Pohybujete se na Facebooku. Jste na počítači. Normálně pracujete, jak jste zvyklí. A najednou se vám objeví error. Nejde se vám vrátit zpátky, ani jít nikam kupředu. Co teď? Co se stalo? Jak se můžete odhlásit z Facebooku, když vám hlásí error? A jak se tato situace dá vyřešit?
Jak se můžete odhlásit z Facebooku, když vám hlásí error?
Pohybujete se na Facebooku. Jste na počítači. Normálně pracujete, jak jste zvyklí. A najednou se vám objeví error. Nejde se vám vrátit zpátky, ani jít nikam kupředu. Co teď? Co se stalo? Jak se můžete odhlásit z Facebooku, když vám hlásí error? A jak se tato situace dá vyřešit?
Stalo se mi to pár dnů zpátky...
Mě samotné se to teď stalo pár dnů zpátky. Nová klientka mě přidávala do svého firemního Business Manageru na Facebooku.
Přidávala mi přístupy k firemnímu profilu. Ovšem pouze omezeně, a to jen k možnostem Reklamy a Přehledy. Nic dalšího nezaškrtávala.
Více podle mě ani nebylo potřeba.
Protože budu spravovat přeci pouze placené kampaně, a tak nic víc potřeba nebude.
Avšak i přesto jsem se chtěla ujistit, že mám přístupy v pořádku přidělené, a tak jsem se chtěla přepnout na firemní profil.
No a v tu chvíli se mi objevil onen error.
Nechtělo mě to pustit ani dál, ani zpátky. Zkrátka jsem se sekla na erroru.
Jak z toho ven? Jak se dá taková situace vyřešit?
Co dělat s errorem na Facebooku?
Udělám vám radost. Máte totiž hned několik možností.
V tuto chvíli totiž nejste zablokovaní facebookem, nijak omezení, hacknutí, váš profil není zrušený, ani nejste nijak zabanovaní ze strany Facebooku.
Jen jste narazili na jednu z jeho mnoha jeho chyb, které vám dokáží leda tak pěkně zkazit den.
- Můžete se přihlásit na svůj Facebook v anonymním okně a tam normálně fungovat dál.
- Můžete se přihlásit na Facebook v jiném internetovém prohlížeči.
- Můžete požádat správce daného profilu, kam jste se chtěli přepnout (pokud se vám to stalo ve stejnou chvíli, jako mně), aby vám dal (alespoň na chvíli, abyste se mohli přepnout zase zpátky) plná správcovská práva.
Díky tomu dokončíte přepínutí na firemní profil, kam jste vcházeli a pak se můžete přepnout zase zpátky na svůj osobní profil.
Pak vám může správce daného profilu zase vyšší přístupy odebrat a snížit na částečné.
A vy už budete vědět (stejně jako já), že se s takto omezenými přístupy nemáte na firemní profil přepínat. - Můžete si vymazat cookies na Facebooku ve svém internetovém prohlížeči:
(Pokud se pohybujete na Google Chrome:)
- Klikněte nahoře vpravo ve svém internetovém prohlížeči na tři tečky.
- Klikněte v menu na možnost Nastavení.
- V levém menu klikněte na "Ochrana soukromí a zabezpečení".
- Klikněte na "Soubory cookie a jiná data webů".
- Zvolte "Zobrazit všechny soubory cookie a data webů".
- Do vyhledávacího pole nahoře zadejte "Facebook".
- Najděte položky související s Facebookem
Díky tomu vás Facebook automaticky odhlásí a tak se můžete znovu normálně přihlásit.
A věřím, že nejspíš bude existovat ještě spousta dalších cest, jak z této situace ven.
Výše uvedené možnosti jsem si ale sama otestovala a fungovaly mi.
Proč k takovému erroru vůbec došlo?
Ptáte se teď, co jste udělali špatně, že jste se vůbec do erroru dostali? Klidně vůbec nic!
Facebook bohužel vůbec není dokonalý. Minimálně jednou měsíčně se na něm setkám s nějakou chybou, errorem nebo, jak říkají "ajťáci", "bagem" (bug).
Souhlasím s vámi, že by k takovým situacím docházet nemělo.
Souhlasím s vámi, že je to značně omezující, nepříjemné a hloupé.
Souhlasím s vámi, že když platíte Facebooku velké částky, tak by měl fungovat alespoň bez chyb.
Jenže... Takto to zkrátka je...
Nikdo není neomylný a Facebook už vůbec ne!
Takže pevné nervy a ať žije Facebook!
Další články, které by vás mohly zajímat
Přečtěte si jako první, co je nového
Nastavujete si několikátou placenou reklamu v METĚ. Procházíte si celým nastavením krok po kroku. A najednou si všimnete podivné části "Speciální kategorie reklam". Říkáte si: "To se mě netýká..." a jdete dál... Ovšem i přesto vám to šrotuje hlavou. Co to vlastně je? K čemu to tam je? Koho se to teda týká, když vás ne? ...
Spouštíte novou kampaň v prostředí METY. Dlouho jste na ní pracovali. Vytvořili jste si celou komunikační strategii. Máte to promyšlené do posledního detailu. Ale nechcete, aby se vám reklama zobrazovala na Instagramu (nebo třeba na Messengeru, nebo třeba v Audience Network). Jak to zde tedy nastavíte? Pojďme se na to podívat.
Máte tisíce e-mailových kontaktů? Posíláte na ně pravidelně newslettery? A chtěli byste je ještě nějak dále využít? A věděli jste, že na ně můžete nastavit facebookovou reklamu? Pojďme si ukázat, jak na to.
Správce sociálních sítí X Facebooková podpora. Často se na mě lidé obrací s tím, ať jim odblokuji jejich profil na soc. sítích. Nebo ať jim prozradím jejich přístupové heslo. Nebo ať jim něco na soc. sítích nastavím. Jenže... Já nejsem facebooková, instagramová nebo třeba LinkedIn podpora. Kdo teda jsem a co teda na těch sítích dělám?!...
Tomuto tématu jsem už kdysi věnovala na mém blogu jeden článek. Ovšem přijde mi důležité toto téma zopakovat a hlavně ukázat, co je v této oblasti nového. Stále totiž můžete pozívat úplně nové a neznámé lidi ke sledování vašeho firemního profilu. Věděli jste to? Jak na to? Pojďme se na to společně podívat.