Věděli jste...? Na svůj firemní profil můžete pozvat i úplně cizí lidi!

29.07.2024

Tomuto tématu jsem už kdysi věnovala na mém blogu jeden článek. Ovšem přijde mi důležité toto téma zopakovat a hlavně ukázat, co je v této oblasti nového. Stále totiž můžete pozívat úplně nové a neznámé lidi ke sledování vašeho firemního profilu. Věděli jste to? Jak na to? Pojďme se na to společně podívat.

Získejte nové fanoušky i mimo svou sociální bublinu

Budovat si fanouškovskou základnu u svého firemního profilu na Facebooku je stále i v roce 2024 důležité

Ano, nezaplatí vám to faktury. Ano, facebookový fanoušek se nemusí stát vaším platícím zákazníkem. A ano, ani milióny fanoušků vám nemusí zaručit úspěšnost vašeho obsahu.

Ale pořád je lepší mít tisíce fanoušků na firemním profilu, než jen pár desítek.
Pořád působí počet fanoušků jako takový "social proof".
Pořád se mnoho lidí na počet fanoušků dívá a kladou na to poměrně velký důraz.

Jak získat fanoušky bez placené reklamy?

Takže, jak získat nové fanoušky mimo vaše přátele a rodinné příslušníky? Z úplně nových vod - mimo vaše kontakty?

Pozívejte fanoušky přes jejich lajky a nově i komentáře.

Jak už jsem avizovala v úvodu, tomuto tématu jsem už jeden článek na mém blogu věnovala. Takže se zde už nebudu znovu rozepisovat, jak na to. To si načtěte v mém starším článku - návod je stále aktuální.

POZOR: Jen si dejte pozor na to, kolik takto pozvete nových fanoušků na svůj firemní profil. Když totiž takto pozvete příliš mnoho lidí najednou, Facebook vám může tuto funkcionalitu na 3 dny zablokovat. Proto to nepřehánějte a pozívejte maximálně 20 lidí za den.

Novinka v pozívání nových lidí na firemní profil

Ovšem Facebook nám v této oblasti připravil novinku. Tedy... Zase taková novinka to není. Funguje to už poměrně dlouho. Ovšem já to zde zmiňuji teprve poprvé.

Pozívat takto nové fanoušky můžete hromadně. Ne tedy jednotlivě, po jednom, ale hezky najednou. A to navíc nejen ty, kteří vám olajkovali váš příspěvek, ale i ty, co vám cokoliv okomentovali.

Jak na to?

1. Jste na počítači.

2. Vejdete na Facebook - www.facebook.com

3. Přihlásíte se na svůj osobní profil.

4. Nyní se nahoře vpravo překliknete na svůj firemní profil.

5. Vejdete na svou firemní stránku na Facebooku.

6. V levém menu kliknete na úplně poslední možnost Meta Business Suite.

7. Sjedete na stránce dolů na oblast "Objevte nové způsoby rozvoje".

8. A zde můžete (pokud zde nějaké takové lidi máte) pozvat nové fanoušky ke sledování vašeho firemního profilu pomocí tlačítka "Poslat pozvánky".

9. Vybrat si zde můžete jak z lidí, kteří vám něco na firemní stránce lajknuli, tak i z lidí, kteří vám něco okomentovali.

10. A pozvat takto můžete 100 lidí najednou. Tedy ne po jednom, postupně, jako v předchozím návodě, ale hezky najednou.

V tom tedy tkví ona novinka a ono zlepšení.

Co to je vlastně za lidi?

Nemusíte se bát, že by to byly nějaké falešné, nakoupené profily. Jsou to osobní profily lidí, kteří skutečně nějak zareagovali na vaše příspěvky. Jsou to tedy reální lidé z masa a kostí, které váš obsah už nějak zaujal, takže na něj zareagovali.

Nemusíte se tak bát přizvat je ke sledování vašeho firemního profilu.

Co se stane po zaslání pozvánky?

Jakmile jim takto pošlete pozvánku, objeví se jim na jejich osobním profilu upozornění, že je daná stránka zve ke sledování. Je už jen na nich, zda dané pozvání přijmou, anebo jej budou ignorovat.

Takže zaslání pozvánky ještě automaticky neznamená, že vás daný člověk začne skutečně sledovat. Je to ale krok správným směrem.

Takto tedy můžete získávat nové fanoušky úplně mimo vaši sociální bublinu.

Další články, které by vás mohly zajímat

Přečtěte si jako první, co je nového

Nastavili jste si placené kampaně v METĚ. Očekávali jste, že si bude META strhávat nějaké peníze z vaší karty. Jenže teď je to mnohem více, než s čím jste prapůvodně počítali. V čem je problém? Co se stalo? A proč si META od vás stahuje mnohem více peněz, než jste si původně propočítali?

Nechodí vám kódy z Facebooku, Business Manageru či Meta Business Suite? Ať děláte co děláte, kód vám nikdy nechce dojít? Už jste si zkoušeli i odblokovat telefonní číslo, volat na svého operátora, nebo upravovat nastavení na e-mailu, ale pořád nic nepomáhá? Pak pro vás mám skvělou zprávu! Zjistila jsem, jak to vyřešit! A ne, nová SIM karta...

Dnes za vámi přicházím s upozorněním na nejnovější chybu ze strany METY, na kterou jsem sama nedávno narazila. Pokud nastavujete placené kampaně ve Správci reklam (reklamním účtu v METĚ), nejspíš je z důvodu úspory času a zjednodušení nastavení duplikujete. Jenže to může být problém. Proč? Vše vám v tomto článku vysvětlím.

Chcete získat nové kontakty? Nové e-mailové adresy, nová telefonní čísla, nebo rovnou lidi, kteří vás přímo kontaktují? To vše je v METĚ možné. Jenže, stejně jako vše ostatní, i toto má své háčky a není to úplně tak růžové, jak se může na první pohled zdát. Ale postupně. Na všechno se společně podíváme. Pojďme tedy na to!

Byl normální všední den. Všichni mířili do práce, do školy. Všichni se chystali někam běžet. Ale vám se zastavil svět. Jakoby vše najednou zamrzlo. Nedokážete se dostat na svůj účet na Facebooku. A na e-mailu vám do obličeje svítí obyčejný e-mail "Váš účet byl zablokován. Pokud jej chcete odblokovat, musíte se odvolat."

Založili jste si nový firemní facebookový profil? Anebo už jeden máte dlouhá léta? A až teď jste si u něj všimli, že se vám v URL adresním řádku nezobrazuje například "www.facebook.com/vase-skvela-firma", ale jen nějaké podivné znaky a čísla? A chtěli byste to napravit? Tak to jste tady správně! Právě tady si společně prakticky krok za krokem...