URL odkazy na Facebooku: Jak zajistit jejich dokonalé zobrazování?

17.05.2018

Taky jste se někdy pokoušeli vložit odkaz na Facebook, ale ne a ne dosáhnout zobrazení ve správném formátu?! Jednou je fotka v odkazu příliš malá, podruhé je špatně oříznutá, potření je příliš velká. Tento článek nebude příliš dlouhý, ale v krátkosti vám v něm popíšu, jak to udělat, aby byl URL odkaz na Facebooku vždy dokonalý a oku lahodící.

O čem je řeč?

Než se pustíme do praktického návodu, v krátkosti vám představím, vo co go. Jedná se o to, že když vložíte do příspěvku na Facebooku URL odkaz, okamžitě se vám pod příspěvkem otevře náhledové okénko. To zde můžete nechat, nebo jej smazat. Pokud se rozhodnete pro první variantu, můžete jej ještě upravit dle vlastních preferencí.

Můžete změnit titulek odkazu, popisek odkazu, nebo právě fotografii v náhledu. A o té právě zde bude řeč.

Jak změnit fotografii v náhledu URL odkazu na Facebooku?

Je to sice jednoduché, ale trochu záludné. Stačí kliknout na šedé plusko vedle stávající fotografie a nahrát fotku novou.

Jenže někdy se vám po změně fotografie stane toto:

Fotografie je špatně oříznutá, má blbou velikost, nebo je posunutá tak, že to hlavní nejde vidět. Pokud nechcete ztrácet nervy a čas, vsaďte na jednoduchou poučku!

Správná velikost fotografie do URL odkazu

Do odkazu vložte správnou velikost fotografie. Ta by měla činit 1200 x 628 pixelů. Díky tomu se vám obrázek ukáže v krásné, velké podobě.

Pravidla můžete trochu obejít

Pokud se vám nechce upravovat stávající obrázek, zkrátka na to nemáte čas, můžete obejít pravidla vložením několika obrázků vedle sebe. Díky tomu se obrázky zobrazí hezky ve čtverci a zhruba na středu.

Další články, které by vás mohly zajímat

Přečtěte si, co je nového

Abyste mohli plně využívat možností Facebook Business Manageru a prostřednictvím placené reklamy zde oslovovat své potencionální zákazníky, je třeba mít fungující reklamní účet. To je naprostý základ. Často se ovšem stává, že facebookoví administrátoři reklamní účet zablokují. A věřte mi, že stát se to může i vám. V takové chvíli ale není potřeba...

Jste v situaci, kdy potřebujete sehnat nové zaměstnance a chcete využít sílu Facebooku? Facebook je sociální síť, kterou tvoří více než dvě miliardy uživatelů. Mimo komunikaci a sdílení příspěvků ovšem může sloužit také jako tržiště či burza práce.

V dnešním článku se opět vrátím do oblasti placené reklamy na Facebooku. Je to totiž jeden z nejúčinnějších a nejvyužívanějších nástrojů většiny českých firem. Ať už využíváte propagace příspěvků, sponzoringu facebookového profilu, podpory svých produktů, anebo propagace svých webových stránek.