8 nejúspěšnějších facebookových profilů (kterými se můžete inspirovat)

25.01.2018

Chrlit neustále kreativní, zajímavý a originální obsah pro sociální sítě je velmi náročné. Pokud pro to nemáte talent a vrozené předpoklady, může vám to dokonce přijít jako zcela nemožné. Až tak hrozné to ale není. Stačí se inspirovat těmi nejúspěšnějšími. V tomto článku vám poradím, jak na to a z koho si můžete vzít příklad.

Inspirujte se, ale nekopírujte

Nejprve začnu samotným obsahem. Pro jeho tvorbu se můžete inspirovat na celé sociální síti Facebook a kdekoliv na internetu. Vše v tomto ohledu je povoleno! ALE - zapomeňte na kopírování! Nejen, že tak můžete být nařknuti z plagiátorství, ale také může být část vaší cílové skupiny totožná se stránkou, ze které okopírujete obsah. A nikoho přece nebaví číst to samé pořád dokola a dokola. Proto inspirace ANO, kopírování NE!

Kde se můžete inspirovat?

A kde se vlastně můžete inspirovat? Na prvním místě jednoznačně stojí profily vašich přímých konkurentů. Těmi byste se měli řídit ze všeho nejvíc. Můžete si je volně vyhledat na Facebooku a sledovat. A pokud chcete být o jejich aktivitách a růstu ještě lépe informováni, můžete si tyto profily přidat do svých Přehledů na firemním profilu.

Vejděte to Přehledů na firemním profilu, sjeďte úplně dolů na stránce a zde najdete srovnání s konkurencí. Do tabulky si můžete sami vložit profily, které chcete sledovat.

8 nejúspěšnějších českých profilů

Není ovšem od věci sledovat také ty vůbec nejúspěšnější profily, které se na Facebooku nachází. Ty vám mohou o nejnovějších trendech hodně napovědět. Zde je 8 z nich, které vévodí českému facebooku:

  1. Prima COOL - 973 503 fanoušků
  2. Prima ZOOM - 775 909 fanoušků
  3. Lidl Česká republika - 615 983 fanoušků
  4. EVROPA 2 - 571 481 fanoušků
  5. TV Nova (oficiální) - 334 382 fanoušků
  6. EVROPA 2 - Ranní show - 282 045 fanoušků
  7. TN.CZ - 269 210 fanoušků
  8. Zoo Praha - 249 098 fanoušků

Těchto osm profilů má na českém facebooku k 25. lednu 2018 nejvíce fanoušků. Těmito profily se tedy můžete inspirovat i poučit při vedení facebookové komunikace.

Inspirace je ale na Facebooku mnohem více. I takové profily s pár fanoušky mohou mít vyšperkovanou komunikaci. Najděte si tedy takové profily, které se vám budou líbit a kde vám bude sedět styl jejich komunikace, inspirace na sebe dozajista nenechá dlouho čekat.

Máte vy nějaké oblíbené profily, kterými se inspirujete, nebo které pravidelně sledujete?

Další články, které by vás mohly zajímat

Přečtěte si, co je nového

Abyste mohli plně využívat možností Facebook Business Manageru a prostřednictvím placené reklamy zde oslovovat své potencionální zákazníky, je třeba mít fungující reklamní účet. To je naprostý základ. Často se ovšem stává, že facebookoví administrátoři reklamní účet zablokují. A věřte mi, že stát se to může i vám. V takové chvíli ale není potřeba...

Jste v situaci, kdy potřebujete sehnat nové zaměstnance a chcete využít sílu Facebooku? Facebook je sociální síť, kterou tvoří více než dvě miliardy uživatelů. Mimo komunikaci a sdílení příspěvků ovšem může sloužit také jako tržiště či burza práce.

V dnešním článku se opět vrátím do oblasti placené reklamy na Facebooku. Je to totiž jeden z nejúčinnějších a nejvyužívanějších nástrojů většiny českých firem. Ať už využíváte propagace příspěvků, sponzoringu facebookového profilu, podpory svých produktů, anebo propagace svých webových stránek.