Možná jste už o tom někdy slyšeli - když zasáhnete do nastavení reklamy na Facebooku, vyresetuje to její dosavadní výsledky a vrátí jí to do fáze učení. Co konkrétně ale resetuje fázi učení? To bude mým dnešním tématem.
Propagace facebookového profilu
V jednom z mých předchozích článků jsem vám představila placenou reklamu na Facebooku a vysvětlila základy, na kterých můžete nyní skvěle stavět. Poradila jsem vám, jak si vytvořit svou cílovou skupinu, jaké základní typy reklamy na Facebooku najdete, jak by měl vypadat obsah takové reklamy a v jaké výši by se měl také pohybovat rozpočet. To všechno jsem vám již řekla a představila.
V tomto článku se posuneme trochu dále a zaměříme se čistě na propagaci facebookového profilu. Nejen, že v tomto článku najdete podrobný návod, jak si takovou reklamu můžete nastavit, ale také odůvodnění, proč je pro vás tato reklama vůbec důležitá.

K čemu je propagace profilu dobrá?
Mnoho klientů se mě na tuto otázku ptá. Co myslíte vy? Jaký máte na tento typ reklamy názor? Zkuste se zamyslet.
Já vždy klientům říkám toto a za tímto názorem si pevně stojím:
Propagace facebookového profilu vám pomůže dlouhodobě budovat fanouškovskou základnu. Díky tomu vám bude růst nejen počet To se mi líbí u vašeho profilu, ale také organicky dosah samotných příspěvků a také postupně jejich úspěšnost. Aniž byste tedy zasponzorovali cokoliv jiného, bude váš profil růst.
Jak nastavit sponzoring facebookového profilu?
A jak tedy takovou reklamu nastavit? Pojďte se mnou krok za krokem:
1. Vejděte na váš firemní facebookový profil a dole vlevo klikněte na modrou ikonu Propagovat.

2. Zvolte možnost Propagovat stránku.

3. Vytvořte obsah, který chcete propagovat (najdete v článku Placená reklama na Facebooku aneb co byste měli vědět), nastavte cílovou skupinu na kterou chcete cílit a vložte rozpočet celé reklamy.

Poznámka
Samozřejmě takto nastavená reklama ještě neznamená, že bude úspěšná. Je potřeba ji každý den sledovat a případně upravovat a opravovat. Nastavit ji můžete na měsíc, ale třeba i na rok. Cílovou skupinu můžete mít pokaždé stejnou, ale také pokaždé rozdílnou a zkoušet tak, která je nejlepší. Výše uvedený návod vám ale skvěle poslouží do začátků. V některém z dalších článků vám prozradím o placené reklamě více.
Další články, které by vás mohly zajímat
Přečtěte si, co je nového
Jak ovlivňuje počasí reklamy na Facebooku
Je to jeden z faktorů, který nedokážete ovlivnit. Přitom někdy ovlivňuje vás a výsledky vašich reklam, a to nejen na soc. sítích. Počasí. Určitě už jste někdy slyšeli, že i počasí může mít vliv na výsledky vašich reklam. Ovšem jak? Do jaké míry? A jak s tím můžete do budoucna pracovat a plánovat? V tomto článku se to pokusím rozklíčovat....
Marketingový rok 2024: Připravte se už teď
Cítíte to? To už nám rok 2024 dýchá na záda. Zdá se to jako naprosto neuvěřitelné, ale už za pouhých 52 dní je tady nový rok 2024. A stejně jako jakýkoliv jiný předcházející rok, tak i ten s číslovkou 2024 přinese spoustu marketingových akcí, událostí a aktivit. Pojďme se na ně tedy s předstihem podívat, abyste se na ně mohli už teď připravit....