Propagace facebookového profilu

17.09.2017

V jednom z mých předchozích článků jsem vám představila placenou reklamu na Facebooku a vysvětlila základy, na kterých můžete nyní skvěle stavět. Poradila jsem vám, jak si vytvořit svou cílovou skupinu, jaké základní typy reklamy na Facebooku najdete, jak by měl vypadat obsah takové reklamy a v jaké výši by se měl také pohybovat rozpočet. To všechno jsem vám již řekla a představila. 

V tomto článku se posuneme trochu dále a zaměříme se čistě na propagaci facebookového profilu. Nejen, že v tomto článku najdete podrobný návod, jak si takovou reklamu můžete nastavit, ale také odůvodnění, proč je pro vás tato reklama vůbec důležitá.

K čemu je propagace profilu dobrá?

Mnoho klientů se mě na tuto otázku ptá. Co myslíte vy? Jaký máte na tento typ reklamy názor? Zkuste se zamyslet.

Já vždy klientům říkám toto a za tímto názorem si pevně stojím:

Propagace facebookového profilu vám pomůže dlouhodobě budovat fanouškovskou základnu. Díky tomu vám bude růst nejen počet To se mi líbí u vašeho profilu, ale také organicky dosah samotných příspěvků a také postupně jejich úspěšnost. Aniž byste tedy zasponzorovali cokoliv jiného, bude váš profil růst.

Jak nastavit sponzoring facebookového profilu?

A jak tedy takovou reklamu nastavit? Pojďte se mnou krok za krokem:

1. Vejděte na váš firemní facebookový profil a dole vlevo klikněte na modrou ikonu Propagovat.

2. Zvolte možnost Propagovat stránku.

3. Vytvořte obsah, který chcete propagovat (najdete v článku Placená reklama na Facebooku aneb co byste měli vědět), nastavte cílovou skupinu na kterou chcete cílit a vložte rozpočet celé reklamy.

Poznámka

Samozřejmě takto nastavená reklama ještě neznamená, že bude úspěšná. Je potřeba ji každý den sledovat a případně upravovat a opravovat. Nastavit ji můžete na měsíc, ale třeba i na rok. Cílovou skupinu můžete mít pokaždé stejnou, ale také pokaždé rozdílnou a zkoušet tak, která je nejlepší. Výše uvedený návod vám ale skvěle poslouží do začátků. V některém z dalších článků vám prozradím o placené reklamě více.

Další články, které by vás mohly zajímat

Přečtěte si, co je nového

Na Facebooku i na Instagramu může mít profil jak obyčejný člověk, tak i jakákoliv firma nebo společnost. V čem se tedy firemní a osobní profily liší? Proč je lepší mít pro firemní účely firemní profil? A proč vám pro vaše podnikání nestačí mít osobní profil? Pohodlně se usaďte, hned vám to prozradím.

Instagram se stal pro řadu značek a firem důležitým marketingovým kanálem. Proto spousta správců potřebuje lépe a hlavně jednodušeji plánovat příspěvky. Jak snadno naplánovat příspěvky na Instagram přímo z Facebooku? Jak zveřejnit příspěvek na Instagramu a přitom ani neopustit Facebook nebo počítač? V tomto článku vám to prozradím.