Kdy postovat na Instagram
Přidávání příspěvků na Instagram má svá pravidla. A to nejen z hlediska obsahu, ale i při výběru konkrétního času. Kdy nastává ten nejlepší moment pro přidání dalšího postu?
Přesto, že já sama žádné takové pomocné nástroje nepoužívám a obsah na Facebook tvořím originálně ze své vlastní hlavy, přináším vám v tomto článku 3 zajímavé nástroje, které by vám s tvorbou obsahu na Facebook mohly pomoci. Vyzkoušejte je a uvidíte, zda vám pomohou.
Nástrojů a online pomocníčků najdete na internetu nespočet. Jen při tvorbě tohoto článku jsem sama narazila na desítky z nich. Některé jsou pro nás, česky mluvící správce, zcela nepoužitelné, některé se dají alespoň částečně využít. Jak už jsem ale psala hned v první větě, sama žádné takové nepoužívám a i vám bych radila vymýšlet obsah na Facebook čistě z vlastní hlavy. Jen tak vytvoříte skutečně originální, neokopírovaný, neotřelý obsah. Žádný, byť sebelepší nástroj vám v tomto nemůže konkurovat. Pojďme se tedy pustit do jejich představení.
Facebook není o obrovském množství nic neříkajícího textu, ale o poutavém, krátkém, jasném sdělení. Doporučuji tvořit příspěvky maximálně o třech větách. A to jak ve statusu, tak i v obrázku. A k tomu vám může pomoci online nástroj portent.com/tools/title-maker. Stačí do bílého rámečku vložit hlavní klíčové slovo a během pár sekund získáte stovky chytlavých a zajímavých titulků.
Pokud chcete k příspěvkům vložit nějakou zajímavou infografiku, můžete si ji jednoduše nechat vytvořit v jednom z mnoha online nástrojů určených přímo k její tvorbě. Překvapilo mě, kolik jich na internetu je:
Easel.ly
Piktochart
Visme
Canva
V těchto všech nástrojích (a ve spoustě dalších) můžete infografiku velice jednoduše vytvořit. Za mě je asi nejjednodušší práce s Canva.com. Ovšem vy na to můžete mít jiný názor. Chce to zkrátka zkoušet.
Pokud hledáte nějakou novou inspiraci, můžete také využít stránku BuzzFeed. Zde jsou každý den sdíleny nejvyhledávanější články, témata a podklady. Zkrátka to, co teď nejvíce frčí. Stačí si najít oblast dle vašich zájmů a služeb a během pár vteřin máte nejhledanější obsah jako na talíři.
Přesto, že jsem původně hledala nástroj, který by přesně vygeneroval zábavný, zajímavý a poutavý příspěvek na sociální sítě úplně za vás, žádný takový, který by mne skutečně uspokojil, jsem nenašla. Jak už jsem uvedla na začátku, vaší hlavě, vaší kreativitě a vašemu originálnímu obsahu se zkrátka nic nevyrovná. A pokud si chcete ulehčit práci, ulehčete si ji maximálně jen z poloviny snažení (obrázky, videa, prezentace, infografiky...), ale základ vždy vymýšlejte sami. Online nástroje jsou sice fajn, ale duši takové příspěvky nikdy mít nebudou.
Přidávání příspěvků na Instagram má svá pravidla. A to nejen z hlediska obsahu, ale i při výběru konkrétního času. Kdy nastává ten nejlepší moment pro přidání dalšího postu?
Instagram může být poměrně silným nástrojem pro vizuální prezentaci značky. Jaká pravidla se u profilů vyplatí dodržovat? Na co byste neměli zapomínat? A jaká jsou základní pravidla grafiky na Instagramu? V tomto článku jsem vám sepsala vše podstatné.
Zkrátka PNO představuje pomyslné zaklínadlo mnoha majitelů firem. O co se vlastně jedná? K čemu slouží? A proč jej firmy a podnikatelé tak řeší? Já už to vím a vy to budete po přečtení tohoto článku vědět taky.