Prvotní domluva, schůzka, představy
Proto je vždy na začátku více než potřebná osobní schůzka nebo dlouhá debata po telefonu či e-mailu. Bez toho nezačíná žádný specialista ani marketingová agentura.
Ideální je, pokud máte konkrétní představu. Tedy přesně víte, jak zde chcete komunikovat, jakým tónem, jaká je vaše cílová skupina apod. Nebojte, toto všechno vychází z vašeho podnikání, takže se nejedná o nic speciálního.
Tím práci správci sociálních sítí značně ulehčíte a předejdete situacím, kdy dotyčný připraví obsah, který vůbec nebude korespondovat s vaší představou.
Myslete také na to, že otevřená komunikace je v tomto případě naprosto NEZBYTNÁ! Nikdo neumí číst myšlenky, a tak se snažte maximum svých myšlenek, byť třeba nesourodých, ventilovat a nějakou formou dostat k profesionálovi.
Kreativní tvorba
Přesuneme se v procesu trochu dál, a to k samotné tvorbě příspěvků. Ty někteří připravují denně, jiní si je připravují na týden, měsíc až dva dopředu. Záleží na tom, jak moc dynamické vaše podnikání je a jak moc je plánování příspěvků možné.
K tomu ale bude profesionál potřebovat trochu více, než vaši představu. Hodí se logo s logotypem, barvy, které používáte, fotografie, které jste kdy vytvořili nebo nakoupili, podklady k výrobkům či službám, a další podklady, které uznáte za vhodné.
A samozřejmě přidělení přístupu k vašim sociálním sítím.