Jaké rozměry fotografií Facebook požaduje
Úvodní fotografie
Úvodní fotografie by měla být při standardním zobrazení v rozměru 820 x 312 px. Pro mobilní zařízení je však potřeba využít menší formát, a to 640 x 312 px. Facebook si však fotografii dokáže i sám upravit, proto je důležité dbát na správný poměr stran fotografie, aby se ořezem nedeformovala nebo se v ní neořízlo něco důležitého.
Fotografie události
U fotografie události je potřeba počítat s tím, že pro počítač je použitelným formátem 1 200 x 628 px. Na mobilu se však fotografie zobrazuje vyšší. Abyste proto neztratili žádnou podstatnou informaci z fotografie, má tak spíše význam optimalizace pro mobilní zařízení tak, aby se na mobilu nic podstatného z fotografie neořízlo.
Fotografie v reklamě
Požadovaný reklamní formát fotografie pro zobrazení na počítači činí 1 200 x 628 px. Zobrazí se pak jako 470 x 246 px. Reklamní formát pro zobrazení na mobilu u jednoho obrázku by měl mít optimálně rozměr 1 200 x 628 px a zobrazí se vám jakožto 560 x 292 px.
Ovšem stále více jsou v reklamních kampaních úspěšné fotografie ve tvaru čtverce. Ty se vám totiž zobrazí správně nejen na počítači, ale také na mobilu.
Carousel reklama
U carousel reklamy je potřeba použít reklamní formát 600 x 600 px. Na počítači se vám zobrazí jako 200 x 200 px, na mobilu počítejte s rozměrem 460 x 460 px.