Možná jste už o tom někdy slyšeli - když zasáhnete do nastavení reklamy na Facebooku, vyresetuje to její dosavadní výsledky a vrátí jí to do fáze učení. Co konkrétně ale resetuje fázi učení? To bude mým dnešním tématem.
Jak zrušit firemní profil na LinkedIn?
Vlastníte firemní profil na LinkedIn? Ovšem z nějakého důvodu jste se rozhodli jej zrušit, smazat, zavřít? Ať už proto, že jej vůbec nepoužíváte, anebo jste zavřeli firmu a tak už firemní profil na LinkedIn nepotřebujete, anebo jste se rozhodli pro jiný marketingový kanál. Jak na to? Jak zrušit firemní profil na LinkedIn? Opět vám zde přináším velice jednoduchý návod.

Jak zrušit firemní profil na LinkedIn?
Zrušit firemní profil na LinkedIn je mnohem jednodušší, než jak se na první pohled tento úkol může zdát. Zvládnete to ve třech krocích:
- Vejděte na svůj firemní profil na LinkedIn.
- Klikněte nahoře vpravo na "Administrativní nástroje".
- A zvolte "Deaktivovat stránku".
Zavřením svého účtu trvale smažete svůj firemní profil na LinkedIn a ztratíte tak přístup ke všem svým vloženým příspěvkům, informacím i reakcím od vašich fanoušků na LinkedIn.

Proč si zrušení profilu na LinkedIn dobře promyslet?
Ovšem ač je tento postup až směšně jednoduchý, nedoporučuji se k němu přiklánět příliš ukvapeně. Proč byste si měli zrušení profilu na LinkedIn dobře promyslet?
- V prvé řadě je pro každou firmu fajn mít na LinkedIn profil. Ač jej třeba příliš nevyužíváte a nemáte zde ani žádnou bůhví jakou fanouškovskou základnu, nikdy nevíte, kdy se vám profil na LinkedIn bude hodit, byť jen k náboru nových zaměstnanců. (Pokud tedy svou firmu úplně nezavíráte).
- Zadruhé přijdete o svou kompletní dosud vybudovanou fanouškovskou základnu, i kdyby se jednalo jen o pár lidí. K těmto lidem už nikdy nebudete mít přes svůj firemní profil přístup. Stejně tak přijdete o všechny své dosud zveřejněné příspěvky a reakce od vašich fanoušků.
- Zatřetí již nebude váš firemní profil na LinkedIn viditelný. To znamená, že vás zde lidé nedohledají.
- Začtvrté přijdete o všechna doporučení, která jste na svém firemním profilu na LinkedIn nasbírali.

Proto si velmi dobře rozmyslete, zda skutečně svůj firemní profil na LinkedIn smažete. Jak už jsem jednou uvedla, vždy je fajn mít firemní profil na LinkedIn, i kdyby nebyl příliš využívaný. Nikdy nevíte, kdy se vám bude hodit.
Proto, pokud nerušíte celou firmu, firemní profil na LinkedIn bych si být vámi nechala aktivní.
Další články, které by vás mohly zajímat
Přečtěte si, co je nového
Jak ovlivňuje počasí reklamy na Facebooku
Je to jeden z faktorů, který nedokážete ovlivnit. Přitom někdy ovlivňuje vás a výsledky vašich reklam, a to nejen na soc. sítích. Počasí. Určitě už jste někdy slyšeli, že i počasí může mít vliv na výsledky vašich reklam. Ovšem jak? Do jaké míry? A jak s tím můžete do budoucna pracovat a plánovat? V tomto článku se to pokusím rozklíčovat....
Marketingový rok 2024: Připravte se už teď
Cítíte to? To už nám rok 2024 dýchá na záda. Zdá se to jako naprosto neuvěřitelné, ale už za pouhých 52 dní je tady nový rok 2024. A stejně jako jakýkoliv jiný předcházející rok, tak i ten s číslovkou 2024 přinese spoustu marketingových akcí, událostí a aktivit. Pojďme se na ně tedy s předstihem podívat, abyste se na ně mohli už teď připravit....