Fotografie a její parametry v rámci facebookové reklamy
Do reklamy na Facebooku je možné použít fotografii i video. Obrázkové reklamy prozatím dominují, neboť přidat fotku je pro inzerenta zpravidla jednodušší než vytvářet video. Právě obrazový doprovod zásadním způsobem rozhoduje o funkčnosti reklamy a již na první pohled upoutá pozornost.
Nejpoužívanější formát reklamy
Nejpoužívanějším formátem reklamy je v současnosti statický Single Ads. Doporučované rozlišení obrázku je v současnosti 1200 x 628 pixelů. Poměr je možné optimálně nastavit na 9:16 až 16:9 (bez odkazu), případně 1,91 až 1:1, pokud je odkaz obsažen.
Požadovaný formát obrázku by měl být JPG nebo PNG. Animované obrázky ve formátu GIF jsou povoleny taktéž, ovšem měly by být nahrány na Facebook jako video. Maximální velikost souboru může činit 30 MB.