Jak získat více facebookových fanoušků bez placené reklamy?

07.04.2017

V posledních dnech jsem obdržela spoustu otázek k mému nedávnému článku "Nemusíte draze platit, abyste na Facebooku zazářili". Nejvíce mé čtenáře zajímalo, jak "Pozvat" fanoušky k lajknutí stránky. Zde vám proto přináším praktický návod, jak na to. A opět to zvládneme v pár krocích.

1. Vstupte na svůj firemní profil.

2. Vyhledejte na firemní Timeline (zdi příspěvků) jakýkoliv příspěvek, který je "olajkovaný" fanoušky.

3. Kliknete na ono modré číslo lajků.

4. Otevře se vám seznam lidí, kteří označili daný příspěvek jako "To se mi líbí". V tomto seznamu uvidíte, kdo už vaším fanouškem je a koho můžete "Pozvat".

5. Klikněte na tlačítko "Pozvat" a máte hotovo!

Danému fanouškovi v tu chvíli přijde přímo do jeho osobních Upozornění zpráva, že jej daný profil vyzývá k označení "To se mi líbí". 

Taková výzva má následně téměř 75% úspěšnost oproti placeným reklamám.

U placených reklam totiž mají všichni fanoušci možnost daný příspěvek buď skrýt nebo jej přeskočit. Ovšem u těchto Upozornění musí daný fanoušek rozkliknout svá Upozornění, a to už je jen krůček ke skutečnému lajknutí dané stránky.


Další články, které by vás mohly zajímat

Přečtěte si, co je nového

Na Facebooku i na Instagramu může mít profil jak obyčejný člověk, tak i jakákoliv firma nebo společnost. V čem se tedy firemní a osobní profily liší? Proč je lepší mít pro firemní účely firemní profil? A proč vám pro vaše podnikání nestačí mít osobní profil? Pohodlně se usaďte, hned vám to prozradím.

Instagram se stal pro řadu značek a firem důležitým marketingovým kanálem. Proto spousta správců potřebuje lépe a hlavně jednodušeji plánovat příspěvky. Jak snadno naplánovat příspěvky na Instagram přímo z Facebooku? Jak zveřejnit příspěvek na Instagramu a přitom ani neopustit Facebook nebo počítač? V tomto článku vám to prozradím.