Získaní fanoušci placenou reklamou
Na druhé straně barikády stojí klasicky získaní fanoušci.
Jsou to skuteční, reální lidé, kteří existují. Ti viděli kupříkladu vaši reklamu na Facebooku, zaujala je a tak vám dali svůj lajk. Na druhé straně počítače nebo mobilu skutečně někdo je. Skutečně tam je nějaký člověk, který vás sleduje.
Ano, může se sice na první pohled tvářit, že neexistuje, například tím, že nijak nereaguje na vaše příspěvky, ale věřte, že na druhé straně počítače nebo mobilu skutečně sedí živá osoba z masa a kostí.
Jaký je rozdíl mezi nakoupenými fanoušky a získanými fanoušky z placené reklamy?
Jaký je tedy rozdíl
mezi těmito fanoušky?
Mnozí klienti vnímají obě skupiny fanoušků stejně, protože za obě přece museli zaplatit - v prvním případě nějaké firmě, ve druhém případě Facebooku za placenou reklamu. Přitom je ale rozdíl mezi těmito dvěma skupinami naprosto markantní.
U první skupiny si sice nahoníte ego, ale nic víc z toho nezískáte. Takový neexistující fanoušek si od vás nikdy nic nekoupí, nikdy si nic neobjedná a není šance, že by se někdy stal vašim zákazníkem. Prostě proto, že na druhé straně počítače nikdo není. Není to reálná osoba.
Kdežto u druhé skupiny fanoušků máte velkou šanci, že se z nich stanou vaši spokojení zákazníci. Právě tyto lidi chcete svým obsahem oslovovat. Jsou to skuteční, reální lidé, kteří existují, takže je také velká šance, že když už olajkovali váš profil, tak si od vás klidně i něco koupí.
Rozhodně tedy nelze tyto dvě skupiny házet do jednoho pytle.