Vyhněte se přílišnému konkretizování
A i samotný Facebook upozorňuje na to, že není vhodné nadměrně zužovat váš okruh uživatelů. Mohlo by totiž dojít k tomu, že pro vás bude daný okruh jen málo efektivní.
Sociální síť se podle vlastních algoritmů snaží vždy najít takové publikum, které vám podle všeho přinese výsledek, na jaký jste při vytváření sady nastavili optimalizaci. Nadměrné zpřesňování proto není nezbytné.
Pozor na zastaralé okruhy uživatelů
A pozor si dejte také na zastaralé okruhy uživatelů.
Od 19. ledna 2022 totiž Facebook odstraňuje některé možnosti cílení na okruhy uživatelů, které se používají zřídka nebo souvisí s tématy, která mohou lidé vnímat jako citlivá.
Jde například o zdraví, rasu nebo etnickou a politickou příslušnost, náboženství nebo sexuální orientaci. Od 19. ledna 2022 tak už nebudete moci tyto možnosti v nových kampaních používat.
Aktivní kampaně, které stále tyto možnosti zacílení používají, budou 17. března 2022 buď pozastaveny, anebo se příslušné segmenty automaticky odstraní. Abyste tak měli jistotu, že i po 17. březnu 2022 budou tyto kampaně stále fungovat, budete je muset aktualizovat a změny pak zveřejnit.