Kdy postovat na Instagram
Přidávání příspěvků na Instagram má svá pravidla. A to nejen z hlediska obsahu, ale i při výběru konkrétního času. Kdy nastává ten nejlepší moment pro přidání dalšího postu?
Je to jedna z nejúspěšnějších forem příspěvků na Facebooku, přitom se mnohým nezdá jako zcela jednoduchá ke zveřejnění. Mám na mysli přidávání videí na Facebook. Někteří správci sociálních sítí s tím pořád mají nejrůznější potíže. Bojí se na něco kliknout, nebo neví, jak video na firemním profilu naplánovat. V tomto článku tedy najdete prakticky návod, jak na to.
Začneme úplně na začátku, na vašem firemním profilu.
V editoru už normálně vložíte název svého videa, popisek k videu a pro jeho lepší vyhledávání také tagy.
Tagy u videí jsou něco jako kategorie či hashtag. Umožňují lidem vaše video lépe vyhledávat a Facebooku jej správně zařadit do vhodné kategorie.
Zároveň můžete u videa ještě nastavit svou polohu, kde se zrovna nacházíte, jak se zrovna cítíte, označit v příspěvku své produkty, nebo zacílit video na určitou skupinu sledujících. To je už úplně stejné, jako u klasických příspěvků.
Jakmile budete mít textovou část za sebou, můžete přejít k dalším možnostem nastavení. Facebook neustále tyto optimalizace vylepšuje, a tak zde máte například možnost přidat titulky k videu, anketu přímo do videa, štítky či vlastní náhled videa (= miniatury).
Skvělou možností je také nástroj Režisér 360. V tomto případě má divák během přehrávání kontrolu nad směrem sledování jako u panoramatu. Video tak působí více plasticky a lépe diváka vtáhne do děje.
Máte toto všechno nastaveno? Vložili jste veškeré potřebné informace a nyní chcete video zveřejnit nebo naplánovat?
Následující možnosti, jako kde se vaše video zobrazí, můžete nechat předvybrané facebookem. To nemusíte upravovat.
Pokud jste s tím takto spokojeni, můžete své nastavení potvrdit tlačítkem "Zveřejnit". Až po kliknutí na tlačítko "Zveřejnit" dojde ke zveřejnění, naplánování, antedatování nebo uložení videa. Do té doby video nikdo nevidí, nikdo neví, že něco na profilu připravujete, nikdo o videu netuší.
Takže se nemusíte bát kliknout na tlačítko "Další". Dokud své nastavení nepotvrdíte tlačítkem "Zveřejnit", je vše pouze v rovině příprav.
Vidíte, že na vložení videa na Facebook není nic složitého. Nemusíte se ničeho bát.
Pokud přece jen někde uděláte chybu, třeba v textu, dá se to jednoduše opravit pomocí "Upravit příspěvek". Pokud jste již své video zasponzorovali, pak postupujte podle návodu v článku "Novinka: Příspěvky můžete měnit už i po zasponzorování. Jak na to?". A pokud chcete změnit samotné video, můžete příspěvek jednoduše ze svého profilu smazat a znovu nahrát. Však vám za to hlavu nikdo neutrhne.
Přidávání příspěvků na Instagram má svá pravidla. A to nejen z hlediska obsahu, ale i při výběru konkrétního času. Kdy nastává ten nejlepší moment pro přidání dalšího postu?
Instagram může být poměrně silným nástrojem pro vizuální prezentaci značky. Jaká pravidla se u profilů vyplatí dodržovat? Na co byste neměli zapomínat? A jaká jsou základní pravidla grafiky na Instagramu? V tomto článku jsem vám sepsala vše podstatné.
Zkrátka PNO představuje pomyslné zaklínadlo mnoha majitelů firem. O co se vlastně jedná? K čemu slouží? A proč jej firmy a podnikatelé tak řeší? Já už to vím a vy to budete po přečtení tohoto článku vědět taky.