Nápad: Komunikace, kterou vaši potenciální zákazníci nebudou ignorovat

10.11.2022

Máte skvělý nápad na novou marketingovou kampaň? Strávili jste hodiny hledáním, psaním, navrhováním a testováním? Teď už potřebujete jen zpětnou vazbu od potenciálních klientů. 

Jak je přimějete, aby reagovali? Není žádným tajemstvím, že reklama je drahá. Pokud tedy chcete, aby si vás někdo všiml, budete muset vynaložit značné množství peněz. A ani pak se vám investice nemusí příliš vrátit. 

Ale co kdybyste mohli inzerovat zdarma? Co kdybyste mohli potenciální klienty přimět, aby si vás všimli, aniž byste utratili jediný halíř? V tom případě přicházejí ke slovu sociální média. 

Platformy sociálních médií, jako jsou Facebook, Twitter, Instagram a LinkedIn, vám umožňují navázat kontakt s potenciálními zákazníky a budovat vztahy ještě předtím, než k vám vůbec přijdou.

1. Inzerujte dříve, než začnete prodávat

Nejlepší způsob, jak inzerovat, je udělat to ještě předtím, než začnete prodávat. Pokud máte webové stránky, dejte o nich vědět. Pokud máte stránku na Facebooku, sdílejte obsah se svými sledujícími. 

Chcete se ujistit, že potenciální zákazníci vědí o tom, co nabízíte, jaké věci umíte a co mohou od spolupráce s vámi očekávat.

2. Buďte transparentní

Pokud něco inzerujete online, pak se ujistěte, že jste transparentní ohledně toho, co nabízíte. Ujistěte se, že je vše jasné a srozumitelné. Nelžete o svých službách jen proto, abyste získali zakázku. Řekněte  přesně, co budete dělat a kolik to bude stát. To se týká i případných poplatků nebo plateb.

3. Mějte profesionální image

Dbejte na to, aby vaše snímky vypadaly dobře! Pokud máte logo, použijte ho. Pokud potřebujete grafika, najměte si ho. A nakonec se ujistěte, že máte jednotný styl na všech svých profilech na sociálních sítích.

4. Uveďte výzvu k akci

Když někdo přistane na vašich stránkách, ujistěte se, že ví, co má dělat poté, co uvidí, co nabízíte. 

Pokud něco prodáváte online, uveďte své telefonní číslo nebo odkaz, kde vás mohou přímo kontaktovat. Tím dáte najevo, že to, co děláte, myslíte vážně, a vaši zákazníci se budou cítit dostatečně komfortně na to, aby s vámi spolupracovali.

5. Používejte reference

Dejte potenciálním klientům vědět, co o vás a vaší společnosti řekli předchozí klienti. Lidé důvěřují recenzím a referencím, proto se ujistěte, že ty vaše jsou autentické a podložené skutečnými důkazy.

6. Nabízejte dárky zdarma

Rozdávejte věci zdarma, abyste ukázali svou značku. Vzorky zdarma, dárky a kupony jsou příklady způsobů, jak postupovat při rozdávání něčeho zdarma.

7. Uveďte svou adresu

Na svých webových stránkách, stránkách sociálních médií a všude jinde, kde inzerujete, uveďte svou fyzickou adresu. Potenciální zákazníci ocení, když budou vědět, kde vás najdou, zejména pokud sídlíte někde na odlehlém místě.

Další články, které by vás mohly zajímat

Přečtěte si jako první, co je nového

Facebook vás zablokoval. Nefunguje vám dvoufázové ověření. Zabránil vám zkrátka přístup do vašeho osobního účtu. Jenže vaše placené kampaně pod vaším firemním účtem vám stále běží. Máte je naplánované na neurčito. Vy je ale potřebujete ihned zastavit. Jak to tedy můžete udělat i bez toho, aniž byste se dostali do svého Reklamního účtu?

Je den jako každý jiný. Kontrolujete si svůj Reklamní účet. Chcete se podívat na výsledky svých kampaní. Na vašem profilu vše běží v pořádku. Ovšem když vejdete do svého Reklamního účtu na Facebooku (Ads Manageru / Správce reklam), nevidíte žádné výsledky jako obvykle, ale jen informaci "Máme problém načíst všechna požadovaná data.". Co s tím? Jak...

Nástěnka fotek ve čtvercovém formátu – to je Instagram. Instagram aktuálně oslovuje především mladší publikum. Intuitivně by tak velké B2B společnosti nemusely takové médium upřednostňovat. Existuje však mnoho důvodů, proč by využití Instagramu mohlo být pro vás přínosné. Jak můžete efektivně oslovit svou B2B komunitu i na Instagramu?

Pro všechny ostatní to bylo úterý… Pro mě začátek mé 40,5 hodin dlouhé noční můry, kterou bych nikomu nepřála. Dvoufázové ověření na Facebooku nefungovalo a nechtělo mě pustit do mého účtu. Do účtu, ze kterého spravuji účty a kampaně všem mým klientům. Jak to nakonec dopadlo? Jak jsem to vyřešila? Vše vám dopodrobna rozepíšu v tomto článku.

Měli jste spuštěnou reklamu na Facebooku? A teď na vás tlačí vaše účetní, že jí musíte přeposlat své faktury z Facebooku? Jenže je nikde nevidíte, ani nedokážete najít?! Díky tomuto článku je lehce najdete.

Business Manager, Meta Business Suite, Ads Manager, Facebook Page... Pojmů souvisejících se správou vašeho firemního profilu na soc. sítí je nespočet. A čím víc jich je a čím jsou si podobnější, tím rychleji se v nich můžete ztratit. Pojďme si proto jednou provždy vysvětlit, co to vlastně je ten podivný Business Manager, co má společného s Meta...