Umělá inteligence ovlivňuje (a do budoucna ještě ovlivní) celou řadu oborů. Mezi ně patří i marketing. Jak mohou nástroje jako ChatGPT pomoct v tomto oboru? Jak je můžete využít při správě svých sociálních sítí? A na co je potřeba si dát velký pozor?
Propagace facebookového profilu
V jednom z mých předchozích článků jsem vám představila placenou reklamu na Facebooku a vysvětlila základy, na kterých můžete nyní skvěle stavět. Poradila jsem vám, jak si vytvořit svou cílovou skupinu, jaké základní typy reklamy na Facebooku najdete, jak by měl vypadat obsah takové reklamy a v jaké výši by se měl také pohybovat rozpočet. To všechno jsem vám již řekla a představila.
V tomto článku se posuneme trochu dále a zaměříme se čistě na propagaci facebookového profilu. Nejen, že v tomto článku najdete podrobný návod, jak si takovou reklamu můžete nastavit, ale také odůvodnění, proč je pro vás tato reklama vůbec důležitá.

K čemu je propagace profilu dobrá?
Mnoho klientů se mě na tuto otázku ptá. Co myslíte vy? Jaký máte na tento typ reklamy názor? Zkuste se zamyslet.
Já vždy klientům říkám toto a za tímto názorem si pevně stojím:
Propagace facebookového profilu vám pomůže dlouhodobě budovat fanouškovskou základnu. Díky tomu vám bude růst nejen počet To se mi líbí u vašeho profilu, ale také organicky dosah samotných příspěvků a také postupně jejich úspěšnost. Aniž byste tedy zasponzorovali cokoliv jiného, bude váš profil růst.
Jak nastavit sponzoring facebookového profilu?
A jak tedy takovou reklamu nastavit? Pojďte se mnou krok za krokem:
1. Vejděte na váš firemní facebookový profil a dole vlevo klikněte na modrou ikonu Propagovat.

2. Zvolte možnost Propagovat stránku.

3. Vytvořte obsah, který chcete propagovat (najdete v článku Placená reklama na Facebooku aneb co byste měli vědět), nastavte cílovou skupinu na kterou chcete cílit a vložte rozpočet celé reklamy.

Poznámka
Samozřejmě takto nastavená reklama ještě neznamená, že bude úspěšná. Je potřeba ji každý den sledovat a případně upravovat a opravovat. Nastavit ji můžete na měsíc, ale třeba i na rok. Cílovou skupinu můžete mít pokaždé stejnou, ale také pokaždé rozdílnou a zkoušet tak, která je nejlepší. Výše uvedený návod vám ale skvěle poslouží do začátků. V některém z dalších článků vám prozradím o placené reklamě více.
Další články, které by vás mohly zajímat
Přečtěte si, co je nového
Audience network - co to je?
Audience Network je důležitou funkcionalitou z dílny společnosti Meta. K čemu slouží? Jak ji můžete využít? A proč by vás vůbec měla zajímat? Přináším vám odpovědi na vaše otázky.
Facebook a Instagram vkládají svým uživatelům do rukou vynikající možnost, jak efektivně zasáhnout cílové publikum. Lze ovšem upravovat na těchto sítích placené kampaně po jejich spuštění? Můžete do reklam zasahovat? A jaká to má omezení?