Placené reklamy na Facebooku jsou efektivním způsobem propagace. Nejsou však zcela samospásné. Na kterých faktorech výkonnost kampaně závisí?

Blog
Podobně jako jiná místa na internetu se i Facebook musí potýkat s četnými podvody. Jak takovou podvodnou facebookovou stránku vlastně poznáte a jak se můžete bránit?
Věděli jste, že stále více lidí používá k prohlížení webu a sociálních sítí mobilní zařízení? Na mobilech se v Česku dokonce už surfuje více než na počítačích. Proto je potřeba tomu přizpůsobit i svůj obsah, který zveřejňujete nejen na svých webových stránkách, ale také na svých sociálních sítích. Jakým způsobem je tedy vhodné optimalizovat...
"Facebook nám zablokoval reklamní účet. Teď po nás chce občanku. Mám mu ji dát?" obrátila se na mě nedávno jedna klientka. V případě, že vám Facebook zablokuje reklamní účet, může se vám stát, že bude po vás následně vyžadovat váš občanský průkaz. Je bezpečné svěřovat této sociální síti doklad s osobními informacemi? Vždyť neustále slýcháme...
Reklama na Facebooku může být velmi účinným nástrojem. Ovšem jen když se dělá správně. Jakým způsobem z ní tedy maximalizovat profit? Jak by měla vypadat ideální facebooková reklama? A jaké kampaně by vám ve vašich sadách neměly chybět?
Hradit svoje závazky včas je nutné. A u reklamy na Facebooku to platí rovněž. Co se může stát, pokud si tuto povinnost neohlídáte? A jaké jiné problémy mohou při placení nastat? Na to vám odpovím právě zde.
I zdánlivě bezchybně vypadající reklama na Facebooku nemusí mít žádoucí efekt. Co je toho příčinou a jak opravit stav, kdy vám reklama neběží? To zjistíte právě zde.
Konverze je ve světě marketingu často skloňovaný pojem. Ovšem ač je tento parametr všem poměrně jasný, není příliš jasné, jak vlastně Facebook tyto konverze počítá. Když třeba uživatel před nákupem klikne na více reklam, ke které Facebook nakonec přičte konverzi? Nebo pokud třeba uživatel nakoupí až po pár dnech - přiřadí se konverze ke dni, kdy...
Rozměry reklamy na Facebooku
Facebook má velmi sofistikovaný reklamní systém. Ostatně patří i k nejužívanějším sociálním sítím. Jaké by měly být parametry textu a fotografie ve facebookové reklamě?
Hashtag. Setkali jste se nyní s tímto pojmem poprvé v životě? Zaujalo vás to? Co to vlastně ten hashtag je? Jak se správně používá? A k čemu vám vůbec bude dobrý? To všechno se dozvíte právě zde.
Další články, které najdete na mém blogu

Placené kampaně na soc. sítích
Můžete upravovat placené kampaně na soc. sítích?
NÁVOD: Jak přidat správcovství někomu dalšímu ke správci reklam
Kdy je správný čas na vyhodnocení kampaně?
Jak vyřešit zamítnutí reklamy na Facebooku?
Pamatujte: Reklamu na Facebooku je potřeba budovat od nuly
Největší mýty o reklamě na Facebooku
Facebook Conversion Advantage Plus
Chyby během A/B testování na soc. sítích, aneb jak to dělat správně

Jak vypnout/zapnout reklamy na Instagramu
Základní pravidla grafiky na Instagramu
Jaký obsah se hodí na Instagram?
Instagram bio: Co to je a co do něj můžete napsat?
TIP: Jak propagovat vaši značku efektivně a zcela zdarma? Zkuste INSTAGRAM REELS!
Faktory, které ovlivňují náklady na reklamu na Instagramu
Příběhy na Instagramu a jejich funkce

Business Suite není Business Manager! Jaký je mezi nimi rozdíl?
Facebook dynamický remarketing: Jak na něj?
Facebook už dokáže zacílit reklamu mnohem lépe a přesněji než člověk
Jak správně zacházet s atribučním oknem na Facebooku?
Jak proměnit vaše kamarády a osobní followery na cíl vašeho podnikání
Jak vytvořit skvělý příspěvek na sociální sítě?
Kdy je vhodné začít pracovat na marketingové strategii/plánu příspěvků?