Hashtag
Jako hashtag označujeme slovo nebo frázi, která je označena mřížkou (#). Nedílně jsou hashtagy spjaty hlavně se sociálními sítěmi. Proč byste je měli používat?
Proč používat hashtagy
Jinak bychom hashtagy mohli označit v podstatě jako klíčová slova. Původně se využívaly hlavně na sociální síti Twitter, svoje místo však našly i na Instagramu a také na Facebooku.
Podle hashtagů mohou uživatelé vyhledat ty příspěvky, které jsou pro ně zajímavé. Používání hashtagů je tedy z pohledu social media marketingu vysoce efektivní pro adekvátní propagaci značky a má značný dopad.
Z pohledu značky je navíc zásadní výhodou to, že se jedná o mocný nástroj, jehož prostřednictvím lze zaujmout cílové publikum, a to aniž by bylo nutné se dále zabývat hlubším osvojením možností jednotlivých platforem a jejich trendy.
Správně použitý hashtag může obsahovat kromě písmen i číslice. Jiné symboly však vhodné nejsou. Víceslovné fráze se zapisují vždy bez mezer. V češtině je vhodné se u hashtagů vyhnout interpunkci.