Správce reklam, nyní oficiálně Meta Správce reklam, je nástroj, který slouží ke spravování vašich kampaní na Facebooku. Jakým způsobem zde můžete předat správu další osobě? Jak zde můžete přidat třeba své kolegy nebo externí agenturu?
Nápad: Komunikace, kterou vaši potenciální zákazníci nebudou ignorovat
Máte skvělý nápad na novou marketingovou kampaň? Strávili jste hodiny hledáním, psaním, navrhováním a testováním? Teď už potřebujete jen zpětnou vazbu od potenciálních klientů.

Jak je přimějete, aby reagovali? Není žádným tajemstvím, že reklama je drahá. Pokud tedy chcete, aby si vás někdo všiml, budete muset vynaložit značné množství peněz. A ani pak se vám investice nemusí příliš vrátit.
Ale co kdybyste mohli inzerovat zdarma? Co kdybyste mohli potenciální klienty přimět, aby si vás všimli, aniž byste utratili jediný halíř? V tom případě přicházejí ke slovu sociální média.
Platformy sociálních médií, jako jsou Facebook, Twitter, Instagram a LinkedIn, vám umožňují navázat kontakt s potenciálními zákazníky a budovat vztahy ještě předtím, než k vám vůbec přijdou.

1. Inzerujte dříve, než začnete prodávat
Nejlepší způsob, jak inzerovat, je udělat to ještě předtím, než začnete prodávat. Pokud máte webové stránky, dejte o nich vědět. Pokud máte stránku na Facebooku, sdílejte obsah se svými sledujícími.
Chcete se ujistit, že potenciální zákazníci vědí o tom, co nabízíte, jaké věci umíte a co mohou od spolupráce s vámi očekávat.
2. Buďte transparentní
Pokud něco inzerujete online, pak se ujistěte, že jste transparentní ohledně toho, co nabízíte. Ujistěte se, že je vše jasné a srozumitelné. Nelžete o svých službách jen proto, abyste získali zakázku. Řekněte přesně, co budete dělat a kolik to bude stát. To se týká i případných poplatků nebo plateb.
3. Mějte profesionální image
Dbejte na to, aby vaše snímky vypadaly dobře! Pokud máte logo, použijte ho. Pokud potřebujete grafika, najměte si ho. A nakonec se ujistěte, že máte jednotný styl na všech svých profilech na sociálních sítích.

4. Uveďte výzvu k akci
Když někdo přistane na vašich stránkách, ujistěte se, že ví, co má dělat poté, co uvidí, co nabízíte.
Pokud něco prodáváte online, uveďte své telefonní číslo nebo odkaz, kde vás mohou přímo kontaktovat. Tím dáte najevo, že to, co děláte, myslíte vážně, a vaši zákazníci se budou cítit dostatečně komfortně na to, aby s vámi spolupracovali.
5. Používejte reference
Dejte potenciálním klientům vědět, co o vás a vaší společnosti řekli předchozí klienti. Lidé důvěřují recenzím a referencím, proto se ujistěte, že ty vaše jsou autentické a podložené skutečnými důkazy.
6. Nabízejte dárky zdarma
Rozdávejte věci zdarma, abyste ukázali svou značku. Vzorky zdarma, dárky a kupony jsou příklady způsobů, jak postupovat při rozdávání něčeho zdarma.
7. Uveďte svou adresu
Na svých webových stránkách, stránkách sociálních médií a všude jinde, kde inzerujete, uveďte svou fyzickou adresu. Potenciální zákazníci ocení, když budou vědět, kde vás najdou, zejména pokud sídlíte někde na odlehlém místě.
Další články, které by vás mohly zajímat
Přečtěte si jako první, co je nového
Jak vypnout/zapnout reklamy na Instagramu
Vypínání a zapínání reklamy představuje základní dovednost při spouštění reklamních kampaní. Teprve po zapnutí můžete s reklamou pracovat dále. Kde se tato možnost nachází pro Instagram?
Kdy je správný čas na vyhodnocení kampaně?
Vyhodnocování reklam na sociálních sítích potřebuje čas. Nejde to dělat hned po první minutě, ani třeba po jednom dni. Kdy je tedy vhodné k němu přikročit? Po týdnu? Po dvou týdnech? Po měsíci? A kdo nebo co o tom rozhoduje?
Jak vyřešit zamítnutí reklamy na Facebooku?
Pravidla pro reklamu jsou na Facebooku poměrně striktní. Proč dochází k zamítání a co v podobné situaci můžete podniknout? Přečtěte si tento článek, abyste se mohli vyhnout zamítnutí reklamy na Facebooku.
Facebook poskytuje řadu nástrojů pro správu vašeho firemního/profesního účtu. Jedním z nich je i Meta Business Suite. O co se jedná a v čem se liší od Meta Business Manageru?
Kdy postovat na Instagram
Přidávání příspěvků na Instagram má svá pravidla. A to nejen z hlediska obsahu, ale i při výběru konkrétního času. Kdy nastává ten nejlepší moment pro přidání dalšího postu?