Proč bez nepříjemné diskuze nebude spolupráce se mnou (anebo s jakýmkoliv jiným markeťákem) fungovat?
Dnes otevřu trochu více filozofické téma. Téma, které vám nepřinese žádný konkrétní návod, ani žádnou tajnou "vyfikundaci", díky které instantně zbohatnete (to někdy příště).
Dnes to bude téma, které vám je asi od přirození jasné. Jenže... Dnes a denně se setkávám s lidmi, kterým to zas tak jasné není, nebo spíše, lépe řečeno, mají zkreslené představy o tom, jak to vlastně v reálu funguje.
Ať už začnete spolupracovat s marketingovou agenturou, externím markeťákem, anebo jakýmkoliv jiným dodavatelem, obchodním partnerem, nebo kýmkoliv jiným, připravte se na nutnost aktivní, četné a hlavně intenzivní komunikace.
Tu máš a starej se...
Bohužel to nefunguje tak, že danému člověku/subjektu dáte přístupy na své sítě, do svých reklamních nástrojů a "starej se...". Minimálně tedy ne na začátku.
Po půl roce/roce spolupráce si to dokážu živě představit, protože takto už s mými dlouhodobými klienty fungujeme. Jenže na začátku to bude znamenat hodně intenzivní a někdy i hodně nepříjemnou komunikaci (zpětné vazby, výtky, kritiky, neshody).
Bez toho to bohužel nejde. Bez toho ta spolupráce nebude fungovat.
A ač vždycky říkám, že svět není černo-bílý, v tomto případě to takto černobílé (nebála bych se říct) skutečně je.