a také budovat důvěru.
3. Podpora návštěvnosti na webu ► Remarketing
Dále si můžete díky reklamě na soc. sítích navyšovat návštěvnost na vašem webu. Neustále zde můžete přivádět další a další lidi. Na ty nejen můžete následně
zacílit reklamu, tzv. remarketing, ale také se z těchto lidí mohou vyklubat platící zákazníci.
A i tím si zvyšujete povědomí o sobě, o svém produktu nebo službě a o své firmě.
4. Více poptávek B2B
Když o vás budou lidé vědět, budou o vás samozřejmě vědět i jiné firmy. Můžete si tak najít nové obchodní partnery, kolegy, distributory, dodavatele a spoustu dalších. Můžete si tak vybudovat celou síť klíčových kontaktů. Zkrátka o sobě dáte vědět i v B2B sektoru.
5. Více nákupů na prodejnách
A v neposlední řadě můžete navýšit také návštěvnost své kamenné prodejny (pokud ji máte). A nemusí to být vůbec váš primární cíl. Můžete toho dosáhnout zcela přirozeně právě tím, že o sobě dáte jednoduše vědět.