Konec sady reklam
Chyba může nastat i na úrovni sady reklam. Facebook přestává vaše reklamy zobrazovat také tehdy, když jednoduše uplyne datum jejich doručení.
Parametr konec doručování sady reklam byste si měli zkontrolovat. U konkrétní sestavy si zadejte nové datum ukončení. Pokud jste naopak počítali s tím, že kampaň zahájíte až v budoucnu a podle toho datum nastavili, můžete upravit i začátek doručování sady.
Příliš malé publikum
Správné cílení je sice alfou a omegou reklamy, výrazné omezení vašeho publika je však značně kontraproduktivní.
Příliš malé publikum vznikne jednak nadměrným použitím kritérií cílení, ale také tím, že si sami takto úzké publikum navolíte například tím, že se zaměřujete na krátký časový úsek. V některých případech vás může Facebook na toto upozornit, jindy si však musíte poradit sami.
Facebook nedávno obnovil svou funkci odhadů dosahu u vlastních okruhů uživatelů. To vám pomůže odhadnout velikost vašeho publika už na počátku. Pokud je vaše publikum skutečně příliš malé, zobecněte kritéria zacílení nebo si přidejte další publikum, tím se okruh vhodných uživatelů rozšíří. Jestliže si ale myslíte, že publikum příliš malé není, můžete využít optimalizaci, kterou provedete na kartě Zobrazení.