Jak může uškodit změna platební karty
Podobně Facebook zachází i s platební kartou. Důležité je uvědomit si, že Facebook má k dispozici její číslo, ale také ví, ke kterému účtu je navázána a rovněž sociální síť rozlišuje, zda tento účet patří fyzické nebo právnické osobě.
Na této platební kartě je proto zaznamenána její historie, a to jak doba jejího používání, tak také utracena částka.
Na změnu proto Facebook logicky reaguje citlivě. Pokud se změní karta, a navíc třeba i její vlastník, vzbuzuje to nedůvěru. Facebook se tak opět z tržního hlediska chová zcela logicky a dbá na důvěryhodnost svých klientů.
"Nový" uživatel se tak potýká opět se zhoršením návratnosti reklam i se zvýšenou cenou za proklik. Ztráty způsobené tímto chováním jsou opět velmi citelné, mohou se pohybovat řádově ve stovkách tisíc korun.
Proč se nevyplatí na Facebooku používat PayPal
PayPal je celosvětově mimořádně oblíbený platební systém. Platit tímto způsobem za reklamu na Facebooku je sice možné a začátečníci se k tomu často uchylují, avšak hned z několika důvodů to není vhodné.
Placení prostřednictvím platební karty navázané k účtu v bance je transparentní. Facebooku umožňuje strhnout si požadovanou částku rovnou z účtu. Navíc může o inzerentovi zjistit i další podrobnosti, jak už bylo řečeno.
Algoritmus tak logicky tuto situaci vyhodnotí tak, že se jedná o seriózního a důvěryhodného obchodníka. Proto jej logicky upřednostní před tím, který pro placení využívá právě portál PayPal. A upřednostní tedy následně i jeho reklamy.
Jak vyplývá z celé řady zkušeností v zahraničí, ale i v tuzemsku, je Facebook na volbu platební metody zvláště citlivý. Pokud tak chcete adekvátně zvýšit dosah své reklamy, věnujte tomuto aspektu bedlivě pozornost.