V rámci zájmů můžete cílit pouze a jen na zájmy, které nějak souvisí s nemovitostmi: Bydlení, Byt, Dům, Rodinný dům, Investice, Investice do realit, Domov, Nemovitý majetek atp.
Zkrátka musíte v rámci cílení a své reklamy zahrnout co nejvíce lidí v dané lokalitě bez ohledu na jejich osobní charakteristiky (zájmy a koníčky), rasu (jazyka, původ), národnost, náboženství (zájmy), věk, pohlaví, sexuální orientaci, rodinný stav, handicapy nebo zdravotní stav.
Ať už se vám daní lidi do hledáčku hodí či nikoliv.
Ať už víte, že daná nemovitost je ideální pouze pro studenty, pro mladé rodiny s dětmi, anebo pro seniory.
Zahrnout musíte v rámci cílení úplně všechny.
Co když Speciální kategorii reklam zapomenete zvolit?
Nastavujete reklamu ve spěchu, anebo ji nastavujete poprvé a zapomenete Speciální kategorii reklam BYDLENÍ zvolit.
Co se stane?
Je to velký průšvih?
Stát se to může každému.
Napoprvé se většinou nic nestane a reklama vám možná dokonce i projde a poběží.
Pokud to takto budete "zapomínat" pravidelně, po čase na to META přijde a většinou vám vždy nově nastavenou kampaň zablokuje a nespustí.
A pokud to pak vyhodnotí, že to děláte naschvál a schválně tuto Speciální kategorii reklam nevolíte, pak vám může úplně a zcela zablokovat váš reklamní účet a tedy i celkovou možnost placených reklam na soc. sítích.
Takže pokud se vám to stane poprvé, nepanikařte.
Chybu ihned napravte, jakmile si ji uvědomíte a příště už vždy řádně speciální kategorii reklam zvolte.
Pro a proti realitních placených reklam v rámci METY
Mají tedy placené reklamy zaměřené na nemovitosti na soc. sítích vůbec smysl?
Není to jen vyhazování peněz, když ani nemůžete pořádně vybrat lokalitu, ve které se reklama zobrazí, věk oslovených lidí, pohlaví, ani jejich zájmy?
Jak vždycky říkám, nic není černo-bílé.
A to ani placené reklamy na soc. sítích.
Neočekávejte od nich, že by vás zázračně spasily. Že byste zveřejnili na svých sítích jednu jedinou reklamu a rázem z vás byli miliardáři.
Tak to bohužel nefunguje.
Avšak - pokud se snažíte dostat danou informaci, nabídku, inzerát, nemovitost k co nejvíce lidem v dané oblasti a od teď už budete počítat s omezeními v rámci nastavení zacílení dané kampaně, pak vám daná reklama může skvěle posloužit ke zvýšení povědomí o dané nabídce, k oslovení možných potenciálních zájemců, ke zvýšení prokliků na váš web nebo inzerát.
A pokud přece jen potřebujete dostat danou nabídku mezi specifickou skupinu lidí, například mezi studenty, pak můžete využít volné zdarma sdílení příspěvků v uzavřených tematických skupinách na Facebooku.