Jak zrušit firemní profil na LinkedIn?

28.05.2020

Vlastníte firemní profil na LinkedIn? Ovšem z nějakého důvodu jste se rozhodli jej zrušit, smazat, zavřít? Ať už proto, že jej vůbec nepoužíváte, anebo jste zavřeli firmu a tak už firemní profil na LinkedIn nepotřebujete, anebo jste se rozhodli pro jiný marketingový kanál. Jak na to? Jak zrušit firemní profil na LinkedIn? Opět vám zde přináším velice jednoduchý návod.

Jak zrušit firemní profil na LinkedIn?

Zrušit firemní profil na LinkedIn je mnohem jednodušší, než jak se na první pohled tento úkol může zdát. Zvládnete to ve třech krocích:

  1. Vejděte na svůj firemní profil na LinkedIn.
  2. Klikněte nahoře vpravo na "Administrativní nástroje".
  3. A zvolte "Deaktivovat stránku".

Zavřením svého účtu trvale smažete svůj firemní profil na LinkedIn a ztratíte tak přístup ke všem svým vloženým příspěvkům, informacím i reakcím od vašich fanoušků na LinkedIn.

Proč si zrušení profilu na LinkedIn dobře promyslet?

Ovšem ač je tento postup až směšně jednoduchý, nedoporučuji se k němu přiklánět příliš ukvapeně. Proč byste si měli zrušení profilu na LinkedIn dobře promyslet?

  • V prvé řadě je pro každou firmu fajn mít na LinkedIn profil. Ač jej třeba příliš nevyužíváte a nemáte zde ani žádnou bůhví jakou fanouškovskou základnu, nikdy nevíte, kdy se vám profil na LinkedIn bude hodit, byť jen k náboru nových zaměstnanců. (Pokud tedy svou firmu úplně nezavíráte).
  • Zadruhé přijdete o svou kompletní dosud vybudovanou fanouškovskou základnu, i kdyby se jednalo jen o pár lidí. K těmto lidem už nikdy nebudete mít přes svůj firemní profil přístup. Stejně tak přijdete o všechny své dosud zveřejněné příspěvky a reakce od vašich fanoušků.
  • Zatřetí již nebude váš firemní profil na LinkedIn viditelný. To znamená, že vás zde lidé nedohledají.
  • Začtvrté přijdete o všechna doporučení, která jste na svém firemním profilu na LinkedIn nasbírali.

Proto si velmi dobře rozmyslete, zda skutečně svůj firemní profil na LinkedIn smažete. Jak už jsem jednou uvedla, vždy je fajn mít firemní profil na LinkedIn, i kdyby nebyl příliš využívaný. Nikdy nevíte, kdy se vám bude hodit. 

Proto, pokud nerušíte celou firmu, firemní profil na LinkedIn bych si být vámi nechala aktivní.

Další články, které by vás mohly zajímat

Přečtěte si, co je nového

Hashtag. Setkali jste se nyní s tímto pojmem poprvé v životě? Zaujalo vás to? Co to vlastně ten hashtag je? Jak se správně používá? A k čemu vám vůbec bude dobrý? To všechno se dozvíte právě zde.

V dnešní době by snad každý chtěl prorazit na sociálních sítích. Firmy, jednotlivci, influenceři, bloggeři, nebo třeba podnikatelé. Zdá se to totiž jako velice snadné. Zveřejníte pár příspěvků a je to! Možná se i vám zdá, že je to brnkačka, ale bohužel tomu tak vůbec není. Pokud chcete prorazit na sociálních sítích, čeká vás spousta práce. A...

Máte Instagram a rádi byste, aby byl jeho dosah co největší? Chtěli byste si zde vybudovat pořádnou fanouškovskou základnu, ale nevíte jak? Hledáte způsoby, jak zvýšit sledovanost na svém Instagramu? Pak jste tady naprosto správně! Není to zase až tak složité, jak by se mohlo na první pohled zdát. V tomto článku vám k tomu dám jednoduchý návod....