Jakou metodiku počítání konverze používá Facebook?
Jenže teď k tomu důležitému - jakou metodiku počítání konverze používá Facebook? Ke které reklamě Facebook přičte žádoucí konverzi? Sociální síť ve svém výchozím nastavení využívá model, který je založen na přiřazení poslednímu použitému kanálu.
Zásluha za konverzi tak je, jak vysvětluje přímo nápověda na Facebooku, připsána reklamě, na kterou daný člověk kliknul nebo zareagoval. Jestliže uživatel na danou reklamu neklikne, akce se připíše poslední reklamě, kterou viděl.
V případě, že na reklamu klikne, akce se připíše té reklamě, na kterou uživatel kliknul. Pokud na ni neklikne, přiřadí se akce k nejnovější reklamě, kterou viděl.
Přiřazení po kliknutí může zahrnovat také kliknutí, která jsou projevem zájmu. Sem může patřit označení reklamy tlačítkem "To se mi líbí", komentování příspěvku nebo sdílení reklamy. Z toho plyne, že pokud uživatel označí vaši reklamu jako "To se mi líbí", konverze se přiřadí vybranému oknu po kliknutí.