Je to teď úplně čerstvé. Přilítává mi to do e-mailu v posledních dnech. Nevím, co to přesně znamená. UPOZORNĚNÍ OD FACEBOOKU: (VašeStránka): Page nesplňuje požadavky pro doporučování. Co to je?! Je to skutečně od Facebooku, anebo to jsou zase nějací hackeři? Co to pro vás znamená? Není to jen nějaká chyba? Pojďme si to společně rozklíčovat.
Jak zaplatit za reklamy na Facebooku?
Měli jste spuštěné placené kampaně v prostředí METY. Něco jste tam utratili. Jenže v den splatnosti kampaní (ať už konkrétní den v měsíci, anebo dosažení určité částky), vám z nějakého důvodu platba neproběhla. Reklamní účet se vám tedy kompletně zablokoval. Kampaně stopnuly. Co teď? Jak se to dá vyřešit? A kde můžete znovu zadat úhradu svých placených reklam? Jste tady na správném místě. Právě zde vám to popíšu.
Proč neproběhla platba za reklamy na Facebooku?
Nedostatek finančních prostředků na kartě. Nízký limit pro platby na internetu. Nutnost potvrdit platbu v internetovém bankovnictví.
To jsou jedny z možných důvodů, proč vám platba za reklamy na Facebooku neproběhla.
Ale nebojte, není to konec světa. Stačí se mrknout do vašeho internetového bankovnictví, zkontrolovat si zůstatek na účtu a limit pro platby na internetu a platbu můžete zadat znovu.
Kde se znovu zadává úhrada placených reklam na Facebooku?
Jakmile máte své internetové bankovnictví zkontrolováno, můžete přejít k znovu zadání úhrady za své placené kampaně v METĚ (ať už na Facebooku, nebo na Instagramu).
Vede k tomu 6 jednoduchých kroků:
- Jste na svém počítači.
- Vejdete na Facebook - www.facebook.com
- V levém menu na svém profilu vyhledáte položku Správce reklam a kliknete na ní.
Takto se dostanete do svého správce reklam, tedy jinými slovy Reklamního účtu, nebo Ads manageru, chcete-li. - Zde nahoře vlevo v bílém rámečku vyberte reklamní účet, ve kterém se budete chtít pohybovat. Tedy, ve kterém budete chtít uhradit placené kampaně.
- Následně klikněte v levé liště na položku "Fakturace a platby".
- A zde se dostanete do místa, kde nejenže najdete veškeré faktury za své placené kampaně na Facebooku i na Instagramu, ale také zde můžete s pomocí modrého tlačítka vpravo nahoře uhradit svou útratu za reklamy.
Pak už se stačí nechat vést návodem od Facebooku, který vás krok za krokem provede až k úspěšné platbě za vaše reklamy.
Ovšem počítejte s tím, že při takto ručním zadání platby za reklamy po vás bude Facebook vyžadovat ověření v internetovém bankovnictví.
Co se stane po úhradě reklam v METĚ?
Jakmile máte v pořádku kampaně uhrazené, Reklamní účet se vám okamžitě odblokuje, veškeré aktivní reklamy se vám zase spustí a znovu vše v pořádku poběží.
Do budoucna si už pak jen dejte pozor, abyste vždy měli dostatek finančních prostředků na kartě a abyste měli také dostatečně velký limit pro platby na internetu.
Čím víc se vám totiž bude váš reklamní účet zabanovávat kvůli nepodařeným platbám, tím horší pak výsledky ze svých reklam můžete mít.
A samozřejmě během zablokování účtu a nečinnosti kampaní nemůžete očekávat žádné výsledky ani plnění cílů ze svých reklam.
Další články, které by vás mohly zajímat
Přečtěte si jako první, co je nového
O čem postovat v roce 2025?
Rok 2024 se s námi pomalu loučí a přinesl vám více či méně námětů na příspěvky na vaše sociální sítě. Rok 2025 v tomto ohledu nebude jiný a už teď nám nabízí několik zajímavých námětů na příspěvky. O čem tedy můžete postovat v roce 2025? Pojďme se na to podívat.
Sexuální výchova s METOU
Viděla jsem mnohé, leč toto mě vždy překvapí. Člověk si pak připadá jako největší sexuální zvrhlík, že v tom nevidí nic špatného. Aneb věci, které META vyhodnotila jako sexuální obsah a zablokovala kvůli tomu buď mě, anebo celý firemní účet.
Máte za to, že nejste profesionální fotograf. Své fotky vnímáte jako velmi nekvalitní. Necítíte se na to, abyste na svůj firemní profil vkládali své fotografie. Jenže na profi fotografa nemáte budget. A tak sáhnete po fotobance. Jenže je to skutečně výhra? Je to krok správným směrem? Pojďme se na toto téma podívat pohledem správkyně...
Pohybujete se na Facebooku. Jste na počítači. Normálně pracujete, jak jste zvyklí. A najednou se vám objeví error. Nejde se vám vrátit zpátky, ani jít nikam kupředu. Co teď? Co se stalo? Jak se můžete odhlásit z Facebooku, když vám hlásí error? A jak se tato situace dá vyřešit?
Nastavujete si několikátou placenou reklamu v METĚ. Procházíte si celým nastavením krok po kroku. A najednou si všimnete podivné části "Speciální kategorie reklam". Říkáte si: "To se mě netýká..." a jdete dál... Ovšem i přesto vám to šrotuje hlavou. Co to vlastně je? K čemu to tam je? Koho se to teda týká, když vás ne? ...