Proč byste neměli hlavně začátek podnikání brzdit?
Proč je marketing zejména v začátcích zásadní?
Jen minimu podnikatelů se podaří najít pomyslnou díru na trhu a získat tak zákazníky už jen tím, že jsou. Většina o sobě zkrátka potřebuje "dát vědět" a musí si najít svou konkrétní cílovou skupinu. A to s největší pravděpodobností bude i váš případ.
Cílovou skupinu je následně
potřeba umět přesvědčit o tom, že její potřeby zvládnete
naplnit ze všech konkurentů na trhu nejlépe.
Proto je ten MARKETING tak důležitý. Proto je potřeba do něj, hlavně v začátcích, investovat. K čemu vám bude propagace ke zvýšení povědomí ve chvíli, kdy už budete slavnou a profláklou značkou?! Vy se potřebujete zviditelnit teď, na začátku, ne až za 10 let.
Propagace na sítích je jednou z nejlevnějších a nejefektivnějších forem reklamy
A asi tou nejdůležitější součástí marketingu v dnešní době je propagace na sítích. Dokonce i prestižní byznys magazín Forbes uživatelům doporučuje, aby v rámci internetového marketingu byli alespoň na Facebooku a Instagramu.
Pokud k výše uvedené argumentaci připočtu navíc nerealistické ambice některých podnikatelů, kteří podnikají prioritně jen "kvůli penězům", nechuť k jakémukoli vynaložení prostředků logicky dále narůstá.
Finance však nejsou hlavně do začátku úplně optimální motivací, proč byste se do podnikání měli pustit. Ve většině případů totiž trvá
delší čas, než se z vaší značky stane rentabilní počin. Jinými slovy: Než si na sebe začne vydělávat. V závislosti na oboru to může trvat několik měsíců, ale i let.