Jednoduchá smlouva pro správu sociálních sítí

27.04.2017

Rozhodli jste se, že pro správu sociálních sítí využijete služeb profesionála? Ale nevíte, zda byste s ním měli či nikoliv sepsat smlouvu? Je pravda, že co není psáno, to není dáno. Proto je smlouva dobrou pojistkou proti možným problémům a komplikacím.

Někteří podnikatelé nemají co skrývat, a proto smlouvu nepotřebují. Jiní ovšem takové riziko podstoupit nemohou. Proto vám pod tímto článkem dávám k dispozici jednoduchý vzor smlouvy pro správu sociálních sítí ke stažení.

Přiložená smlouva má chránit zejména objednávající firmu, které sociální sítě patří, aby nepřišla o žádné důvěrné informace. Upravit si ji samozřejmě můžete dle svých potřeb. Jako základ vám ale skvěle poslouží.

Výhody smlouvy:

  • Jste chráněni proti úniku důvěrných informací.
  • Máte jistotu, že váš dodavatel prací a správce sociálních sítí v jedné osobě bude pracovat přesně podle vašich představ a pokud ne, máte páky, jak vymáhat náhradu.
  • Přesně víte, co můžete očekávat.

Nevýhody smlouvy:

  • Nejste tak flexibilní, co se týče ukončení spolupráce.
  • I vy máte dle smlouvy povinnosti, které musíte plnit. 

Další články, které by vás mohly zajímat

Přečtěte si, co je nového

Vypínání a zapínání reklamy představuje základní dovednost při spouštění reklamních kampaní. Teprve po zapnutí můžete s reklamou pracovat dále. Kde se tato možnost nachází pro Instagram?

Vyhodnocování reklam na sociálních sítích potřebuje čas. Nejde to dělat hned po první minutě, ani třeba po jednom dni. Kdy je tedy vhodné k němu přikročit? Po týdnu? Po dvou týdnech? Po měsíci? A kdo nebo co o tom rozhoduje?