Měli jste spuštěnou reklamu na Facebooku? A teď na vás tlačí vaše účetní, že jí musíte přeposlat své faktury z Facebooku? Jenže je nikde nevidíte, ani nedokážete najít?! Díky tomuto článku je lehce najdete.
Blog
Business Manager, Meta Business Suite, Ads Manager, Facebook Page... Pojmů souvisejících se správou vašeho firemního profilu na soc. sítí je nespočet. A čím víc jich je a čím jsou si podobnější, tím rychleji se v nich můžete ztratit. Pojďme si proto jednou provždy vysvětlit, co to vlastně je ten podivný Business Manager, co má společného s Meta...
95 % mých klientů o tom vůbec neví: Za placenou reklamu na soc. sítích musíte platit DPH!
Máte reklamu na sociálních sítích? Využíváte placenou propagaci příspěvků, videí, anebo nějaké jiné kampaně? A věděli jste, že když využijete byť jen jednu jedinou korunu na placenou reklamu na Facebooku a Instagramu v rámci svých podnikatelských aktivit, musíte z toho zaplatit DPH? Pojďme se na tuto problematickou oblast podívat blíže.
Jak propojit Facebook s Instagramem?
Máte firemní profil na Facebooku a chcete si jej propojit s firemním profilem na Instagramu? Pak jste tady naprosto správně! V tomto článku půjdeme rovnou k jádru pudla. Žádná teorie, žádná omáčka. Jen praktický návod. Tak pojďme na to!
Prodeje. Asi jedna z prvních věcí, která vás napadne na otázku - Proč je dobré mít reklamu na Facebooku? Jenže to není jediný důvod, proč byste zde (a potažmo na různých soc. sítích) měli reklamu mít. V tomto článku jsem se o tom rozepsala více. Pojďte odhalit dalších 5 klíčových důvodů, proč je dobré inzerovat na Facebooku.
Možná jste už o tom někdy slyšeli - když zasáhnete do nastavení reklamy na Facebooku, vyresetuje to její dosavadní výsledky a vrátí jí to do fáze učení. Co konkrétně ale resetuje fázi učení? To bude mým dnešním tématem.
Jak ovlivňuje počasí reklamy na Facebooku
Je to jeden z faktorů, který nedokážete ovlivnit. Přitom někdy ovlivňuje vás a výsledky vašich reklam, a to nejen na soc. sítích. Počasí. Určitě už jste někdy slyšeli, že i počasí může mít vliv na výsledky vašich reklam. Ovšem jak? Do jaké míry? A jak s tím můžete do budoucna pracovat a plánovat? V tomto článku se to pokusím rozklíčovat....
Marketingový rok 2024: Připravte se už teď
Cítíte to? To už nám rok 2024 dýchá na záda. Zdá se to jako naprosto neuvěřitelné, ale už za pouhých 52 dní je tady nový rok 2024. A stejně jako jakýkoliv jiný předcházející rok, tak i ten s číslovkou 2024 přinese spoustu marketingových akcí, událostí a aktivit. Pojďme se na ně tedy s předstihem podívat, abyste se na ně mohli už teď připravit....
Facebook VS. GA4
"Paní Rumpala, ten Facebook si úplně vymýšlí výsledky. Jak máme vyhodnocovat kampaně, když nám reportujte úplné nesmysly? A v Google Analytics 4 zase nemáme zaznamenáno všechno. Podle čeho to máme tedy vyhodnocovat?"
Není kliknutí jako kliknutí
Kliknutí (vše), Kliknutí na odkaz, Zobrazení cílové stránky, Jedinečná kliknutí. Zdánlivě je to všechno stejné. Vždyť se pořád jedná o kliknutí. Jenže! Není kliknutí jako kliknutí. A možná v tomto článku zjistíte, že jste to celou dobu vyhodnocovali špatně.
Další články, které najdete na mém blogu
Placené kampaně na soc. sítích
Můžete upravovat placené kampaně na soc. sítích?
NÁVOD: Jak přidat správcovství někomu dalšímu ke správci reklam
Kdy je správný čas na vyhodnocení kampaně?
Jak vyřešit zamítnutí reklamy na Facebooku?
Pamatujte: Reklamu na Facebooku je potřeba budovat od nuly
Největší mýty o reklamě na Facebooku
Facebook Conversion Advantage Plus
Chyby během A/B testování na soc. sítích, aneb jak to dělat správně
Jak vypnout/zapnout reklamy na Instagramu
Základní pravidla grafiky na Instagramu
Jaký obsah se hodí na Instagram?
Instagram bio: Co to je a co do něj můžete napsat?
TIP: Jak propagovat vaši značku efektivně a zcela zdarma? Zkuste INSTAGRAM REELS!
Faktory, které ovlivňují náklady na reklamu na Instagramu
Příběhy na Instagramu a jejich funkce
Business Suite není Business Manager! Jaký je mezi nimi rozdíl?
Facebook dynamický remarketing: Jak na něj?
Facebook už dokáže zacílit reklamu mnohem lépe a přesněji než člověk
Jak správně zacházet s atribučním oknem na Facebooku?
Jak proměnit vaše kamarády a osobní followery na cíl vašeho podnikání
Jak vytvořit skvělý příspěvek na sociální sítě?
Kdy je vhodné začít pracovat na marketingové strategii/plánu příspěvků?