Měli jste spuštěné placené kampaně v prostředí METY. Něco jste tam utratili. Jenže v den splatnosti kampaní (ať už konkrétní den v měsíci, anebo dosažení určité částky), vám z nějakého důvodu platba neproběhla. Reklamní účet se vám tedy kompletně zablokoval. Kampaně stopnuly. Co teď? Jak se to dá vyřešit? A kde můžete znovu zadat úhradu svých placených reklam? Jste tady na správném místě. Právě zde vám to popíšu.
Proč neproběhla platba za reklamy na Facebooku?
Nedostatek finančních prostředků na kartě. Nízký limit pro platby na internetu. Nutnost potvrdit platbu v internetovém bankovnictví.
To jsou jedny z možných důvodů, proč vám platba za reklamy na Facebooku neproběhla.
Ale nebojte, není to konec světa. Stačí se mrknout do vašeho internetového bankovnictví, zkontrolovat si zůstatek na účtu a limit pro platby na internetu a platbu můžete zadat znovu.
Kde se znovu zadává úhrada placených reklam na Facebooku?
Jakmile máte své internetové bankovnictví zkontrolováno, můžete přejít k znovu zadání úhrady za své placené kampaně v METĚ (ať už na Facebooku, nebo na Instagramu).
Vede k tomu 6 jednoduchých kroků:
- Jste na svém počítači.
- Vejdete na Facebook - www.facebook.com
- V levém menu na svém profilu vyhledáte položku Správce reklam a kliknete na ní.
Takto se dostanete do svého správce reklam, tedy jinými slovy Reklamního účtu, nebo Ads manageru, chcete-li. - Zde nahoře vlevo v bílém rámečku vyberte reklamní účet, ve kterém se budete chtít pohybovat. Tedy, ve kterém budete chtít uhradit placené kampaně.
- Následně klikněte v levé liště na položku "Fakturace a platby".
- A zde se dostanete do místa, kde nejenže najdete veškeré faktury za své placené kampaně na Facebooku i na Instagramu, ale také zde můžete s pomocí modrého tlačítka vpravo nahoře uhradit svou útratu za reklamy.