Kdo je a kdo není správce sociálních sítí?
Laik může mít poměrně zkreslené představy o tom, kdo je správce sociálních sítí a jaké jsou jeho kompetence. Kdo jím tedy skutečně je a kdo nikoli?
Laik může mít poměrně zkreslené představy o tom, kdo je správce sociálních sítí a jaké jsou jeho kompetence. Kdo jím tedy skutečně je a kdo nikoli?
Kvalitní obsah je pro sociální sítě základním stavebním kamenem úspěchu. Proč se nevyplatí výplňkové příspěvky? Proč nefunguje tzv. vata? A proč někomu se na sociálních sítích daří, zatímco jinému nikoliv?
V marketingu na sociálních sítích neplatí přímá úměra. Tedy, že čím více prostředků vynaložíte, tím více bude vaše kampaň účinná. Ne, takto to zde většinou nefunguje. Nemůžeme však tvrdit ani opak, tedy že snížený rozpočet na reklamu bude stejně ne-li více účinný. Proč tomu tak je?
Limit účtu na výdaje se může stát velmi dobrým pomocníkem při budování vaší marketingové kampaně na sociálních sítích. Může ji ale také doslova pohřbít, pokud ho neumíte používat správně. Jaké chyby lidé dělají?
Facebook je stále nejpopulárnější a nejvýznamnější sociální sítí i přes to, že jeho konkurence nespí a poměrně agresivně se tlačí na jeho místo. Pro celou řadu lidí se tak stal hlavním způsobem komunikace s rodinou či přáteli. O to horší je potom chvíle, když zjistíte, že vám Facebook zablokoval váš osobní účet. Co se dá v takové situaci dělat...
"Paní Rumpala, začínáme být aktivnější na sociálních sítích a chtěli bychom někoho, kdo se nám o to profesionálně postará. Ovšem potřebujeme tam příspěvky už ideálně od zítřka. Mohla byste nám něco připravit?" píše mi klient ve 22:39.
Na Facebooku i na Instagramu může mít profil jak obyčejný člověk, tak i jakákoliv firma nebo společnost. V čem se tedy firemní a osobní profily liší? Proč je lepší mít pro firemní účely firemní profil? A proč vám pro vaše podnikání nestačí mít osobní profil? Pohodlně se usaďte, hned vám to prozradím.
Instagram se stal pro řadu značek a firem důležitým marketingovým kanálem. Proto spousta správců potřebuje lépe a hlavně jednodušeji plánovat příspěvky. Jak snadno naplánovat příspěvky na Instagram přímo z Facebooku? Jak zveřejnit příspěvek na Instagramu a přitom ani neopustit Facebook nebo počítač? V tomto článku vám to prozradím.
Sociální sítě jsou jedním z největších trendů moderní doby. Můžete na nich nejen nalézt, ale hlavně oslovit stovky miliónů uživatelů z celého světa. Proto jsou dnes jedním z nejoblíbenějších marketingových prostředků.
Při publikování reklamy a příspěvků na sociálních sítích je zvláště důležité plánovat. Jak by ale měl přesně takový plán vypadat? Co by v něm nemělo chybět? Jaké náležitosti by měl mít? A stačí vám jen fotka a text, anebo je potřeba trochu víc?
Můžete upravovat placené kampaně na soc. sítích?
NÁVOD: Jak přidat správcovství někomu dalšímu ke správci reklam
Kdy je správný čas na vyhodnocení kampaně?
Jak vyřešit zamítnutí reklamy na Facebooku?
Pamatujte: Reklamu na Facebooku je potřeba budovat od nuly
Největší mýty o reklamě na Facebooku
Facebook Conversion Advantage Plus
Chyby během A/B testování na soc. sítích, aneb jak to dělat správně
Jak vypnout/zapnout reklamy na Instagramu
Základní pravidla grafiky na Instagramu
Jaký obsah se hodí na Instagram?
Instagram bio: Co to je a co do něj můžete napsat?
TIP: Jak propagovat vaši značku efektivně a zcela zdarma? Zkuste INSTAGRAM REELS!
Faktory, které ovlivňují náklady na reklamu na Instagramu
Příběhy na Instagramu a jejich funkce
Business Suite není Business Manager! Jaký je mezi nimi rozdíl?
Facebook dynamický remarketing: Jak na něj?
Facebook už dokáže zacílit reklamu mnohem lépe a přesněji než člověk
Jak správně zacházet s atribučním oknem na Facebooku?
Jak proměnit vaše kamarády a osobní followery na cíl vašeho podnikání
Jak vytvořit skvělý příspěvek na sociální sítě?
Kdy je vhodné začít pracovat na marketingové strategii/plánu příspěvků?