Kdy postovat na Instagram
Přidávání příspěvků na Instagram má svá pravidla. A to nejen z hlediska obsahu, ale i při výběru konkrétního času. Kdy nastává ten nejlepší moment pro přidání dalšího postu?
Facebookové záložky či jinak řečeno facebookové kategorie. Má je každý firemní facebookový profil. I ten váš. Jedná se o záložky či kategorie pod vaší profilovou fotografií. A právě facebookovým záložkám, či jinak řečeno facebookovým kategoriím, se budu věnovat v tomto článku.
Pokud jste to doteď ještě nevěděli, tak můžete pořadí i samotnou podobu těchto záložek upravovat, měnit a přizpůsobovat vlastním potřebám. V tomto článku vám jednoduše vysvětlím, k čemu jsou tyto záložky dobré, jak byste s nimi měli nakládat a které záložky jsou pro vás naprosto zbytečné.
Záložky na firemních facebookových profilech jsou vhodné nejen k prezentaci dané firmy, ale také k propagaci produktů a služeb dané společnosti. Mezi základní záložky, které jsou napevno na všech firemních profilech patří "Hlavní stránka", "Informace", "Příspěvky", "Fotky", "Videa", "Komunita" a "Informace a reklamy".
Tyto záložky musí mít každý firemní profil bez ohledu na druh podnikatelské činnosti . Zároveň je ze svého profilu nijak nesmažete ani neodstraníte. Zkrátka zde tyto záložky jsou a vždy budou. Pouze můžete měnit jejich pořadí.
Dále však existují záložky, které jsou pouze dobrovolné a na svůj profil si je nemusíte, ale můžete umístit. Mezi ně se řadí záložky jako "Události", "Skupiny", "Kariéra", "Živá vysílání", "Poznámky", "Nabídky", "Hodnocení", "Služby" a "Obchod".
Je jasné, že ne každá společnost bude potřebovat na svém profilu všechny tyto záložky. Nyní si tedy popíšeme, jak vyhodnotit, zda se vám daná záložka na profilu hodí či nikoliv.
Abyste mohli správně vyhodnotit, zda je daná záložka pro vás vhodná, je nutné se seznámit s jejím účelem. Jednoduše vám tedy popíšu účel každé jednotlivé záložky:
To, kterou záložku vložíte na svůj profil a v jakém pořadí, ovlivníte v "Nastavení" profilu pod bodem "Šablony a karty".
Je jasné, že například drobný podnikatel, který neprodává žádné produkty, pouze nabízí své služby, nebude potřebovat záložku "Obchod". Naopak firma, která prodává například oblečení, nebude potřebovat záložku "Služby". Stejně tak pro vás budou zbytečné "Události" pokud žádné pro své fanoušky nepořádáte.
Přijde mi, že některé společnosti mají pocit, že čím více záložek na svém firemním profilu budou mít, tím získají více "plusových bodů". Tak to ale rozhodně není! Fanouška velkým množstvím záložek jenom zmatete.
Proto doporučuji využívat pouze ty záložky, které skutečně nějak souvisí s vaším podnikáním.
Pokud prodáváte nějaké výrobky, pak si určitě přidejte na svůj profil záložku "Obchod". Pokud zrovna hledáte nějaké nové zaměstnance, pak si na svůj profil přidejte záložku "Kariéra". Pokud nabízíte nějaké služby, pak si vložte na svůj profil kategorii "Služby". Pokud plánujete zajímavé události pro své fanoušky, pak si na svůj profil přidejte záložku "Události".
Zároveň nezapomeňte, že každou takto přidanou záložku je nutné ještě ručně vyplnit. Záložky totiž nejsou nijak spárované s vaší webovou stránkou. To znamená, že tím, že si na svůj profil přidáte například kategorii "Služby" nebo třeba "Kariéra", vaše práce nekončí.
Vejděte tedy zpátky na svůj firemní profil, otevřete si danou záložku a ručně do ní doplňte například vaše služby, vaše výrobky, aktuálně otevřené pracovní pozice či jiné informace. Rozhodně nenechávejte záložky prázdné, protože pak jsou na vašem profilu stejně zbytečné, jako kdybyste si na svůj profil vložili všechny kategorie z nabídky.
Výše popsané nastavování záložek je základním prvkem úpravy firemního facebookového profilu. Ovšem tím to se záložkami nekončí. Kromě základní nabídky záložek, kterou vám nabízí Facebook, můžete na svůj profil přidat i další kategorie, třeba propojující váš profil s Instagramem, Twitterem, Youtube apod. Ovšem to už neuděláte na Facebooku, ale v externí aplikaci. O těch ale budu povídat zase někdy příště.
Přidávání příspěvků na Instagram má svá pravidla. A to nejen z hlediska obsahu, ale i při výběru konkrétního času. Kdy nastává ten nejlepší moment pro přidání dalšího postu?
Instagram může být poměrně silným nástrojem pro vizuální prezentaci značky. Jaká pravidla se u profilů vyplatí dodržovat? Na co byste neměli zapomínat? A jaká jsou základní pravidla grafiky na Instagramu? V tomto článku jsem vám sepsala vše podstatné.
Zkrátka PNO představuje pomyslné zaklínadlo mnoha majitelů firem. O co se vlastně jedná? K čemu slouží? A proč jej firmy a podnikatelé tak řeší? Já už to vím a vy to budete po přečtení tohoto článku vědět taky.