Umělá inteligence ovlivňuje (a do budoucna ještě ovlivní) celou řadu oborů. Mezi ně patří i marketing. Jak mohou nástroje jako ChatGPT pomoct v tomto oboru? Jak je můžete využít při správě svých sociálních sítí? A na co je potřeba si dát velký pozor?
Jak zrušit firemní profil na LinkedIn?
Vlastníte firemní profil na LinkedIn? Ovšem z nějakého důvodu jste se rozhodli jej zrušit, smazat, zavřít? Ať už proto, že jej vůbec nepoužíváte, anebo jste zavřeli firmu a tak už firemní profil na LinkedIn nepotřebujete, anebo jste se rozhodli pro jiný marketingový kanál. Jak na to? Jak zrušit firemní profil na LinkedIn? Opět vám zde přináším velice jednoduchý návod.

Jak zrušit firemní profil na LinkedIn?
Zrušit firemní profil na LinkedIn je mnohem jednodušší, než jak se na první pohled tento úkol může zdát. Zvládnete to ve třech krocích:
- Vejděte na svůj firemní profil na LinkedIn.
- Klikněte nahoře vpravo na "Administrativní nástroje".
- A zvolte "Deaktivovat stránku".
Zavřením svého účtu trvale smažete svůj firemní profil na LinkedIn a ztratíte tak přístup ke všem svým vloženým příspěvkům, informacím i reakcím od vašich fanoušků na LinkedIn.

Proč si zrušení profilu na LinkedIn dobře promyslet?
Ovšem ač je tento postup až směšně jednoduchý, nedoporučuji se k němu přiklánět příliš ukvapeně. Proč byste si měli zrušení profilu na LinkedIn dobře promyslet?
- V prvé řadě je pro každou firmu fajn mít na LinkedIn profil. Ač jej třeba příliš nevyužíváte a nemáte zde ani žádnou bůhví jakou fanouškovskou základnu, nikdy nevíte, kdy se vám profil na LinkedIn bude hodit, byť jen k náboru nových zaměstnanců. (Pokud tedy svou firmu úplně nezavíráte).
- Zadruhé přijdete o svou kompletní dosud vybudovanou fanouškovskou základnu, i kdyby se jednalo jen o pár lidí. K těmto lidem už nikdy nebudete mít přes svůj firemní profil přístup. Stejně tak přijdete o všechny své dosud zveřejněné příspěvky a reakce od vašich fanoušků.
- Zatřetí již nebude váš firemní profil na LinkedIn viditelný. To znamená, že vás zde lidé nedohledají.
- Začtvrté přijdete o všechna doporučení, která jste na svém firemním profilu na LinkedIn nasbírali.

Proto si velmi dobře rozmyslete, zda skutečně svůj firemní profil na LinkedIn smažete. Jak už jsem jednou uvedla, vždy je fajn mít firemní profil na LinkedIn, i kdyby nebyl příliš využívaný. Nikdy nevíte, kdy se vám bude hodit.
Proto, pokud nerušíte celou firmu, firemní profil na LinkedIn bych si být vámi nechala aktivní.
Další články, které by vás mohly zajímat
Přečtěte si, co je nového
Audience network - co to je?
Audience Network je důležitou funkcionalitou z dílny společnosti Meta. K čemu slouží? Jak ji můžete využít? A proč by vás vůbec měla zajímat? Přináším vám odpovědi na vaše otázky.
Facebook a Instagram vkládají svým uživatelům do rukou vynikající možnost, jak efektivně zasáhnout cílové publikum. Lze ovšem upravovat na těchto sítích placené kampaně po jejich spuštění? Můžete do reklam zasahovat? A jaká to má omezení?