K čemu je vám Správce reklam dobrý?
A k čemu je vám to vlastně dobré? Proč byste měli vědět, jak se dostat do Správce reklam a že vůbec něco takového existuje?
Právě ve Správci reklam totiž můžete nastavovat pokročilé formy placené reklamy na Facebooku, Instagramu a Messengeru. Pomocí toho zeleného tlačítka Vytvořit (vizte výše) můžete vytvořit například propagaci facebookového profilu, propagaci webové stránky, konverzní kampaň, remarketing, ale také třeba starou známou propagaci příspěvků.
Proto je to tak důležité a proto byste neměli Správce reklam přehlížet.
Pokud jste ve Správci reklam doposud ještě nikdy nebyli, s radostí vás do něj zvu. Proklikejte se zeleným tlačítkem Vytvořit, podívejte se, jaké možnosti se tady pro vás skrývají a nebojte se začít vytvářet pokročilejší a komplexnější formy reklamy. Vyplatí se to!