5. Vyhledávání uchazečů
Jedním z posledních způsobů je možnost vyhledávání pracovních poptávek z vaší strany. Jedná se především o výše zmíněné pracovní skupiny, ve kterých se kromě pracovních nabídek vyskytují i pracovní poptávky lidí, kteří hledají zaměstnání.
Můžete se tedy zaměřit na skupiny z vašeho oboru, nebo které jsou blízko vaší lokaci, a oslovit případné zájemce s vaší konkrétní pracovní nabídkou. Tato metoda je oproti předešlým časově náročnější.
Pár slov závěrem
Vytvoření pracovní nabídky na Facebooku má řadu výhod, jelikož se jedná o portál, na kterém se během dne vyskytuje velké množství lidí. Vaší pracovní nabídkou zde můžete oslovit i lidi, kteří původně ani nové zaměstnání nehledali, ale k nabídce se dostali díky dobré propagaci.
Výše uvedené možnosti můžete mezi sebou také kombinovat a tím zvýšit známost nejenom vaší pracovní nabídky, ale také vaší firmy.