Je to teď úplně čerstvé. Přilítává mi to do e-mailu v posledních dnech. Nevím, co to přesně znamená. UPOZORNĚNÍ OD FACEBOOKU: (VašeStránka): Page nesplňuje požadavky pro doporučování. Co to je?! Je to skutečně od Facebooku, anebo to jsou zase nějací hackeři? Co to pro vás znamená? Není to jen nějaká chyba? Pojďme si to společně rozklíčovat.
Správce sociálních sítí vs. Facebooková podpora - Kdo je kdo?
Správce sociálních sítí X Facebooková podpora. Často se na mě lidé obrací s tím, ať jim odblokuji jejich profil na soc. sítích. Nebo ať jim prozradím jejich přístupové heslo. Nebo ať jim něco na soc. sítích nastavím. Jenže... Já nejsem facebooková, instagramová nebo třeba LinkedIn podpora. Kdo teda jsem a co teda na těch sítích dělám?! Pojďme si v tom udělat jednou provždy jasno!
Na co si to hraju?!
Já jsem správkyně sociálních sítí. Těší mě! :-D
Co znamená, že jsem správkyně sociálních sítí? To přece zní, že je spravuju?! No ne?!
Ne. To znamená, že se různým firmám a podnikatelům starám o jejich firemní profily na soc. sítích.
Obsah, příspěvky, fotky, REELSka, kampaně, reklamy, apod.
Nejen na Facebooku, ale třeba i na Instagramu, na LinkedIn, na Tiktoku, na YouTube, atp.
Důležité slovíčko je tam to "firemní".
Neřeším totiž vůbec osobní profily nikoho z nich. Každý ať si na svém osobním profilu píše a prezentuje, co chce. Do toho nikomu nekecám.
Já se starám jen o tu firemní/podnikatelskou komunikaci ven, na veřejnost. Firemní marketing. PR.
Za mou práci mě platí každý můj jednotlivý klient.
Neplatí mě ani Facebook. Ani Instagram. Už vůbec ne YouTube. A TikTok jakbysmet.
Kde je teda facebooková podpora?
Facebooková podpora jsou naproti tomu lidé přímo zaměstnaní facebookem. Přímo Facebook, tedy společnost META, si tyto lidi najal, zaměstnal a tito lidé pracují přímo pro Facebook.
Nespravují většinou žádné konkrétní profily, ale starají se o celkový chod soc. sítí.
Nemusí to být ani markeťáci, ale třeba nějací programátoři, technici, "ajťáci".
Kdo s koho?
Komu teda dokážu pomoci a s čím?
Samozřejmě, že se dnes a denně setkávám s napadenými účty, s hackerskými útoky, s uniklými hesly, se zablokovanými účty, s nefunkčním dvoufázovým ověřením, nebo třeba se zapomenutými hesly.
Samozřejmě znám nějaké rady, postupy a hacky, co s tím, jak v takovou chvíli postupovat, anebo na koho se obrátit.
Ovšem já sama vám žádný účet neodblokuju.
Já nejsem Facebook, nevlastním Facebook, ani nepracuju pro Facebook!
Pracuju na Facebooku. Pro svou práci využívám platformy Facebooku. Ale ve své podstatě nemám s Facebookem jinak nic společného.
I mě může Facebook zablokovat. I mě může Facebook ze dne na den odstřihnout. I já jsem jen "obyčejný" uživatel Facebooku. Stejně jako vy.
Nemám žádnou magickou VIP propustku do zákulisí!
Sečteno, podtrženo - Pomůžu, ale nejsem všemocná
Pokud se vám tedy něco nepříjemného na soc. sítích přihodí, určitě mi můžete napsat a společně se to můžeme pokusit vyřešit.
Bohužel ale nejsem všemocná. Facebook a jiné soc. sítě používám stejně jako vy, jen jako uživatel. A je tedy dost možné, že vás nakonec stejně odkážu přímo na facebookovou či jinou podporu.
A už vůbec nemůžu za to, že vás Facebook, nebo jiná síť, zablokoval. V tom bohužel nemám prsty.
V tomto případě pláčete na špatném hrobě.
Takže klidně můžeme dát hlavy dohromady a třeba se nám nakonec povede daný problém společně vyřešit, ale neočekávejte ode mě zázraky. To zatím neumím. :-D
Další články, které by vás mohly zajímat
Přečtěte si jako první, co je nového
O čem postovat v roce 2025?
Rok 2024 se s námi pomalu loučí a přinesl vám více či méně námětů na příspěvky na vaše sociální sítě. Rok 2025 v tomto ohledu nebude jiný a už teď nám nabízí několik zajímavých námětů na příspěvky. O čem tedy můžete postovat v roce 2025? Pojďme se na to podívat.
Sexuální výchova s METOU
Viděla jsem mnohé, leč toto mě vždy překvapí. Člověk si pak připadá jako největší sexuální zvrhlík, že v tom nevidí nic špatného. Aneb věci, které META vyhodnotila jako sexuální obsah a zablokovala kvůli tomu buď mě, anebo celý firemní účet.
Máte za to, že nejste profesionální fotograf. Své fotky vnímáte jako velmi nekvalitní. Necítíte se na to, abyste na svůj firemní profil vkládali své fotografie. Jenže na profi fotografa nemáte budget. A tak sáhnete po fotobance. Jenže je to skutečně výhra? Je to krok správným směrem? Pojďme se na toto téma podívat pohledem správkyně...
Pohybujete se na Facebooku. Jste na počítači. Normálně pracujete, jak jste zvyklí. A najednou se vám objeví error. Nejde se vám vrátit zpátky, ani jít nikam kupředu. Co teď? Co se stalo? Jak se můžete odhlásit z Facebooku, když vám hlásí error? A jak se tato situace dá vyřešit?
Nastavujete si několikátou placenou reklamu v METĚ. Procházíte si celým nastavením krok po kroku. A najednou si všimnete podivné části "Speciální kategorie reklam". Říkáte si: "To se mě netýká..." a jdete dál... Ovšem i přesto vám to šrotuje hlavou. Co to vlastně je? K čemu to tam je? Koho se to teda týká, když vás ne? ...