Facebook Ads Manager: Máme problém načíst všechna požadovaná data.

28.03.2024

Je den jako každý jiný. Kontrolujete si svůj Reklamní účet. Chcete se podívat na výsledky svých kampaní. Na vašem profilu vše běží v pořádku. Ovšem když vejdete do svého Reklamního účtu na Facebooku (Ads Manageru / Správce reklam), nevidíte žádné výsledky jako obvykle, ale jen informaci "Máme problém načíst všechna požadovaná data.". Co s tím? Jak to můžete vyřešit?

Máme problém načíst všechna požadovaná data."
Máme problém načíst všechna požadovaná data."

Problém není na vaší straně

I mě se tato hláška začátkem roku 2024 u některých účtů, které spravuji, objevila. A po konzultaci s lidmi z Facebooku to rozhodně není ojedinělá záležitost. 

Podle informací od marketingové podpory z Facebooku se s tímto problémem potýká spousta účtů (i z velkých marketingových agentur), a to už od loňského prosince. Od prosince 2023, kdy všichni řešili nejdůležitější kampaně celého roku. Ty vánoční.

Navíc můžete být klidní - nejste zablokováni, neudělali jste nic špatně, nemáte zablokovaný reklamní účet, vaše reklamy vám nejspíš stále jedou a fungují. Chyba je na straně Facebooku.

Jak to vyřešit?

Jak to tedy můžete vyřešit? Jak opět můžete vidět výsledky ze svých placených kampaní? Jak opět můžete nastavit nové reklamy?

Mám pro vás 3 řešení:

  1. Smažte v URL adresním řádku "business_id&"
  2. Zkuste si otevřít Správce reklam ještě jednou ze svého facebookového profilu
  3. Nainstalujte si Správce reklam do svého telefonu

Nyní se vám pokusím tato řešení blíže představit.

Smažte v URL adresním řádku "business_id&"

Jste na počítači. Máte před sebou stránku svého Reklamního účtu, kam jste vždy chodili pro výsledky, pro nastavování nových kampaní, pro optimalizaci stávajících reklam, apod. Ovšem nyní zde místo výsledků vidíte jen žlutý vykřičník a větu "Máme problém načíst všechna požadovaná data.".

Nahoře v adresním řádku si vyhledejte část "business_id&", toto smažte a znovu si stránku načtěte.

Máme problém načíst všechna požadovaná data."
Máme problém načíst všechna požadovaná data."

Jakmile to uděláte, měl by se vám váš Reklamní účet v pořádku opět načíst. Měli byste před sebou vidět spuštěné kampaně, veškeré jejich výsledky, možnost založit si novou reklamu, apod.

Co když toto nepomáhá? Nebo co když "business_id&" v adresním řádku nemám?

Nepomáhá to? "business_id&" v URL adresním řádku nevidíte? Anebo za "business_id&" máte nějaké číslo? Pak vyzkoušejte druhou možnost, a to znovu otevření vašeho Správce reklam z vašeho facebookového profilu.

  1. Jste na svém počítači.
  2. Běžte normálně na www.facebook.com.
  3. Vejděte na svůj osobní facebookový profil.
  4. V levém menu najděte položku Správce reklam.
  5. A klikněte na ni.

Takto se znovu dostanete do svého Reklamního účtu. 

Toto zkoušejte tak dlouho, dokud vám ona hláška "Máme problém načíst všechna požadovaná data." nezmizí a konečně se v pořádku nedostanete do vašeho Ads Manageru.

Stáhněte si Správce reklam do svého telefonu

Pořád vám to nefunguje? Pořád se nedokážete dostat do svého Reklamního účtu? Ovšem je to velice urgentní? Potřebujete rychle stopnout nebo zapnout nějakou kampaň? Potřebujete se rychle podívat na výsledky svých kampaní?

Pak to můžete částečně vyřešit na svém telefonu. Stáhněte si aplikaci Meta Reklamy (nebo také Facebook: Správce reklam) v Google Store nebo App Store.

Díky tomu se dostanete do svého Reklamního účtu alespoň na mobilu a můžete zde (sice hodně omezeně, ale aspoň něco) spravovat, optimalizovat, vypínat/zapínat kampaně

Nečekejte kompletní rozhraní, jako jste zvyklí z počítače, ovšem zoufalá doba si žádá zoufalé činy. A lepší aspoň takto omezeně, než-li vůbec.

Pokud ani toto nepomáhá, pak zkontaktujte facebookovou podporu pod tímto odkazem: https://www.facebook.com/business/help

To pro vás v tuto chvíli bude jediná možnost na řešení.

Proč se toto děje?

Někoho ještě možná napadne otázka - proč se toto vůbec děje? Proč vás Facebook nechce nechat pustit do vašeho vlastního Reklamního účtu, kde máte všechny své kampaně, za které řádně platíte?!

Bohužel vás zklamu - já sama to nevím. Nejprve jsem si myslela, že se bude jednat o krátkodobý problémek. Ovšem jelikož už tento problém trvá několik měsíců, řekla jsem si, že o něm napíšu článek, abych vám případně pomohla. Avšak zatím to nevypadá, že by to Facebook nějak řešil.

Těžko říct, kdy bude vše opět plně funkční.

Další články, které by vás mohly zajímat

Přečtěte si jako první, co je nového

Meta Business Suite. Základní pracovní nástroj každého správce firemních sociálních sítí. Co v něm najdete? Jak se v něm zorientovat? Které položky jsou důležitější než jiné? Je potřeba jej znát kompletně celý? A hlavně, co zajímavého vám nabízí? Připravila jsem si pro vás tohoto jednoduchého průvodce.

Facebook PIXEL končí 31. října 2024! Přestane fungovat. Přestane sbírat výsledky. A bez něj vám nepojedou vaše konverzní kampaně na Facebooku ani na Instagramu. Není to ale konec světa! Stačí si místo něj nastavit Conversion API. Jak? A kde? V tomto článku najdete podrobný návod, jak na to.

Měli jste spuštěné placené kampaně v prostředí METY. Něco jste tam utratili. Jenže v den splatnosti kampaní (ať už konkrétní den v měsíci, anebo dosažení určité částky), vám z nějakého důvodu platba neproběhla. Reklamní účet se vám tedy kompletně zablokoval. Kampaně stopnuly. Co teď? Jak se to dá vyřešit? A kde můžete znovu zadat úhradu svých...

Jasně. Vy to víte. Komunikace - otevřená, upřímná, aktivní, oboustranná, přímá - je základem všech dobrých vztahů. Všech vztahů. A ano, to i těch pracovních. Spoiler: I těch, které jsou mezi vámi a agenturou, nebo třeba markeťákem externistou. Bez p̶r̶ác̶e̶ komunikace nebudou koláče...

"Opatrně na tečky a další podobné znamínka v příspěvcích, jako jsou například: ".,?!'-/" - Algoritmus to v popisku dost špatně bere. Paradoxně to může dost ovlivnit dosah příspěvku. To samé emoji "💪🏼😁🤝🏆", když je jich dva a více, pak to může negativně ovlivnit dosah příspěvku."

Nedávno mě jeden můj klient přivedl na zajímavou myšlenku: Lze placenými reklamami na soc. sítích dosahovat jak velmi odvážných a ambiciózních cílů, tak i extrémně vysoké kvality zacílení? Tedy, že jinými slovy budete cílit jen a pouze skutečně na ty nejlepší, nejefektivnější a zkrátka na ty nej. lidi a na nikoho jiného? A cena za výsledek...