Tomuto tématu jsem už kdysi věnovala na mém blogu jeden článek. Ovšem přijde mi důležité toto téma zopakovat a hlavně ukázat, co je v této oblasti nového. Stále totiž můžete pozívat úplně nové a neznámé lidi ke sledování vašeho firemního profilu. Věděli jste to? Jak na to? Pojďme se na to společně podívat.
Získejte nové fanoušky i mimo svou sociální bublinu
Budovat si fanouškovskou základnu u svého firemního profilu na Facebooku je stále i v roce 2024 důležité.
Ano, nezaplatí vám to faktury. Ano, facebookový fanoušek se nemusí stát vaším platícím zákazníkem. A ano, ani milióny fanoušků vám nemusí zaručit úspěšnost vašeho obsahu.
Ale pořád je lepší mít tisíce fanoušků na firemním profilu, než jen pár desítek.
Pořád působí
počet fanoušků jako takový "social proof".
Pořád se mnoho lidí na počet fanoušků dívá a kladou na to poměrně velký důraz.
Jak získat fanoušky bez placené reklamy?
Takže, jak získat nové fanoušky mimo vaše přátele a rodinné příslušníky? Z úplně nových vod - mimo vaše kontakty?
Pozívejte fanoušky přes jejich lajky a nově i komentáře.
Jak už jsem avizovala v úvodu, tomuto tématu jsem už jeden článek na mém blogu věnovala. Takže se zde už nebudu znovu rozepisovat, jak na to. To si načtěte v mém starším článku - návod je stále aktuální.
POZOR: Jen si dejte pozor na to, kolik takto pozvete nových fanoušků na svůj firemní profil. Když totiž takto
pozvete příliš mnoho lidí najednou, Facebook vám může tuto funkcionalitu na 3 dny zablokovat. Proto to nepřehánějte a pozívejte maximálně 20 lidí za den.
Novinka v pozívání nových lidí na firemní profil
Ovšem Facebook nám v této oblasti připravil novinku. Tedy... Zase taková novinka to není. Funguje to už poměrně dlouho. Ovšem já to zde zmiňuji teprve poprvé.
Pozívat takto nové fanoušky můžete hromadně. Ne tedy jednotlivě, po jednom, ale hezky najednou. A to navíc nejen ty, kteří vám olajkovali váš příspěvek, ale i ty, co vám cokoliv okomentovali.
Jak na to?
1. Jste na počítači.
2. Vejdete na Facebook - www.facebook.com
3. Přihlásíte se na svůj osobní profil.
4. Nyní se nahoře vpravo překliknete na svůj firemní profil.
5. Vejdete na svou firemní stránku na Facebooku.
6. V levém menu kliknete na úplně poslední možnost Meta Business Suite.