Jak zrušit firemní profil na LinkedIn?

28.05.2020

Vlastníte firemní profil na LinkedIn? Ovšem z nějakého důvodu jste se rozhodli jej zrušit, smazat, zavřít? Ať už proto, že jej vůbec nepoužíváte, anebo jste zavřeli firmu a tak už firemní profil na LinkedIn nepotřebujete, anebo jste se rozhodli pro jiný marketingový kanál. Jak na to? Jak zrušit firemní profil na LinkedIn? Opět vám zde přináším velice jednoduchý návod.

Jak zrušit firemní profil na LinkedIn?

Zrušit firemní profil na LinkedIn je mnohem jednodušší, než jak se na první pohled tento úkol může zdát. Zvládnete to ve třech krocích:

  1. Vejděte na svůj firemní profil na LinkedIn.
  2. Klikněte nahoře vpravo na "Administrativní nástroje".
  3. A zvolte "Deaktivovat stránku".

Zavřením svého účtu trvale smažete svůj firemní profil na LinkedIn a ztratíte tak přístup ke všem svým vloženým příspěvkům, informacím i reakcím od vašich fanoušků na LinkedIn.

Proč si zrušení profilu na LinkedIn dobře promyslet?

Ovšem ač je tento postup až směšně jednoduchý, nedoporučuji se k němu přiklánět příliš ukvapeně. Proč byste si měli zrušení profilu na LinkedIn dobře promyslet?

  • V prvé řadě je pro každou firmu fajn mít na LinkedIn profil. Ač jej třeba příliš nevyužíváte a nemáte zde ani žádnou bůhví jakou fanouškovskou základnu, nikdy nevíte, kdy se vám profil na LinkedIn bude hodit, byť jen k náboru nových zaměstnanců. (Pokud tedy svou firmu úplně nezavíráte).
  • Zadruhé přijdete o svou kompletní dosud vybudovanou fanouškovskou základnu, i kdyby se jednalo jen o pár lidí. K těmto lidem už nikdy nebudete mít přes svůj firemní profil přístup. Stejně tak přijdete o všechny své dosud zveřejněné příspěvky a reakce od vašich fanoušků.
  • Zatřetí již nebude váš firemní profil na LinkedIn viditelný. To znamená, že vás zde lidé nedohledají.
  • Začtvrté přijdete o všechna doporučení, která jste na svém firemním profilu na LinkedIn nasbírali.

Proto si velmi dobře rozmyslete, zda skutečně svůj firemní profil na LinkedIn smažete. Jak už jsem jednou uvedla, vždy je fajn mít firemní profil na LinkedIn, i kdyby nebyl příliš využívaný. Nikdy nevíte, kdy se vám bude hodit. 

Proto, pokud nerušíte celou firmu, firemní profil na LinkedIn bych si být vámi nechala aktivní.

Další články, které by vás mohly zajímat

Přečtěte si, co je nového

Nedávno mě jeden můj klient přivedl na zajímavou myšlenku: Lze placenými reklamami na soc. sítích dosahovat jak velmi odvážných a ambiciózních cílů, tak i extrémně vysoké kvality zacílení? Tedy, že jinými slovy budete cílit jen a pouze skutečně na ty nejlepší, nejefektivnější a zkrátka na ty nej. lidi a na nikoho jiného? A cena za výsledek...

Facebook vás zablokoval. Nefunguje vám dvoufázové ověření. Zabránil vám zkrátka přístup do vašeho osobního účtu. Jenže vaše placené kampaně pod vaším firemním účtem vám stále běží. Máte je naplánované na neurčito. Vy je ale potřebujete ihned zastavit. Jak to tedy můžete udělat i bez toho, aniž byste se dostali do svého Reklamního účtu?

Je den jako každý jiný. Kontrolujete si svůj Reklamní účet. Chcete se podívat na výsledky svých kampaní. Na vašem profilu vše běží v pořádku. Ovšem když vejdete do svého Reklamního účtu na Facebooku (Ads Manageru / Správce reklam), nevidíte žádné výsledky jako obvykle, ale jen informaci "Máme problém načíst všechna požadovaná data.". Co s tím? Jak...