Jak zastavit placené kampaně na soc. sítích bez přístupu do Reklamního účtu
Facebook vás zablokoval. Nefunguje vám dvoufázové ověření. Zabránil vám zkrátka přístup do vašeho osobního účtu. Jenže vaše placené kampaně pod vaším firemním účtem vám stále běží. Máte je naplánované na neurčito. Vy je ale potřebujete ihned zastavit. Jak to tedy můžete udělat i bez toho, aniž byste se dostali do svého Reklamního účtu?
Řešením je vaše platební karta
Na svůj osobní profil ani do svého Reklamního účtu se nedostanete, takže tudy cesta nevede.
Proto je jediným řešením vaše platební karta, přes kterou platíte placené kampaně na soc. sítích. (Tedy, je to jediné řešení, které mě napadlo - pokud znáte ještě nějaké další, dejte mi vědět.)
Tuto platební kartu si buď zablokujte, nebo si na ní snižte limit na platby na internetu, anebo zde mějte nedostatek finančních prostředků.
To je jediný způsob, jak vypnete své placené kampaně i bez přístupu k vašemu Reklamnímu účtu.
Kampaně vám sice ještě nějakou dobu poběží (dokud nedojde na jejich placení), ovšem jakmile dojde na jejich zaplacení, vy je díky výše zmíněným způsobům neuhradíte a díky tomu se vám vše stopne.
A dokud budget na reklamy znovu ručně neuhradíte, budou kampaně stopnuté.
Kampaně s datem konce
Pokud máte kampaně nastavené s koncovým datem, pak výše uvedené způsoby vůbec nemusíte dělat. Stačí počkat, dokud vám kampaně samy přirozeně neskončí.
Pokud i je potřebujete předčasně vypnout (protože už třeba nejsou relevantní) a nemáte přístup do svého Reklamního účtu, pak i zde můžete vyzkoušet výše uvedené postupy.
Ovšem velkou nevýhodou je to, že datum placení může nastat až po skončení těchto kampaní. Takže vám poběží až do konce, jak jsou nastavené. Ale zkusit to i tak samozřejmě můžete.
Jak to, že běží kampaně i bez přístupu do Reklamního účtu?
Říkáte si teď, jak to, že ač nemám přístupy do mého Reklamního účtu, kampaně mi stále poběží? Co je to za blbost?! K takové situaci přece nemůže dojít?!
Bohužel k tomu dojít může a dokonce přesně tato situace teď nastala u jednoho mého klienta. Jak to?
Přestalo mu fungovat dvoufázové ověření na Facebooku. Jinými slovy, nechodí mu potvrzovací kód, a tudíž se nemůže dostat ke svému účtu, a tedy ani do svého Reklamního účtu. Ovšem kampaně potřebuje stopnout.
Proto to není až tak nepravděpodobné, že by se vám tato situace nikdy nemohla stát. A tak je dobré mít záložní plán, pokud se vám nebude dařit přihlásit se k vašemu osobnímu účtu a přes ten do vašeho Reklamního účtu.