Jednoduchá smlouva pro správu sociálních sítí

27.04.2017

Rozhodli jste se, že pro správu sociálních sítí využijete služeb profesionála? Ale nevíte, zda byste s ním měli či nikoliv sepsat smlouvu? Je pravda, že co není psáno, to není dáno. Proto je smlouva dobrou pojistkou proti možným problémům a komplikacím.

Někteří podnikatelé nemají co skrývat, a proto smlouvu nepotřebují. Jiní ovšem takové riziko podstoupit nemohou. Proto vám pod tímto článkem dávám k dispozici jednoduchý vzor smlouvy pro správu sociálních sítí ke stažení.

Přiložená smlouva má chránit zejména objednávající firmu, které sociální sítě patří, aby nepřišla o žádné důvěrné informace. Upravit si ji samozřejmě můžete dle svých potřeb. Jako základ vám ale skvěle poslouží.

Výhody smlouvy:

  • Jste chráněni proti úniku důvěrných informací.
  • Máte jistotu, že váš dodavatel prací a správce sociálních sítí v jedné osobě bude pracovat přesně podle vašich představ a pokud ne, máte páky, jak vymáhat náhradu.
  • Přesně víte, co můžete očekávat.

Nevýhody smlouvy:

  • Nejste tak flexibilní, co se týče ukončení spolupráce.
  • I vy máte dle smlouvy povinnosti, které musíte plnit. 

Další články, které by vás mohly zajímat

Přečtěte si, co je nového

Facebook vás zablokoval. Nefunguje vám dvoufázové ověření. Zabránil vám zkrátka přístup do vašeho osobního účtu. Jenže vaše placené kampaně pod vaším firemním účtem vám stále běží. Máte je naplánované na neurčito. Vy je ale potřebujete ihned zastavit. Jak to tedy můžete udělat i bez toho, aniž byste se dostali do svého Reklamního účtu?

Je den jako každý jiný. Kontrolujete si svůj Reklamní účet. Chcete se podívat na výsledky svých kampaní. Na vašem profilu vše běží v pořádku. Ovšem když vejdete do svého Reklamního účtu na Facebooku (Ads Manageru / Správce reklam), nevidíte žádné výsledky jako obvykle, ale jen informaci "Máme problém načíst všechna požadovaná data.". Co s tím? Jak...

Nástěnka fotek ve čtvercovém formátu – to je Instagram. Instagram aktuálně oslovuje především mladší publikum. Intuitivně by tak velké B2B společnosti nemusely takové médium upřednostňovat. Existuje však mnoho důvodů, proč by využití Instagramu mohlo být pro vás přínosné. Jak můžete efektivně oslovit svou B2B komunitu i na Instagramu?