Reklama na Facebooku může být velmi účinným nástrojem. Ovšem jen když se dělá správně. Jakým způsobem z ní tedy maximalizovat profit? Jak by měla vypadat ideální facebooková reklama? A jaké kampaně by vám ve vašich sadách neměly chybět?
Jednoduchá smlouva pro správu sociálních sítí
Rozhodli jste se, že pro správu sociálních sítí využijete služeb profesionála? Ale nevíte, zda byste s ním měli či nikoliv sepsat smlouvu? Je pravda, že co není psáno, to není dáno. Proto je smlouva dobrou pojistkou proti možným problémům a komplikacím.
Někteří podnikatelé nemají co skrývat, a proto smlouvu nepotřebují. Jiní ovšem takové riziko podstoupit nemohou. Proto vám pod tímto článkem dávám k dispozici jednoduchý vzor smlouvy pro správu sociálních sítí ke stažení.
Přiložená smlouva má chránit zejména objednávající firmu, které sociální sítě patří, aby nepřišla o žádné důvěrné informace. Upravit si ji samozřejmě můžete dle svých potřeb. Jako základ vám ale skvěle poslouží.
Výhody smlouvy:
- Jste chráněni proti úniku důvěrných informací.
- Máte jistotu, že váš dodavatel prací a správce sociálních sítí v jedné osobě bude pracovat přesně podle vašich představ a pokud ne, máte páky, jak vymáhat náhradu.
- Přesně víte, co můžete očekávat.
Nevýhody smlouvy:
- Nejste tak flexibilní, co se týče ukončení spolupráce.
- I vy máte dle smlouvy povinnosti, které musíte plnit.
Další články, které by vás mohly zajímat
Přečtěte si, co je nového
Hradit svoje závazky včas je nutné. A u reklamy na Facebooku to platí rovněž. Co se může stát, pokud si tuto povinnost neohlídáte? A jaké jiné problémy mohou při placení nastat? Na to vám odpovím právě zde.
I zdánlivě bezchybně vypadající reklama na Facebooku nemusí mít žádoucí efekt. Co je toho příčinou a jak opravit stav, kdy vám reklama neběží? To zjistíte právě zde.