Jednoduchá smlouva pro správu sociálních sítí

27.04.2017

Rozhodli jste se, že pro správu sociálních sítí využijete služeb profesionála? Ale nevíte, zda byste s ním měli či nikoliv sepsat smlouvu? Je pravda, že co není psáno, to není dáno. Proto je smlouva dobrou pojistkou proti možným problémům a komplikacím.

Někteří podnikatelé nemají co skrývat, a proto smlouvu nepotřebují. Jiní ovšem takové riziko podstoupit nemohou. Proto vám pod tímto článkem dávám k dispozici jednoduchý vzor smlouvy pro správu sociálních sítí ke stažení.

Přiložená smlouva má chránit zejména objednávající firmu, které sociální sítě patří, aby nepřišla o žádné důvěrné informace. Upravit si ji samozřejmě můžete dle svých potřeb. Jako základ vám ale skvěle poslouží.

Výhody smlouvy:

  • Jste chráněni proti úniku důvěrných informací.
  • Máte jistotu, že váš dodavatel prací a správce sociálních sítí v jedné osobě bude pracovat přesně podle vašich představ a pokud ne, máte páky, jak vymáhat náhradu.
  • Přesně víte, co můžete očekávat.

Nevýhody smlouvy:

  • Nejste tak flexibilní, co se týče ukončení spolupráce.
  • I vy máte dle smlouvy povinnosti, které musíte plnit. 

Další články, které by vás mohly zajímat

Přečtěte si, co je nového

Stojíte před klíčovou otázkou: Dosáhli jsme 20% PNO na Facebooku - je to málo, nebo strašně hodně a musíme s tím začít něco dělat? Jaké PNO je na Facebooku vlastně "to správné"? A co když se na Facebooku nedokážete dostat pod 30% PNO? O tom všem se dočtete v tomto článku.

Nabízíte své produkty a služby pro Čechy, Slováky, ale i zákazníky z dalších zemí? Na webu to máte jednoduše vyřešené jazykovými mutacemi a různými měnami. Jenže, jak to vyřešit na soc. sítích?!