Jak získat více facebookových fanoušků bez placené reklamy?

07.04.2017

V posledních dnech jsem obdržela spoustu otázek k mému nedávnému článku "Nemusíte draze platit, abyste na Facebooku zazářili". Nejvíce mé čtenáře zajímalo, jak "Pozvat" fanoušky k lajknutí stránky. Zde vám proto přináším praktický návod, jak na to. A opět to zvládneme v pár krocích.

1. Vstupte na svůj firemní profil.

2. Vyhledejte na firemní Timeline (zdi příspěvků) jakýkoliv příspěvek, který je "olajkovaný" fanoušky.

3. Kliknete na ono modré číslo lajků.

4. Otevře se vám seznam lidí, kteří označili daný příspěvek jako "To se mi líbí". V tomto seznamu uvidíte, kdo už vaším fanouškem je a koho můžete "Pozvat".

5. Klikněte na tlačítko "Pozvat" a máte hotovo!

Danému fanouškovi v tu chvíli přijde přímo do jeho osobních Upozornění zpráva, že jej daný profil vyzývá k označení "To se mi líbí". 

Taková výzva má následně téměř 75% úspěšnost oproti placeným reklamám.

U placených reklam totiž mají všichni fanoušci možnost daný příspěvek buď skrýt nebo jej přeskočit. Ovšem u těchto Upozornění musí daný fanoušek rozkliknout svá Upozornění, a to už je jen krůček ke skutečnému lajknutí dané stránky.


Další články, které by vás mohly zajímat

Přečtěte si, co je nového

Název firemního profilu na Facebooku. Jedna z nejdůležitějších věcí v rámci firemního marketingu. Je to totiž právě název, který vidí vaši fanoušci jako první. Může odhalovat obsah vašeho profilu, přibližovat obor vašeho podnikání, anebo jednoduše odkazovat na vaši firmu. Někdy je to s názvem firemního profilu velice jednoduché - prostě to bude ...

Často se setkávám s otázkou, zda je Facebook, či všeobecně sociální sítě, pro firmy zdarma? V první chvíli se nad tím člověk pousměje a odpoví si, že samozřejmě ano, firemní profil na Facebooku nic nestojí a může jej zde mít každý - od malého podnikatele až po nadnárodní giganty.

Mít firemní profil na Instagramu je dnes stejně běžné, jako mít webovou stránku nebo e-mailovou adresu. Ovšem často se stává, že zde nakonec firmy nemají co vkládat. Buď neví, co publikovat, anebo na to jednoduše nemají čas. A tak přichází na scénu koketování s myšlenkou, zda tento profil raději úplně nezrušit.