Jaké možnosti nabízí profesionální režim na Facebooku?
Profesionální profily pro tvůrce jsou novinkou, která se představila teprve v roce 2021. Zároveň se až o další rok později zpřístupnila širšímu okruhu uživatelů. Právě globální rozmach způsobil narůstající zájem o tuto funkcionalitu.
Tento režim vám zprostředkuje celou řadu analytických přehledů a monetizačních nástrojů. Těmi konkrétně jsou:
aktualizace profilu v podobě sledujících a kategorie profilu
panel pro profesionály
pozvání přátel ke sledování
pole pro vytvoření příspěvku
podpora pro tvůrce
nechte se objevit
reklamy ve Facebook Reels
instreamové reklamy
předplatné
soukromí
asistent moderování
správa komentářů
Tento nástroj vám umožní získat sledující z řad veřejnosti a rozvíjet svou globální komunitu, jak přímo upozorňuje Facebook. Stejně tak vám samozřejmě umožní využívat svoje sociální sítě k výdělku.
Kdy je profesionální profil vhodný
Prakticky se jedná o jakousi osobnější obdobu již užívaných firemních stránek.
Potřebujete tedy ještě vlastní stránku, nebo je vhodné se rozhodnout právě pro profesionální profil?
Vodítko dává opět samotný Facebook: Pro prezentaci firmy, značky nebo produktu je vhodná stránka. Profesionální režim využijete tehdy, když chcete jako osoba sdílet informace se širším okruhem uživatelů.
Což znamená, že primárně potřebujete oslovit publikum, které netvoří pouze vaše rodina, přátelé a známí. Primárně se tak jedná o nástroj pro influencery, podnikatele či veřejně významné osoby.
Jak se aktivuje profesionální profil
Chcete mít profesionální profil? Chcete, aby se váš obsah dostal mezi více lidí? Jak si jej můžete zaktivovat?
Aktivace obnáší pouze několik jednoduchých kroků:
Přejděte na svůj osobní profil na Facebooku.
Pod záhlavím profilu klikněte na tlačítko nabídky (...) na pravé straně.
Klikněte na možnost Zapnout profesionální režim.
Potvrďte kliknutím na Zapnout a dokončete proces.