Ideální řešení
Nejlepší způsob, jak tuto situaci vyřešit, je vejít do svého Správce reklam, vyhledat onu zamítnutou reklamu a zjistit, proč vám ji Facebook neschválil.
Facebook totiž vždy ke svému rozhodnutí připojuje i vysvětlení, proč se tak rozhodl.
Například: "Tato reklama neběží, protože pokládá přímé otázky nebo dělá závěry ohledně osobních vlastností uživatele (např.: "Nedovolte nachlazení, aby vás dostalo" nebo "Zvítězili jste nad rakovinou?"). Tento typ vyjadřování může působit jako narušení soukromí uživatele, čemuž se my snažíme zabránit."
Vaše reklama nebyla schválena - Řešení
V tuto chvíli máte dvě možnosti, jak nastalou situaci vyřešit:
- Buď reklamu upravíte dle požadavků Facebooku (vyměníte nevhodnou fotografii, přepíšete text příspěvku, zvolíte jiná slova, smažete diskutabilní větu, poupravíte cílovou skupinu apod.)
- Anebo se proti tomuto rozhodnutí odvoláte.
Tlačítko odvolání najdete hned u dané placené kampaně, přímo pod samotným rozhodnutím Facebooku. Stačí kliknout
na tlačítko "Odvolat se" a do kolonky napsat, proč si myslíte, že vaše reklama neporušuje facebookové zásady pro reklamu. Ovšem pamatujte na to, že na druhé straně nesedí žádná paní Vomáčková z Prahy, ani pan Kresta z Brna. Proto svou obhajobu napište v angličtině. Jen tak budete mít šanci, že bude
vaše reklama schválená.
Co se děje po odvolání?
Odvolání jste zaslali? Výborně! Teď už jen
stačí čekat. Vaši žádost si totiž projde už skutečný člověk z masa a kostí. Ten zhodnotí podobu vaší reklamy a reklamu vám buď definitivně schválí, anebo definitivně zamítne. Toto rozhodnutí může trvat až 24 hodin. Po tomto rozhodnutí už není možné žádné další odvolání nebo diskuze. Toto rozhodnutí je již definitivní.