Jak se vám LinkedIn hodí do marketingového mixu?
A kde v tomto principu figurujete vy? Někde mezi zvyšováním povědomí o vaší firmě a hledáním nových zaměstnanců.
Na LinkedIn totiž můžete komunikovat například za účelem zvýšení vlastní prestiže, získání společenských kreditů, zvýšení povědomí o firmě, budování důvěry, zvyšování fanouškovské základny, nebo jednoduše jen za hledáním nového zaměstnance.
A i když zrovna zaměstnance nehledáte, můžete zde být. Vybudujete si zde fanouškovskou základnu, kterou potom snadněji oslovíte ve chvíli, kdy už zaměstnance reálně budete poptávat. Třeba se mezi vašimi fanoušky skrývá dokonalý zaměstnanec. To nikdy nevíte.
Měli byste mít profil na LinkedIn?
Ovšem být zde za každou cenu určitě nemusíte. Obecně u firem platí
pravidlo, že čím více profilů mají, tím nekvalitněji je odvedena komunikace na jednotlivých kanálech.
Proto si hned na začátku vyberte jednu, maximálně dvě sociální sítě a zde se snažte komunikovat skutečně pořádně a poctivě. Nikde navíc není psáno, že nutně musíte mít profil na všech sociálních sítích, které existují. O tom to určitě není! Je tedy pouze na vás, pro kterou se rozhodnete.