Nápad: Komunikace, kterou vaši potenciální zákazníci nebudou ignorovat

10.11.2022

Máte skvělý nápad na novou marketingovou kampaň? Strávili jste hodiny hledáním, psaním, navrhováním a testováním? Teď už potřebujete jen zpětnou vazbu od potenciálních klientů. 

Jak je přimějete, aby reagovali? Není žádným tajemstvím, že reklama je drahá. Pokud tedy chcete, aby si vás někdo všiml, budete muset vynaložit značné množství peněz. A ani pak se vám investice nemusí příliš vrátit. 

Ale co kdybyste mohli inzerovat zdarma? Co kdybyste mohli potenciální klienty přimět, aby si vás všimli, aniž byste utratili jediný halíř? V tom případě přicházejí ke slovu sociální média. 

Platformy sociálních médií, jako jsou Facebook, Twitter, Instagram a LinkedIn, vám umožňují navázat kontakt s potenciálními zákazníky a budovat vztahy ještě předtím, než k vám vůbec přijdou.

1. Inzerujte dříve, než začnete prodávat

Nejlepší způsob, jak inzerovat, je udělat to ještě předtím, než začnete prodávat. Pokud máte webové stránky, dejte o nich vědět. Pokud máte stránku na Facebooku, sdílejte obsah se svými sledujícími. 

Chcete se ujistit, že potenciální zákazníci vědí o tom, co nabízíte, jaké věci umíte a co mohou od spolupráce s vámi očekávat.

2. Buďte transparentní

Pokud něco inzerujete online, pak se ujistěte, že jste transparentní ohledně toho, co nabízíte. Ujistěte se, že je vše jasné a srozumitelné. Nelžete o svých službách jen proto, abyste získali zakázku. Řekněte  přesně, co budete dělat a kolik to bude stát. To se týká i případných poplatků nebo plateb.

3. Mějte profesionální image

Dbejte na to, aby vaše snímky vypadaly dobře! Pokud máte logo, použijte ho. Pokud potřebujete grafika, najměte si ho. A nakonec se ujistěte, že máte jednotný styl na všech svých profilech na sociálních sítích.

4. Uveďte výzvu k akci

Když někdo přistane na vašich stránkách, ujistěte se, že ví, co má dělat poté, co uvidí, co nabízíte. 

Pokud něco prodáváte online, uveďte své telefonní číslo nebo odkaz, kde vás mohou přímo kontaktovat. Tím dáte najevo, že to, co děláte, myslíte vážně, a vaši zákazníci se budou cítit dostatečně komfortně na to, aby s vámi spolupracovali.

5. Používejte reference

Dejte potenciálním klientům vědět, co o vás a vaší společnosti řekli předchozí klienti. Lidé důvěřují recenzím a referencím, proto se ujistěte, že ty vaše jsou autentické a podložené skutečnými důkazy.

6. Nabízejte dárky zdarma

Rozdávejte věci zdarma, abyste ukázali svou značku. Vzorky zdarma, dárky a kupony jsou příklady způsobů, jak postupovat při rozdávání něčeho zdarma.

7. Uveďte svou adresu

Na svých webových stránkách, stránkách sociálních médií a všude jinde, kde inzerujete, uveďte svou fyzickou adresu. Potenciální zákazníci ocení, když budou vědět, kde vás najdou, zejména pokud sídlíte někde na odlehlém místě.

Další články, které by vás mohly zajímat

Přečtěte si jako první, co je nového

Možná jste už o tom někdy slyšeli - když zasáhnete do nastavení reklamy na Facebooku, vyresetuje to její dosavadní výsledky a vrátí jí to do fáze učení. Co konkrétně ale resetuje fázi učení? To bude mým dnešním tématem.

Je to jeden z faktorů, který nedokážete ovlivnit. Přitom někdy ovlivňuje vás a výsledky vašich reklam, a to nejen na soc. sítích. Počasí. Určitě už jste někdy slyšeli, že i počasí může mít vliv na výsledky vašich reklam. Ovšem jak? Do jaké míry? A jak s tím můžete do budoucna pracovat a plánovat? V tomto článku se to pokusím rozklíčovat....

Cítíte to? To už nám rok 2024 dýchá na záda. Zdá se to jako naprosto neuvěřitelné, ale už za pouhých 52 dní je tady nový rok 2024. A stejně jako jakýkoliv jiný předcházející rok, tak i ten s číslovkou 2024 přinese spoustu marketingových akcí, událostí a aktivit. Pojďme se na ně tedy s předstihem podívat, abyste se na ně mohli už teď připravit....

"Paní Rumpala, ten Facebook si úplně vymýšlí výsledky. Jak máme vyhodnocovat kampaně, když nám reportujte úplné nesmysly? A v Google Analytics 4 zase nemáme zaznamenáno všechno. Podle čeho to máme tedy vyhodnocovat?"

Kliknutí (vše), Kliknutí na odkaz, Zobrazení cílové stránky, Jedinečná kliknutí. Zdánlivě je to všechno stejné. Vždyť se pořád jedná o kliknutí. Jenže! Není kliknutí jako kliknutí. A možná v tomto článku zjistíte, že jste to celou dobu vyhodnocovali špatně.

Stojíte před klíčovou otázkou: Dosáhli jsme 20% PNO na Facebooku - je to málo, nebo strašně hodně a musíme s tím začít něco dělat? Jaké PNO je na Facebooku vlastně "to správné"? A co když se na Facebooku nedokážete dostat pod 30% PNO? O tom všem se dočtete v tomto článku.