Jak zaplatit za reklamy na Facebooku?

06.06.2024

Měli jste spuštěné placené kampaně v prostředí METY. Něco jste tam utratili. Jenže v den splatnosti kampaní (ať už konkrétní den v měsíci, anebo dosažení určité částky), vám z nějakého důvodu platba neproběhla. Reklamní účet se vám tedy kompletně zablokoval. Kampaně stopnuly. Co teď? Jak se to dá vyřešit? A kde můžete znovu zadat úhradu svých placených reklam? Jste tady na správném místě. Právě zde vám to popíšu.

Proč neproběhla platba za reklamy na Facebooku?

Nedostatek finančních prostředků na kartě. Nízký limit pro platby na internetu. Nutnost potvrdit platbu v internetovém bankovnictví. 

To jsou jedny z možných důvodů, proč vám platba za reklamy na Facebooku neproběhla.

Ale nebojte, není to konec světa. Stačí se mrknout do vašeho internetového bankovnictví, zkontrolovat si zůstatek na účtu a limit pro platby na internetu a platbu můžete zadat znovu.

Kde se znovu zadává úhrada placených reklam na Facebooku?

Jakmile máte své internetové bankovnictví zkontrolováno, můžete přejít k znovu zadání úhrady za své placené kampaně v METĚ (ať už na Facebooku, nebo na Instagramu).

Vede k tomu 6 jednoduchých kroků:

  1. Jste na svém počítači.
  2. Vejdete na Facebook - www.facebook.com
  3. V levém menu na svém profilu vyhledáte položku Správce reklam a kliknete na ní.
    Takto se dostanete do svého správce reklam, tedy jinými slovy Reklamního účtu, nebo Ads manageru, chcete-li.
  4. Zde nahoře vlevo v bílém rámečku vyberte reklamní účet, ve kterém se budete chtít pohybovat. Tedy, ve kterém budete chtít uhradit placené kampaně.
  5. Následně klikněte v levé liště na položku "Fakturace a platby".
  6. A zde se dostanete do místa, kde nejenže najdete veškeré faktury za své placené kampaně na Facebooku i na Instagramu, ale také zde můžete s pomocí modrého tlačítka vpravo nahoře uhradit svou útratu za reklamy.

Pak už se stačí nechat vést návodem od Facebooku, který vás krok za krokem provede až k úspěšné platbě za vaše reklamy.

Ovšem počítejte s tím, že při takto ručním zadání platby za reklamy po vás bude Facebook vyžadovat ověření v internetovém bankovnictví.

Co se stane po úhradě reklam v METĚ?

Jakmile máte v pořádku kampaně uhrazené, Reklamní účet se vám okamžitě odblokuje, veškeré aktivní reklamy se vám zase spustí a znovu vše v pořádku poběží.

Do budoucna si už pak jen dejte pozor, abyste vždy měli dostatek finančních prostředků na kartě a abyste měli také dostatečně velký limit pro platby na internetu.

Čím víc se vám totiž bude váš reklamní účet zabanovávat kvůli nepodařeným platbám, tím horší pak výsledky ze svých reklam můžete mít.

A samozřejmě během zablokování účtu a nečinnosti kampaní nemůžete očekávat žádné výsledky ani plnění cílů ze svých reklam.

Další články, které by vás mohly zajímat

Přečtěte si jako první, co je nového

Meta Business Suite. Základní pracovní nástroj každého správce firemních sociálních sítí. Co v něm najdete? Jak se v něm zorientovat? Které položky jsou důležitější než jiné? Je potřeba jej znát kompletně celý? A hlavně, co zajímavého vám nabízí? Připravila jsem si pro vás tohoto jednoduchého průvodce.

Facebook PIXEL končí 31. října 2024! Přestane fungovat. Přestane sbírat výsledky. A bez něj vám nepojedou vaše konverzní kampaně na Facebooku ani na Instagramu. Není to ale konec světa! Stačí si místo něj nastavit Conversion API. Jak? A kde? V tomto článku najdete podrobný návod, jak na to.

Měli jste spuštěné placené kampaně v prostředí METY. Něco jste tam utratili. Jenže v den splatnosti kampaní (ať už konkrétní den v měsíci, anebo dosažení určité částky), vám z nějakého důvodu platba neproběhla. Reklamní účet se vám tedy kompletně zablokoval. Kampaně stopnuly. Co teď? Jak se to dá vyřešit? A kde můžete znovu zadat úhradu svých...

Jasně. Vy to víte. Komunikace - otevřená, upřímná, aktivní, oboustranná, přímá - je základem všech dobrých vztahů. Všech vztahů. A ano, to i těch pracovních. Spoiler: I těch, které jsou mezi vámi a agenturou, nebo třeba markeťákem externistou. Bez p̶r̶ác̶e̶ komunikace nebudou koláče...

"Opatrně na tečky a další podobné znamínka v příspěvcích, jako jsou například: ".,?!'-/" - Algoritmus to v popisku dost špatně bere. Paradoxně to může dost ovlivnit dosah příspěvku. To samé emoji "💪🏼😁🤝🏆", když je jich dva a více, pak to může negativně ovlivnit dosah příspěvku."

Nedávno mě jeden můj klient přivedl na zajímavou myšlenku: Lze placenými reklamami na soc. sítích dosahovat jak velmi odvážných a ambiciózních cílů, tak i extrémně vysoké kvality zacílení? Tedy, že jinými slovy budete cílit jen a pouze skutečně na ty nejlepší, nejefektivnější a zkrátka na ty nej. lidi a na nikoho jiného? A cena za výsledek...