Zrušená reklama nebo zablokovaný účet pro reklamy na Facebooku jsou nepříjemnou překážkou při budování úspěšné marketingové strategie. Proč k tomu dochází? Co jste udělali špatně, že vás Facebook zablokoval? A jaké jsou nejčastější chyby správců placených kampaní? Pohodlně se usaďte, začínám.

Blog
Na internetu se množí rychlostí světla alarmující zprávy o možném "vypnutí" Facebooku a Instagramu. Co je na tom pravdy? Je potřeba panikařit? A jak tuto situaci můžete řešit? Vše si v tomto článku rozebereme.
Videa jsou velmi účinným doplňkem vašich reklam na Facebooku. Jak by takové video ovšem mělo vypadat, aby si ho na sociálních sítích uživatelé všimli? Jaký by mělo mít formát, délku či obsah? Pojďme si to společně bod po bodu rozebrat.
Monitorování konkurence patří k základním pilířům úspěchu každé marketingové strategie. Sociální sítě nejsou v tomto směru výjimkou. Co dělá vaše konkurence, jaké zboží propaguje a v jaké četnosti, co je pro ni stěžejní v různých sezónách?! To všechno jsou cenné informace, které vás mohou posunout kupředu. Jak sledovat vaši konkurenci a její...
Nejlepší příspěvky na Instagram
Instagram, stejně jako jakákoliv jiná sociální síť, má své trendy. Jakými typy příspěvků si své publikum na této sociální síti tedy zaručeně získáte? Jaké příspěvky jsou zde úplně ty nejúspěšnější? A jaký typ příspěvků by vám neměl ve vašem plánu chybět?
Všichni to znají. Definování cílových skupin je pro úspěch reklamní kampaně na Facebooku naprosto klíčové. JENŽE... Neměli byste používat stejné cílovky pro přehršel reklam a kampaní. Proč? Proč nedoporučuji používat stejné cílové skupiny ve více reklamách na Facebooku? Pojďme se na to podívat!
Na Facebooku je potřeba si mimo jiného i správně nastavit platby. Jak na to? Jak si správně nastavit platby za reklamy na Facebooku? A proč je to vlastně nezbytné? Čtěte dále a vše se dozvíte.
Stránka nebo skupina? Co založit?!
Jste majitel firmy nebo podnikatel a chcete si na Facebooku založit nový firemní či podnikatelský profil? A zvažujete nad typem tohoto profilu? Zda to bude firemní stránka, anebo raději skupina? Jednoznačně doporučuji stránku! Proč? Proč nejsou skupiny pro podnikatelskou či firemní prezentaci vůbec vhodné? Proč byste se jim měli raději úplně...
Pro zvýšení výkonnosti vašich reklam může být žádoucí je během jejich životnosti upravit. Proč byste to však neměli dělat příliš často? A jak často můžete své reklamy upravovat bez obav ze zablokování? Na to vám odpovím právě zde.
Mechanismus strojového učení je možné využít i v marketingu. Jak a jakým způsobem jeho princip vlastně funguje? Co znamená "Učení" na Facebooku? A jak vám strojové učení pomůže dosáhnout nejlepších možných výsledků? Pojďme se na to společně podívat.