URL odkazy na Facebooku: Jak zajistit jejich dokonalé zobrazování?

17.05.2018

Taky jste se někdy pokoušeli vložit odkaz na Facebook, ale ne a ne dosáhnout zobrazení ve správném formátu?! Jednou je fotka v odkazu příliš malá, podruhé je špatně oříznutá, potření je příliš velká. Tento článek nebude příliš dlouhý, ale v krátkosti vám v něm popíšu, jak to udělat, aby byl URL odkaz na Facebooku vždy dokonalý a oku lahodící.

O čem je řeč?

Než se pustíme do praktického návodu, v krátkosti vám představím, vo co go. Jedná se o to, že když vložíte do příspěvku na Facebooku URL odkaz, okamžitě se vám pod příspěvkem otevře náhledové okénko. To zde můžete nechat, nebo jej smazat. Pokud se rozhodnete pro první variantu, můžete jej ještě upravit dle vlastních preferencí.

Můžete změnit titulek odkazu, popisek odkazu, nebo právě fotografii v náhledu. A o té právě zde bude řeč.

Jak změnit fotografii v náhledu URL odkazu na Facebooku?

Je to sice jednoduché, ale trochu záludné. Stačí kliknout na šedé plusko vedle stávající fotografie a nahrát fotku novou.

Jenže někdy se vám po změně fotografie stane toto:

Fotografie je špatně oříznutá, má blbou velikost, nebo je posunutá tak, že to hlavní nejde vidět. Pokud nechcete ztrácet nervy a čas, vsaďte na jednoduchou poučku!

Správná velikost fotografie do URL odkazu

Do odkazu vložte správnou velikost fotografie. Ta by měla činit 1200 x 628 pixelů. Díky tomu se vám obrázek ukáže v krásné, velké podobě.

Pravidla můžete trochu obejít

Pokud se vám nechce upravovat stávající obrázek, zkrátka na to nemáte čas, můžete obejít pravidla vložením několika obrázků vedle sebe. Díky tomu se obrázky zobrazí hezky ve čtverci a zhruba na středu.

Další články, které by vás mohly zajímat

Přečtěte si, co je nového

Stojíte před klíčovou otázkou: Dosáhli jsme 20% PNO na Facebooku - je to málo, nebo strašně hodně a musíme s tím začít něco dělat? Jaké PNO je na Facebooku vlastně "to správné"? A co když se na Facebooku nedokážete dostat pod 30% PNO? O tom všem se dočtete v tomto článku.

Nabízíte své produkty a služby pro Čechy, Slováky, ale i zákazníky z dalších zemí? Na webu to máte jednoduše vyřešené jazykovými mutacemi a různými měnami. Jenže, jak to vyřešit na soc. sítích?!